Ήταν το αδιαφιλονίκητο φαβορί από την αρχή του φεστιβάλ και το επιβεβαίωσε με το πλέον πανηγυρικό τρόπο. Μόνο ο Ιάπωνας Ριγιουσούκε Χαμαγκούτσι με τη νέα του ταινία «Evil does not exist» έδειχνε να απειλεί το θρίαμβο του Λάνθιμου. Τελικά ο δημιουργός του «Drive my car» περιορίστηκε στο δεύτερο σημαντικό βραβείο της Μόστρα, τον Αργυρό Λέοντα.
Όταν ο έλληνας σκηνοθέτης ανέβηκε στη σκηνή για να παραλάβει το βραβείο εμφανώς συγκινημένος ευχαρίστησε τους συνεργάτες του, την κριτική επιτροπή και φυσικά την Έμα Στόουν την οποία χαρακτήρισε «φανταστική και σπάνιο πλάσμα».
Η σημειολογία του θριάμβου του Γιώργου Λάνθιμου έχει πολλές παραμέτρους. Εκτός της ιστορικής σημασίας που αναφέραμε στην αρχή του κειμένου, η συγκεκριμένη νίκη είναι η εγγύηση πως το φιλμ θα το ξανασυναντήσουμε οπωσδήποτε σε τρεις μήνες όταν θα ανακοινωθούν οι οσκαρικές υποψηφιότητες. Τα τελευταία χρόνια η ταινία που κερδίζει τον Χρυσό Λέοντα γίνεται αυτομάτως ένα από τα οσκαρικά φαβορί της χρονιάς. Το είδαμε με το «Τζόκερ» το 2019 που προτάθηκε για 11 βραβεία κατακτώντας 2 (ερμηνείας στον Χοακίν Φίνιξ και μουσικής) και κυρίως με τα «Roma», «Η χώρα των νομάδων» και «Η μορφή του νερού», όπου τα δύο τελευταία κατέκτησαν και το όσκαρ καλύτερης ταινίας αλλά και της σκηνοθεσίας. Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον τελικά να δούμε τον Λάνθιμο να κοντράρεται με τον Νόλαν του «Οπενχάιμερ» για το βραβείο σκηνοθεσίας. Βραβείο που κανείς τους μέχρι στιγμής δεν το έχει κατακτήσει.
Επίσης ο Χρυσός Λέοντας που κατέκτησε ο Γιώργος Λάνθιμος που έγινε φέτος 50 ετών επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο την συνεχή άνοδο ενός αυθεντικού auteur του σινεμά που βρίσκεται στην πλέον ώριμη φάση της καλλιτεχνικής ζωής του και συγκαταλέγεται στα κορυφαία ονόματα του σύγχρονου κινηματογράφου. Πλέον όταν θα μιλάμε για σταρ-σκηνοθέτες σαν τον Φίντσερ, τον Νόλαν, τον Βιλνέβ, τον Κουαρόν, τον Ντελ Τόρο, τον Ινιαρίτου ή τους Άντερσον (Πολ Τόμας και Γουές) δίπλα τους θα μπαίνει αξιοκρατικά και χωρίς δεύτερη κουβέντα το όνομα Yorgos Lathimos.