Μόνο ως υποκρισία μπορεί να εκληφθεί η στάση του Κυριάκου Μητσοτάκη για τη σύσταση υπερκομματικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων για τη διερεύνηση της τραγωδίας στα Τέμπη και ενώ ο ίδιος έσπευσε να βγάλει ούτε λίγο ούτε πολύ «πόρισμα» που απέδιδε εν πολλοίς το πολύνεκρο δυστύχημα σε ευθύνη του σταθμάρχη.
Και αυτό γιατί υφίσταται ήδη σχετική Επιτροπή Διευρεύνησης Σιδηροδρομικών Δυστυχημάτων η οποία ωστόσο παραμένει ανενεργή, υπάρχοντας μόνο «στα χαρτιά». Συγκεκριμένα και σύμφωνα με το νόμο, το βάρος της διερεύνησης της πρωτοφανούς σιδηροδρομικής τραγωδίας, είναι επιφορτισμένη να αναλάβει η συγκεκριμένη νεοσύστατη επιτροπή, η οποία όμως προς το παρόν παραμένει ανενεργή, καθώς αυτή συστάθηκε μόλις πολύ πρόσφατα, μόλις ενάμιση μήνα πριν με τον νόμο 5014 που ψηφίστηκε με πρωτοβουλία του παραιτηθέντος υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή.
Με λίγα λόγια σήμερα ο οργανισμός αυτός δεν έχει συγκροτηθεί. Και το ερώτημα που προκύπτει είναι: Αφού έχει νομοθετηθεί ο ειδικός αυτός Οργανισμός και για τα σιδηροδρομικά ατυχήματα γιατί δεν τον συγκροτεί άμεσα η κυβέρνηση Μητσοτάκη αλλά πάει να φτιάξει άλλη Επιτροπή; Έντονη έτσι καθίσταται η υποψία πως το Μέγαρο Μαξίμου θέλει να αποφύγει την έρευνα σε προεκλογικό χρόνο και γι΄ αυτό προκρίνει τη χρονοβόρα λύση της συγκρότησης νέου θεσμικού οργάνου.
Διαβάστε επίσης:
Μεγαλώνει η «μαύρη λίστα» των νεκρών – 57 πλέον τα θύματα της σιδηροδρομικής τραγωδίας στα Τέμπη