Ο Μητσοτάκης πιστεύει ότι το κρατικό χρήμα στο site του Φουρθιώτη δεν είναι πεταμένα λεφτά

Ο Μητσοτάκης πιστεύει ότι το κρατικό χρήμα στο site του Φουρθιώτη δεν είναι πεταμένα λεφτά

«Αγκάλιασε» το σκάνδαλο Πέτσα με τα 20 εκατ. ευρώ σε φίλια ή ανύπαρκτα Μέσα ο πρωθυπουργός, τονίζοντας μπροστά σε όλο το Κοινοβούλιο ότι οι σκανδαλώδεις καμπάνιες κατά της πανδημίας δεν είναι πεταμένα λεφτά.

«Κύριε Τσίπρα, για άλλη μια φορά επιμένετε να ισχυρίζεστε ότι η εικόνα την οποία έχουν οι πολίτες για την κυβέρνηση και την συνολική πορεία της χώρας είναι αποτέλεσμα των ΜΜΕ, τα οποία -όπως είπατε- μπουκώνουμε με κρατικό χρήμα. Λες και η καμπάνια ενημέρωσης για τον κορονοϊό που έγινε, ήταν πεταμένα λεφτά» είπε αρχικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη σύντομη απάντηση του στις κατηγορίες του προέδρου της αξιωματικής αντιπολίτευσης για το δημόσιο χρήμα που οδηγήθηκε σε ανύπαρκτα sites, όπως αυτά των Φουρθιώτη και Βελόπουλου.

Και πρόσθεσε ο Κυρ. Μητσοτάκης καλύπτοντας πλήρως τον Στέλιο Πέτσα: «Όχι, πεταμένα λεφτά ήταν οι διαφημίσεις των ΔΕΚΟ που βάζατε εσείς, επί δική σας κυβέρνησης, για να στηρίζετε μόνο εφημερίδες που στήριζαν εσάς». Μάλιστα, μετά τον εναγκαλισμό του με το σκάνδαλο των εν κρυπτώ κονδυλίων, ο πρωθυπουργός αποπειράθηκε να προβεί σε έναν λεκτικό ελιγμό επικαλούμενος τα δημοσιεύματα του διεθνή Τύπου. «Μπουκώσαμε και τον ξένο Τύπο με λεφτά; Δώσαμε διαφημίσεις στη Wall Street Journal, στους Financial Times, στους New York Times;», ήταν τα ρητορικά ερωτήματα προς τον Αλέξη Τσίπρα.

Με την επιδεικτικά συνοπτική απάντησή του, ο Κυριάκος Μητσοτάκης σύρθηκε πίσω από το σκάνδαλο του Στέλιου Πέτσα, αποφεύγοντας βολικά να σηκώσει το γάντι στην επίμονη πρόκληση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ να δοθούν στη δημοσιότητα τα πλήρη στοιχεία για τις καμπάνιες, «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς». Δηλαδή, να γνωστοποιηθούν τα ποσά που οδηγήθηκαν σε κάθε Μέσο ξεχωριστά. Το γεγονός αυτό, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Αλ. Τσίπρα, αχρηστεύει τη «ΔΙΑΥΓΕΙΑ».

Γιατί άραγε ο πρωθυπουργός αποφεύγει τη διαφάνεια; 

Documento Newsletter