Μητσοτάκης και γλώσσα λανθάνουσα λέει την αλήθεια. Ευχόμαστε να είναι ψέμα!
Δεν θα μιλήσουμε για την ουσία αυτού που ο Κυριάκος Μητσοτάκης ονόμασε «επένδυση» στην Αστυπάλαια. Ούτε πως ο πρωθυπουργός μετατράπηκε σε ντίλερ ξένης εταιρείας και συμφερόντων της Γερμανίας.
Ούτε το ότι η επένδυση των 3 εκατομμυρίων σε βάθος δεκαετίας σημαίνει ψίχουλα και τίποτα ουσιαστικό.
Ο λόγος για τον Κυριάκο Μητσοτάκη που επέλεξε για τη δική του προπαγάνδα και προώθηση ιδιωτικών συμφερόντων ένα σημείο της Αστυπάλαιας με φόντο το γαλάζιο ουρανό, τη μπλε θάλασσα και τα λευκά σπίτια.
Ανάμεσά τους οι περίφημοι και πανέμορφοι ανεμόμυλοι, μια «πράσινη» ενέργεια του παρελθόντος.
Και εκεί τα αγγλικά του πρωθυπουργού είτε τον πρόδωσαν είτε απλά είπε αυτό που σκεφτόταν κάνοντας μια κίνηση ώστε το σώμα του να μην καλύπτει τους ανεμόμυλους που ήταν στο βάθος.
«Πίσω μου μπορείτε να δείτε παραδείγματα του πως έμοιαζαν οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας πριν εκατοντάδες χρόνια: Αυτοί οι παραδοσιακοί ανεμόμυλοι θα αντικατασταθούν (will be replaced) από σύγχρονες ανεμογεννήτριες και φωτοβολταϊκά για παραγωγή ενέργειας», είπε!
Βέβαια δεν είναι η μοναδική αναφορά για αυτή την «αντικατάσταση». Πρόσφατα ενημερωτικό σημείωμα του Μεγάρου Μαξίμου έγραφε ότι «τη δουλειά των παραδοσιακών ανεμόμυλων θα την κάνουν πλέον σύγχρονοι ανεμόμυλοι και ηλιακά κύτταρα για την παροχή “καθαρής” ενέργειας«.
Δεν θέλουμε να πιστεύουμε πως θέλει πράγματι να αντικαταστήσει τους ανεμόμυλους με ανεμογεννήτριες και φωτοβολταϊκά γιατί πέραν της αισθητικής, είναι βέβαιο πως κανείς ντόπιος ή τουρίστας θα ενθουσιαστεί με τα σύγχρονα και αντιαισθητικά ξόανα.
Αλλά ακόμα και αν δεν αντικαταστήσει αυτούς τους ανεμόμυλους, σκεφτείτε τα νησιά με αυτές τις τεράστιες ακρίδες πάνω, που όχι μόνον θα χαλάνε το τοπίο, αλλά απαιτούν και καταστροφή όλου του περιβάλλοντος γύρω τους πέρα από το κόστος, τη συντήρηση ή και την αποτελεσμάτικότητά τους.
Κάποια στιγμή πρέπει να πούμε «όχι» στην υποβάθμιση του περιβάλλοντος, της χώρα μας και του τουρισμού γιατί μερικές εταιρείες και χώρες θέλουν να πλασάρουν τα προϊόντα τους αδιαφορώντας για το περιβάλλον, την αισθητική και την παράδοση.
Διάβασε επίσης: Ο Μητσοτάκης βάφτισε «πρώτο πράσινο νησί» την Αστυπάλαια αλλά… ξέχασε τα βραβεία της Τήλου (Video)