Ο Γιάννος Περλέγκας και ο Ρέιφ Φάινς στο Docville την Κυριακή με το Documento

Ο Γιάννος Περλέγκας και ο Ρέιφ Φάινς στο Docville την Κυριακή με το Documento

«Στη φαντασία μου μου αρέσει να σκέφτομαι ότι ο φόνος της Στέλλας έγινε την ίδια μέρα με την εκτέλεση του Νίκου Πλουμπίδη, στις 14 Αυγούστου 1954»: Ο Γιάννος Περλέγκας συζητάει με την Αφροδίτη Ερμίδη για τη «Στέλλα με τα κόκκινα γάντια» του Ιάκωβου Καμπανέλλη που ανεβάζει στο Θέατρο Τέχνης – Φρυνίχου, τη θέση της γυναίκας στην ελληνική κοινωνία, την εκπόρνευση αυτής της κοινωνίας από την εποχή της εντατικοποίησης της ανοικοδόμησης της Αθήνας μετά τον Εμφύλιο.

«Όλη αυτή η κατάσταση με τα γκουρμέ πιάτα, την  εμμονή με την παρουσίασή τους, την ελιτίστικη διατροφή κ.λπ. είναι για γέλια»: Ο Ρέιφ Φάινς μιλάει για την καινούργια ταινία, το «Μενού», στην οποία συμμετέχει, την παράνοια γύρω από την υψηλή γαστρονομία, τον ιδεαλισμό των νέων ηθοποιών ή σεφ που στη διάρκεια της διαδρομής τους εγκαταλείπεται. Επιμέλεια συνέντευξης: Κωνσταντίνος Καϊμάκης.

Στον πυρετό των Μουντιάλ: Ο Γιώργος Καπουτζίδης μιλάει στον Κωνσταντίνο Καϊμάκη για τη βιωματική του σχέση με τα Παγκόσμια Κύπελλα ποδοσφαίρου (Από το 1978 στην πόλη του Ντιέγκο Μαραντόνα) και ο καθηγητής του Ιόνιου Πανεπιστημίου Γιώργος Κεντρωτής γράφει για το δίλημμά του ανάμεσα στην εθνική Ολλανδίας και την εθνική Αργεντινής («Οράνιε» και «μπλανκοσελέστε»).

Η διοίκηση της ΕΡΤ πετάει στον δρόμο ανθρώπους που εργάζονται στη Συμφωνική Ορχήστρα για περισσότερα από 15 χρόνια και αμείβονται με 600 ευρώ. Η Ηλέκτρα Ζαργάνη μιλάει με τον πρόεδρο του Σωματείου Εργαζομένων Καλλιτεχνών Ορχηστρών & Χορωδίας ΕΡΤ Τάσο Γρατσία και τον γραμματέα Νικόλα Ζαγουράκη

«Ό,τι χειρότερο μπορεί να πάθει κάποιος είναι να γίνει σταρ»: Η Θεοδοσία Τσάτσου μιλάει με τον Αντώνη Μποσκοΐτη για την εποχή των Μπλε, την πορεία της μέχρι σήμερα και τη διαδρομή που έχει διανύσει σε πνευματικό επίπεδο.

Ο Θωμάς Σίδερης, δημοσιογράφος – δημιουργός ντοκιμαντέρ, με αφορμή τις δολοφονίες γυναικών στο Ιράν, φέρνει ξανά στο φως μια ιστορία του 2009, τη δολοφονία της 26άχρονης Νεντά Αγά Σολτάν. 

Τα μέλη της θεατρικής ομάδας Art Vouveau Θανάσης Μεγαλόπουλος, Φοίβος Συμεωνίδης, Δανάη Τίκου και Τάσος Δημητρόπουλος μιλούν στον Κώστα Ζήση για την παράστασή τους «Τα δεκανίκια ή πώς ξέμαθα να περπατώ» που επαναλαμβάνεται αυτές τις ημέρες στο Olvio Theater. 

Μια περιπατητική παράσταση της Πειραματικής Σκηνής Νέων Δημιουργών του Εθνικού Θεάτρου διατρέχει την «Τοπογραφία θανάτου» της κρατικής καταστολής στην Αθήνα. Στο ρεπορτάζ η Ειρήνη Δρίβα. 

Ο Κώστας Ζήσης γράφει για τον προγραμματισμό του θεάτρου Αμαλία στη Θεσσαλονίκη για τη σεζόν 2022-23.

Θεατρική κριτική: Η Ειρήνη Δρίβα γράφει για το «Ημερολόγιο ενός τρελού» με τον Ιωσήφ Ιωσηφίδη.

Ετικέτες

Documento Newsletter