Μέσα στο marketing των πολιτικών είναι και οι «οικογενειακές» στιγμές που μας χαρίζουν θέλοντας να μας πουν πως είναι κάτι σαν και μας: Απλοί άνθρωποι με οικογένεια και τα ίδια προβλήματα.
Παίρνοντας φόρα και από την πρωτοπορία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο υπουργός Ενέργειας και Περιβάλλοντος που πρόσφατα είχε φωτογραφηθεί με τους ανταγωνιστές της ΔΕΗ… είπε να κάνει μια βόλτα και ψώνια την Κυριακή με βάση το νόμο που ο ίδιος είχε θεσμοθετήσει…
Τι κι αν οι εργαζόμενοι αντιδρούν, τι κι αν ακόμα και μεγάλες επιχειρήσεις δεν δέχονται να ανοίξουν τα καταστήματά τους, ο «αθεόφοβος» Κωστής Χατζηδάκης αποτελεί πρωτοπορία και πηγαίνει για ψώνια φωτογραφιζόμενος με το γιο και τη σύζυγό του.
Βέβαια δεν ξέρουμε πόσοι Έλληνες έχουν τα ίδια λεφτά… αλλά πολλοί αναρωτήθηκαν στα κοινωνικά δίκτυα… γιατί δεν δουλεύει και αυτός τις Κυριακές και βάζει μόνον τους άλλους…
Πέρα από αυτές τις «κακεντρέχειες» για τον άριστο (πάντα) νεοδημοκράτη, ο κ. Χατζηδάκης φαίνεται πως έχει και μια μικρή αμφιβολία αφού γράφει:
«Εκμεταλλευόμενοι το νόμο που ψήφισε πριν μερικά χρόνια ο μπαμπάς πήγαμε για ψώνια Κυριακάτικα! Στο μέλλον θα δούμε αν στο Γιάννη αρέσει αυτό το μέτρο.
#sunday #shopping #family»
Πρακτικά πάλι οι ενστάσεις:
- Κατά τους θρησκευόμενους, η Κυριακή είναι ημέρα του Κυρίου, αποφασίστε…
- Αν πηγαίνω για ψώνια τις Κυριακές, σημαίνει πως και «εγώ» είμαι διατεθειμένος να δουλεύω όλες αυτές τις Κυριακές…
- Σημαίνει επίσης πως υπάρχει και ανάγκη για δουλειά τις Κυριακές, δηλαδή ο κόσμος δεν προλαβαίνει να ξοδέψει τα χρήματά του, τις καθημερινές…
- Οι υποψίες πως αυτά τα μέτρα γονατίζουν τους μικρομεσαίους δεν είναι καθόλου αβάσιμες…
Μπορεί όμως ο κ. Χατζηδάκης να πιστεύει πως θα είναι αρμόδιος υπουργός έως ότου ο γιος του μεγαλώσει και τον ρωτήσει…
Αμφιβάλουμε…