– Ο ΜΠΟΥΛΝΤΟΖΑΣ, ΤΑ ΔΥΟ ΦΤΥΑΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΑΚΡΟΝ: Τρίκυκλο ανατροπής. ΝΔ σε παραλήρημα: Από τη σημαία στην Ορθοδοξία και από τον Μαδούρο στον Γκοτζαμάνη.
Κεντροαριστερά: Λανσάρουν τον Καμίνη ως νέο προϊόν.
Θεοδωράκης και Φώφη σε ρόλο εργάτη του Κυριάκου
– ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ: ΕΜΠΡΗΣΤΗΣ
Άντρας, Έλληνας και οικογενειάρχης
Οι σύγχρονοι Νέρωνες -Το προφίλ τους
· Γιατί δεν τιμωρούνται αν και παραπέμπονται για κακούργημα
· Εμπρηστές με ονοματεπώνυμο ελεύθεροι και με το νόμο
– ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ
Την …κολοκυθιά για στις Σκουριές
Η Eldorado Gold πιέζει και το υπουργείο παίζει άμυνα στέλνοντας το θέμα στη διαιτησία, κίνηση που κάποιοι βλέπουν ως «ύποπτη»
– ΑΘΩΝΙΚΕΣ ΜΟΝΕΣ
Τα ιερά και συμφέροντα
Το Αγιο Όρος φοροαπαλλάσσεται και η κυβέρνηση σπεύδει να αποτρέψει τα εκκλησιαστικά νομικά πρόσωπα να διεκδικήσουν και αυτά απαλλαγή
– ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Υπουργός Οικονομίας Δημήτρης Παπαδημητρίου: Τριπλασιάζονται οι επενδύσεις, έρχεται η αναπτυξιακή τράπεζα
Έκδοση άδειας παραμονής σε ξένους για επενδύσεις σε ομόλογα και ίδρυση «αντιΤειρεσία»
– ΤΕΚΤΟΝΕΣ
Πόλεμος εξουσίας στην ελληνική μασονία
Τρύπα 1,7 εκατομμυρίου ευρώ στο ταμείο, η αφορμή για να ξεσπάσει πόλεμος στους μασόνους για την κυριαρχία
– ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ακριβό επιτόκιο 5% προτείνουν οι τράπεζες για τον εξωδικαστικό συμβιβασμό
Μέριλιν Μονρόε, η αλήθεια ενός μύθου στο Hot Doc που κυκλοφορεί την Κυριακή 13 Αυγούστου
Η Μέριλιν Μονρόε γεννήθηκε για να γίνει είδωλο. Το φτωχό κορίτσι από τη Μινεσότα, αν και από νωρίς γνώρισε το σκληρό πρόσωπο της ζωής, δεν το έβαλε κάτω και κατάφερε εντέλει να μεταμορφωθεί στη μεγαλύτερη σταρ της εποχής της.
Η ακτινοβολία της είναι τόσο δυνατή που ακόμα και σήμερα γοητεύει το κοινό, παρά τα πενήντα πέντε χρόνια που μεσολάβησαν από τον θάνατό της.
Όλες οι πτυχές της ζωής και της καριέρας της πιο εκρηκτικής ξανθιάς του Χόλιγουντ, στο Hot Doc που κυκλοφορεί μαζί με το Documento την Κυριακή 13 Αυγούστου.
Η χρυσή εποχή της Λαγουδέρας αποκλειστικά στο Docville που κυκλοφορεί την Κυριακή με το Documento
Η Σοφία Μωρές, κόρη του ιδιοκτήτη του θρυλικού μπαρ Λαγουδέρα στην Ύδρα, Μπάμπη Μωρές, γυρίζει τον χρόνο πίσω, κάνει αναδρομή στην ιστορία του μαγαζιού που ήταν πόλος έλξης του εγχώριο και διεθνούς τζετ σετ και αφηγείται ιστορίες όπου σχεδόν κάθε βράδυ έκλειναν με νυχτερινές βουτιές, ενώ το πρωί οι θαμώνες απολάμβαναν νωχελικά τον καφέ τους παίζοντας τάβλι και κάνοντας ηλιοθεραπεία.
Ρεπορτάζ της Στέλλας Χαραμή για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2017: Εν αναμονή των επίσημων στοιχείων που θα δοθούν στις αρχές Οκτωβρίου, ένας πρώτος απολογισμός για τη θεατρική κίνηση στη μεγαλύτερη πολιτιστική διοργάνωση του καλοκαιριού, που φέτος για πρώτη φορά λειτούργησε κάτω από το σχεδιασμό της καλλιτεχνικής διεύθυνσης του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου και της ομάδας του.
Με αφορμή την έξοδο στις αίθουσες ενός από τα καλύτερα φιλμ του καλοκαιριού (τετράστερη κριτική στη στήλη του σινεμά για το «Κανείς δεν μπορεί να μας σώσει»), παρουσιάζουμε το φάκελο «σύγχρονα ισπανικά θρίλερ», όπου αποδεικνύεται με αδιάσειστα τεκμήρια γιατί οι ισπανοί είναι οι σημερινοί grandmasters στο είδος.
Αποχαιρετισμός στην Αρλέτα. Λίγα λόγια από τον Γιάννη Παπαϊωάννου για την τραγουδοποιό που χάραξε τον δικό της φωτεινό δρόμο στην ελληνική μουσική, δένοντας γερά το όνομα της με το Νέο Κύμα, τις θρυλικές μπουάτ της δεκαετίας του ’60 και του ’70 και μια εύθραυστη φωνή που παγίδεψε το κοινό με τη γλυκιά «αθωότητά» της.
Η Πάρος της Μάρως Βούλγαρη είναι καλά κρυμμένη πίσω απ’ την πολυκοσμία, τις αμμουδιές που είναι σχεδόν όλες φυτεμένες με ξαπλώστρες, τις «γουρούνες» στους δρόμους που κυκλοφορούν κι έχουν ξεχάσει αναμμένα τα φλας τους, τα ξεσκέπαστα αυτοκίνητα με τα ανεβασμένα ντεσιμπέλ. Αν έχεις όμως γνωριστεί με το νησί χειμώνα, φθινόπωρο, άνοιξη μπορείς να το αγαπήσεις όσο βαθιά αντέχεις. Ακόμη και τον Αύγουστο. Την πιο δύσκολη εποχή δηλαδή: την πυρετωδώς τουριστική.
Αρκετές ώρες μετά τα μεσάνυχτα, όταν η πόλη κοιμάται, ξυπνάει η ζωή στην ιχθυόσκαλα Κερατσινίου. Ιστορίες της νυχτερινής πόλης από έναν από τους ελάχιστους παγοπώλες που έχουν μείνει στην Ελλάδα, τον Δημήτρη Λιόντο: «Ερχόντανε ο Τσιτσάνης, ο Στράτος Διονυσίου και πολλοί άλλοι. Ο Αγγελόπουλος έφερνε το μπουζούκι του και μαζί τις κοπέλες από το μπαλέτο του. Γέμιζε η ιχθυόσκαλα τραγούδι, γέλια, χορό και όμορφα κορίτσια».
Σαράντα χρόνια μετά το θάνατό του και σχεδόν εξήντα χρόνια από την περίοδο που πολλοί πιστεύουν ότι ήταν η πιο σημαντική και δημιουργική στην καριέρα του, ο Ελβις είναι ακόμα αντικείμενο συζήτησης. Ο Γιάννης Παπαϊωάννου εξηγεί γιατί ο Έλβις καταφέρνει ακόμα με τη φωνή και την εικόνα του να συγκινεί εκατομμύρια κόσμου.