«Βεβαίως να έρθουν τα γλυπτά. Μαζί τους σε όλα αυτά. Εμείς να μη γίνουμε γλυπτά μέχρι τότε. Δεν είναι μόνο η Ακρόπολη ο πολιτισμός μας»: ο Νίκος Ψαρράς συναντήθηκε με την Ηλέκτρα Ζαργάνη στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και μίλησαν για τον θεατρικό «Αμαντέους» την τηλεοπτική επιτυχία «Αγάπη παράνομη» και τις «Άγριες μέλισσες», το #MeToo και την πολιτική του υπουργείου Πολιτισμού για τους καλλιτέχνες.
Η Λίζα Τσαλίκη, καθηγήτρια στο τμήμα ΕΜΜΕ του ΕΚΠΑ, γράφει το «Sex and the city» της νέας εποχής, τη σειρά «And just like that…», και πώς ενσωματώνει τις καινούργιες αισθητικές και ηθικές αντιλήψεις.
«Τόσα χρόνια μετά και ακόμη δεν είμαστε προετοιμασμένοι να αποδεχτούμε το γεγονός ότι σε πολεμικούς καιρούς και οι Ελληνες ξέρουν να βάζουν φωτιές, να σφάζουν και να βιάζουν»: ο συγγραφέας και δημοσιογράφος Βασίλης Ι. Τζανακάρης συζητάει με την Έμυ Ντούρου για τη μικρασιατική εκστρατεία και την καταστροφή.
Ο διπλωματούχος ξεναγός Κωστής Τάλως από την ομάδα Αθηνολόγιο μας ξεναγεί στην Ιερά Οδό, στη διάρκεια της πεζοπορίας από την Αθήνα έως το Τελεστήριο της Ελευσίνας. Ρεπορτάζ: Παναγιώτης Φρούντζος.
«Το κράτος παραμένει πηγή όλων των δεινών»: συζήτηση του σκηνοθέτη Σάββα Στρούμπου με την Αφροδίτη Ερμίδη για τον κόσμο του Φραντς Κάφκα, το έργο του «Αναφορά για μια ακαδημία» και την τέχνη τον καιρό της μιντιοκρατίας.
«Ήταν αυθεντικό είδωλο του μοντερνισμού των 60s, το πρόσωπο της οποίας έγραφε κάθε φορά διαφορετικές “περιπέτειες” στο σινεμά, κυρίως μέσα από τα φιλμ του Αντονιόνι, εμπνέοντας δημιουργούς και τάσεις στη μόδα, τη μουσική, τη φωτογραφία, την ποπ κουλτούρα των 60s»: ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης αποχαιρετά τη Μόνικα Βίτι.
Στη στήλη «New entries» η μουσικός και τραγουδίστρια Μαργκώ Ενεπεκίδη μιλάει στην Αφροδίτη Ερμίδη για το νέο της single «Καλύτερα μιας ώρας», «ένα τραγούδι για τη γυναικοκτονία, τον βιασμό της κάθε Γεωργίας, Γαρυφαλλιάς, Ελένης, Καρολάιν, Μυρτώς, Αρετής, τη δολοφονία του κάθε Ζακ, Βαγγέλη, Παύλου, Αλέξανδρου».
Στη στήλη «Serial freaks» η «Μαρμότα» στους δρόμους της Νέας Υόρκης ή το οσκαρικό μικρομηκάδικο «Δυο εντελώς ξένοι», μια «αφανής» πρόταση στο Netflix. Γράφει ο Παναγιώτης Φρούντζος.