Ο κόσμος του CNG μέσα από αριθμούς

Ο κόσμος του CNG μέσα από αριθμούς

Η Fiat με απλούς αριθμούς παρουσιάζει τον κόσμο του CNG, ενός καυσίμου που δίνει σήμερα μια απόλυτα πρακτική και προσιτή λύση για τις μετακινήσεις.

Τουλάχιστον μειωμένο κατά 40% είναι το κόστος καυσίμου ενός αυτοκινήτου CNG σε σχέση με αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν άλλα ορυκτά καύσιμα συμπεριλαμβανομένου του υγραερίου (LPG). Επίσης το φυσικό αέριο διανέμεται μέσω αγωγών και δεν μπορεί να νοθευτεί.

Έως 600 κιλά/έτος* είναι το κέρδος σε εκπομπές CO2 που προσφέρει η χρήση CNG σε σχέση με τη βενζίνη. Αντίστοιχα το κέρδος σε σχέση με ένα αυτοκίνητο πετρελαίου είναι έως 270 κιλά/έτος.

Μηδενικές είναι οι εκπομπές μικροσωματιδίων ενός αυτοκινήτου CNG, ενώ κατά 95% λιγότερες είναι οι εκπομπές υδρογονανθράκων (HC) σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες. Επίσης ελάχιστη είναι η εκπομπή οξειδίων του αζώτου (NOx) χωρίς να απαιτείται η προσθήκη ειδικού φίλτρου όπως στους κινητήρες πετρελαίου.

Υψηλός αντικροτικός βαθμός με 120-130 οκτάνια που επιτρέπουν τη χρήση CNG σε κινητήρες μεγαλύτερης συμπίεσης χωρίς πρόβλημα.

+100% η θερμοκρασία που απαιτείται για να αναφλεγεί το φυσικό αέριο σε σχέση με τους ατμούς της βενζίνης. Αυτό το στοιχείο σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το φυσικό αέριο είναι ελαφρύτερο του αέρα το καθιστούν πολύ ασφαλές στη χρήση.

Μετά από 20 έτη απαιτείται η αλλαγή των δεξαμενών φυσικού αερίου σε ένα αυτοκίνητο σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Περισσότερα από 750.000 Fiat CNG έχουν ήδη διατεθεί στην αγορά. Δημοφιλέστερο μοντέλο το Panda CNG, το οποίο μέσα σε 10 χρόνια ξεπέρασε το όριο των 300.000 μονάδων.

5 χρόνια είναι η διάρκεια της εργοστασιακής εγγύησης που καλύπτει τα επιβατικά και επαγγελματικά Fiat CNG

Πρώτη η Fiat το 1997 διέθεσε στην αγορά το πρώτο εργοστασιακό αυτοκίνητο CNG (Marea Bipower). Από τότε μέχρι σήμερα περισσότερα από 750.000 Fiat CNG έχουν διατεθεί στην αγορά. To Panda CNG αποτελεί το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο CNG προσφέροντας κορυφαία οικονομία καυσίμου (λιγότερο από 3 ευρώ/100χλμ) και παράλληλα κορυφαία αυτονομία (άνω των 1.000χλμ.) χάρη στις δεξαμενές φυσικού αερίου (12kg), αλλά και το ρεζερβουάρ βενζίνης (35 λίτρα).

Ετικέτες

Documento Newsletter