Η νέα ταινία του Γιώργου Αυγερόπουλου «Agora II – Δεσμώτες» έδωσε την ευκαιρία στον Παναγιώτη Φρούντζο και τον Θανάση Καραμπάτσο να συνομιλήσουν μαζί του για τις άγριες μέρες του 2015 αλλά και για τη σημερινή ακραία «κανονικότητα».
Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης γράφει για τα φετινά «κόκκινα» Όσκαρ.
Ο Οδυσσέας Ιωάννου μιλάει στον Παναγιώτη Φρούντζο με αφορμή την «Κοινή ησυχία», που ανεβαίνει στη σκηνή του θεάτρου Διάνα σε σκηνοθεσία Ελένης Ράντου με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου να ερμηνεύει 30 σπουδαία τραγούδια.
Η Ηλέκτρα Ζαργάνη επισκέφτηκε την ταράτσα του Communitism στο Μεταξουργείο και παρακολούθησε πρόβα της παιδικής ορχήστρας χάλκινων που εντάσσεται στο πρόγραμμα «Make some noiz».
Ο δρ Νεοελληνικής Φιλολογίας και συγγραφέας Λέων Α. Ναρ μιλάει στη Μαρίνα Αγγελάκη για τη γνώση σχετικά με τον αφανισμό των Ελληνοεβραίων που πρέπει να κατακτήσουμε.
Ο μουσικοσυνθέτης και καλλιτεχνικός διευθυντής της Εστουδιαντίνας Νέας Ιωνίας Ανδρέας Κατσιγιάννης συζητά με την Έμυ Ντούρου περί μουσικής και κοινωνίας.
Η Καθηγήτρια Ιστορίας της Τέχνης στην ΑΣΚΤ Ασημίνα Κανιάρη γράφει για τις εικαστικές έκθεσεις του Μάριου Σπηλιόπουλου «Dazibao – Handmade newspapers» και του Άγγελου Αντωνόπουλος «Ολα τα παιχνίδια έχουν δικαίωμα να σπάνε», οι οποίες αποτελούν αφορμή για στοχασμό στο νέο ελληνικό τοπίο της σύγχρονης τέχνης.
Ο Σπύρος Οικόπουλος μαθαίνει τα μυστικά του καλού πατσά μέσα από τη συνομιλία του με τον Γιώργο Αζάρ, τον ιδιοκτήτη του «Αυτόφωρου».
Μέσα από τη στήλη New Entries της Αφροδίτης Ερμίδη γνωρίζουμε τον ηθοποιό Βασίλη Σάφο.