Μία νέα «καινοτομία» επί της επικοινωνίας παρουσίασε την Παρασκευή το πρωθυπουργικό επιτελείο, εκμεταλλευόμενο την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, για να εγκαινιάσει «έναν νέο δίαυλο επικοινωνίας με την Κοινωνία των Πολιτών» του πρωθυπουργού.
Με τίτλο «Με τον Κυριάκο» και υπότιτλο «Συναντήσεις και συζητήσεις με προσωπικές διαδρομές», όπως αναφέρει το ενημερωτικό σημείωμα του Μεγάρου Μαξίμου, ο Κυριάκος Μητσοτάκης «συναντά την Άδα Σταματάτου, μια γυναίκα που μοιράζεται με θάρρος τις καθημερινές ιστορίες από τη ζωή της με τον ενήλικα αυτιστικό γιο της».
Έτσι, έπειτα από τα δέκα και πλέον τηλεοπτικά διαγγέλματα, τις αγιογραφίες των καναλιών και των εφημερίδων, την ραδιοφωνική και τηλεοπτική γαλάζια μονοφωνία, τις συνεντεύξεις σε ξένα δίκτυα που λογοκρίνονται και τις συζητήσεις σε φόρουμ επενδυτών και του ΣΕΒ, ο πρωθυπουργός αποκτά και τη δική του εκπομπή. Έχουμε να κάνουμε με άλλο ένα πρότζεκτ του «γκουρού της στρατηγικής και της επικοινωνίας» Σταν Γκρίνμπεργκ, όπως εκείνα των συναντήσεων με καουμπόηδες και της «αυθόρμητης» παρέμβασης σε ραδιοφωνική εκπομπή;
Πάντως, όσο και αν ψάξαμε το… διεθνές παράδειγμα για την επιλογή του Κ. Μητσοτάκη, το μόνο που βρήκαμε είναι τα αντίστοιχα εγχειρήματα της συζύγου του Καναδού Τζάστιν Τρουντό, Σόφι, και εκείνο της συζύγου του Μπαράκ Ομπάμα, Μισέλ.
Στην περίπτωσή μας, το γεγονός πως δεν αξιοποιήθηκε η σύζυγος του πρωθυπουργού, το λες και άκομψο…