Τέμπη: Συνεχίζει να προκαλεί ο Ντογιάκος – Ζητά τους φακέλους σιδηροδρομικών δυστυχημάτων των τελευταίων 15 ετών

Τους φακέλους για τα σιδηροδρομικά δυστυχήματα που σημειώθηκαν τα τελευταία… 15 χρόνια, σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο, ζητεί με έγγραφη παραγγελία του από τον μεταβατικό διοικητή και διευθύνοντα σύμβουλο της ΟΣΕ ΑΕ, Παναγιώτη Τερεζάκη, στον απόηχο του δυστυχήματος στα Τέμπη, ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ισίδωρος Ντογιάκος, που έχει αναλάβει την εργολαβική συγκάλυψη των «κακών στιγμών» της κυβέρνησης Μητσοτάκη.

Δείτε επίσης: Ο εισαγγελέας – υπηρέτης της εξουσίας Μητσοτάκη

O Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ισίδωρος Ντογιάκος, δεν κάνει μόνο συμψηφισμό για να “πέσει ” στα μαλακά η Κυβέρνηση Μητσοτάκη. Απαξιώνει ευθέως και όλους τους συναδέλφους του δικαστικούς, όπως προφανώς και τους προκατόχους του Εισαγγγελείς του Αρείου Πάγου, που ασχολήθηκαν στο παρελθόν με θανατηφόρα σιδηροδρομικά δυστυχήματα.

Πως αλλιως μπορεί να ερμηνευθεί η σημερινή παραγγελία του με την οποία ζητά από τον σημερινο διοικητή του ΟΣΕ την αποστολή όλων των φακέλων για θανατηφόρα σιδηροδρομικά δυστυχήματα που έγιναν την τελευταία δεκαπενταετία σε όλο το δίκτυο ;

Μετά δηλαδή από την πρωτοβουλία του της περασμένης εβδομάδας, κι αφού είχε προηγηθεί η κατευθυντήρια επιστολή -παρέμβαση του Κυριάκου Μητσοτάκη,να ζητήσει τον φάκελο για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης, που σημειώθηκε το 2017 με τέσσερις νεκρούς, για το οποίο έχει ηδη αποφανθεί η Δικαιοσύνη με την καταδίκη του μηχανοδηγού, με σημερινή του έγγραφη παραγγελία προς τον ΟΣΕ ,ο κ. Ντογιακος, τονίζει προς τον διοικητή του Οργανισμού ότι υποχρεούται να ενημερώσει την εισαγγελική αρχή πόσα θανατηφόρα σιδηροδρομικά δυστυχήματα έγιναν τα τελευταία 15 χρόνια, πού έγιναν, πόσα θύματα είχαν και τι ακριβώς έκανε η Δικαιοσύνη ως προς την την αναζήτηση ποινικών ευθυνών

Συμφωνα με πληροφορίες ο σημερινός εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, του οποίου ο γιος υπήρξε μετακλητός του παραιτηθέντα μετά την τραγωδία των Τεμπων, υπουργού Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, επιθυμεί να ελεγχθεί εαν οι ευθύνες που αποδόθηκαν σε όλες τις περιπτώσεις των δυστυχημάτων σε βάθος 15ετιας, ήταν οι πραγματικές ή εάν εκτός από εκείνους που πιθανά διώχθηκαν ποινικά ή ακόμα και καταδικάστηκαν, υπήρχαν και άλλοι στους οποίους οι έρευνες δεν στράφηκαν και οι σχετικές δικογραφίες πρέπει τώρα να επαναξιολογηθούν.

Οχι, μέχρι στιγμής δεν έχει ακουστεί να ζητά ο κ.Ντογιάκος και όλα τα στοιχεία για τα σιδηροδρομικά ατυχήματα της τελευταίας 4ετιας, επι Κυβερνήσεως Κυριάκου Μητσοτάκη, για τα οποία υπήρχαν συγκεκριμένες καταγγελίες απεγνωσμένων σιδηροδρομικών υπαλλήλων και συνδικαλιστών που προανήγγειλαν , καταγγέλλοντας την απόλυτη αδιαφορία των υπευθύνων για την δημόσια ασφάλεια,μια επερχόμενη τραγωδία, όπως και συνέβη τελικά στα Τέμπη με τους 57 νεκρούς.