O Κώστας Μακεδόνας στο Docville την Κυριακή με το Documento

O Κώστας Μακεδόνας στο Docville την Κυριακή με το Documento

«Θέλω ο κόσμος να θυμάται από μένα καλά πράγματα, να λέει πως –αν μη τι άλλο– “αυτός ήταν ένας καλός άνθρωπος”» λέει ο Κώστας Μακεδόνας. Στη συνέντευξη που έδωσε στον Αντώνη Μποσκοΐτη μιλάει για την πορεία του στη μουσική και για τις μεγάλες συναντήσεις του με κορυφαίους δημιουργούς, με αφορμή τις εμφανίσεις του στο Vergina Theatro της Θεσσαλονίκης.

Πώς η υπουργός Πολιτισμού και η κυβέρνηση Μητσοτάκη γύρισαν το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο πολλά χρόνια πίσω. Ρεπορτάζ της Κατερίνας Αγγελιδάκη.

Ιστορικά, ανθρωπολογικά, μουσικά, σινεφίλ, πολιτικά… Αμέτρητα τα φιλμ που θέλουμε να δούμε στο 27o Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης. Γράφει ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης.

Έναν αιώνα από τη γέννηση του Μανόλη Αναγνωστάκη (9 Μαρτίου 1925) και μια εικοσαετία από την εκδημία του (23 Ιουνίου 2005) η εκ νέου ανάγνωση των ποιημάτων, των σκαριφημάτων, των δοκιμίων και των κειμένων του είναι εποικοδομητικά απολαυστική. Γράφει ο Γιώργος – Ίκαρος Μπαμπασάκης.

Τα πάθη της Ραραούς εξιστορούνται στη σκηνή, στη θεατρική αναβίωση του εμβληματικού μυθιστορήματος «Η μητέρα του σκύλου» του Παύλου Μάτεσι. Για την παράσταση που σκηνοθετεί ο Κώστας Γάκης και στην οποία πρωταγωνιστεί η Υρώ Μανέ γράφει ο Ηρακλής Λογοθέτης.

Στον φλεγόμενο κόσμο του Νίκου Γαβριήλ Πεντζίκη: Η Ειρήνη Δρίβα παρακολούθησε πρόβα της παράστασης «Ο πεθαμένος και η ανάσταση» που ανεβαίνει στην Εθνική Λυρική Σκηνή και συνομίλησε με τη σκηνοθέτρια Αναστασία Κουμίδου.

Ο Θεόδωρος Δ. Παπαγγελής, ομότιμος καθηγητής Λατινικής Φιλολογίας, μιλάει στην Έμυ Ντούρου για τη σημασία των «Μεταμορφώσεων» του Οβίδιου, ενός από τα θεμελιώδη έργα της παγκόσμιας γραμματείας. Αφορμή είναι η κυκλοφορία ολόκληρου του οβιδιακού έπους από τις εκδόσεις Gutenberg στις 10 Μαρτίου.

Η καρδιά του ελληνικού τραγουδιού θα χτυπάει δυνατά από την Κυριακή 9 Μαρτίου, μέρα πρεμιέρας της σειράς ντοκιμαντέρ της ΕΡΤ με τίτλο «100 χρόνια ελληνική δισκογραφία» και με ξεναγό τη Χαρούλα Αλεξίου. Γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη.

Η ταινία «Πέντε Σεπτεμβρίου» του Ελβετού σκηνοθέτη και σεναριογράφου Τιμ Φέλμπαουμ με θέμα την τρομο-επίθεση στους Ολυμπιακούς του Μονάχου αποκαλύπτει την καθοριστική στιγμή που άλλαξε για πάντα τον τρόπο ζωντανής κάλυψης των γεγονότων μείζονος σημασίας από τα ΜΜΕ. Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης γράφει για την ταινία που μόλις βγήκε στις αίθουσες.

Η ανερχόμενη ηθοποιός Ναταλία Σουίφτ μιλάει στον Κωνσταντίνο Καϊμάκη για τον ρατσισμό και τη συγκάλυψη, με αφορμή τη συμμετοχή της στην ταινία του Δημήτρη Νάκου «Κρέας».

Όταν η Μαρίζα Κωχ θα εμφανιζόταν στο «1922» του Νίκου Κούνδουρου, αλλά… κόπηκε στο μοντάζ. Ο Αντώνης Μποσκοΐτης καταγράφει μια Ιστορία από τον κινηματογράφο.

Στο Ιδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης θα παρουσιαστεί η νέα δουλειά της εικαστικού Angie Antonakis με τίτλο «I’ll be your mirror». Προτείνει η Ειρήνη Δρίβα.

Η Σαμοθράκη από τον Όμηρο μέχρι σήμερα. Οι τρεις επιμελήτριες της έκθεσης «Εικάζοντας/Εικονίζοντας τη Σαμοθράκη» της Αμερικανικής Σχολής Κλασικών Σπουδών στην Αθήνα γράφουν στο Documento.

Διαβάστε επίσης:

O Τριαντόπουλος δημοσιοποιεί το email για το μπάζωμα των Τεμπών – Εστάλη σε Γεραπετρίτη, Σκέρτσο και Μαξίμου 

Frankfurter Rundschau: Αντικυβερνητικές συγκεντρώσεις στην Ελλάδα: «Τα κέρδη τους, οι ζωές μας»

Σκληρή κριτική στην κυβέρνηση από το πρώην δεξί χέρι του Μητσοτάκη: «Ξεστρατίσαμε, δεν λάβαμε τα ηχηρά μηνύματα της κοινωνίας…»

Ετικέτες

Documento Newsletter