Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, το βράδυ της Τετάρτης, υπέστη μία ακόμα κοινοβουλευτική ήττα κατά την κορύφωση της συζήτησης στη Βουλή για την ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση. Αναμενόμενο ήταν! Αλλά απ’ότι φαίνεται δεν του έπεσε μόνο το χαρτί κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας στη Βουλή, αλλά και η απήχηση που είχε η ομιλία του στο διαδίκτυο, την αμέσως επόμενη ημέρα.
Η κοινοβουλευτική νίκη του πρωθυπουργού αποτυπώθηκε και διαδικτυακά. Με ποιον τρόπο; Από το πλήθος του κόσμου που παρακολουθούσε τις ομιλίες των πολιτικών αρχηγών. Όπως θα δείτε στην κάρτα που ακολουθεί, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, στην αρχή της ομιλίας του, λίγα λεπτά πριν τις 9 το βράδυ, αριθμούσε 1200 -1300 ταυτόχρονους θεατές. Μετά από περίπου μισή ώρα, όταν ο Κυριάκος έδινε τον… καλύτερο εαυτό του από το βήμα του ελληνικού κοινοβουλίου, οι θεατές αυξήθηκαν σε 1400.
Στο βήμα, τον διαδέχτηκε ο Αλέξης Τσίπρας που μπήκε με «lead in» 1400 θεατών. Προφανώς, συγκίνησε μεγαλύτερο κοινό καθώς σε περίπου 30 λεπτά ο αριθμός των ατόμων που την παρακολουθούσαν άγγιξε τους 1900.
Και αν σας φαίνεται «τρολ», τότε πρέπει να γνωρίζετε πως παρόμοια εικόνα παρουσιάζουν και οι θεάσεις των βίντεο των δύο πολιτικών αρχηγών στο κανάλι της Βουλής στο Youtube. Πάντα, από την ίδια κοινοβουλευτική διαδικασία. Το βίντεο του πρωθυπουργού ξεπέρασε τις 8.400 προβολές ενώ του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης «βασανίζεται» λίγο πάνω από τις 6.400.
Όχι, προφανώς και δεν είναι κάλπη το Youtube αλλά ο κόσμος του ίντερνετ δείχνει ξεκάθαρη προτίμηση.
Μάλλον, μόνο στις δημοσκοπήσεις προηγείται ο Κυριάκος Μητσοτάκης…
Δείτε επίσης: «Γαλλικές ευγένειες» στη Βουλή: Κυριάκο κάτι σου ΄πεσε! (Photos)