«Οι Έλληνες είναι λαός που προϋπήρξε του σουρεαλισμού, όπως είχε πει και ο Αντρέ Μπρετόν. Είμαστε ικανοί για πολλά, έχουμε την ευλογία να ζούμε στον τόπο αυτό, αλλά και την κατάρα, διότι με το κλίμα αυτό, τις μυρωδιές της φύσης και τα τοπία πέφτουμε σε ραθυμία». Ο Γιάννης Μπέζος συνομιλεί με τον Αντώνη Μποσκοΐτη για τη ζωή και το θέατρο, με αφορμή τη σκηνοθεσία του στις «Θεσμοφοριάζουσες» του Αριστοφάνη.
Οι «Πέρσες» του Αισχύλου ανεβαίνουν στην Επίδαυρο και ο Δημήτρης Καραντζάς, η Θεοδώρα Τζήμου, ο Μάνος Πετράκης, ο Αινείας Τσαμάτης και ο Γιάννης Κλίνης μιλούν στην Ηλέκτρα Ζαργάνη για τον πόλεμο, την ελευθερία και τις μάχες που αξίζει να δώσουμε.
Ο Βαγγέλης Ραπτόπουλος συζητάει με την Έμυ Ντούρου για τη ζωή και το έργο του Νίκου Καζαντζάκη με την ευκαιρία της κυκλοφορίας του ιστορικού μυθιστορήματος «Ανέγγιχτη».
Μπουλντόζες ανακοίνωσε ότι θα στείλει ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης στον μοναδικό αρχαιολογικό χώρο της Ακαδημίας Πλάτωνος με στόχο να ισοπεδωθεί έκταση τουλάχιστον 50 στρεμμάτων στην οποία υπάρχουν μεγάλα δέντρα εκατοντάδων ετών και σκάμματα από αρχαιολογικές ανασκαφές. Στο ρεπορτάζ η Ηλέκτρα Ζαργάνη.
Λίγες μέρες προτού οι πρωτοπόροι του συμφωνικού μέταλ Within Temptation ανέβουν στη σκηνή της Τεχνόπολης, η Σάρον ντεν Αντελ, μιλάει στον Γιάννη Πούλλο για το μέταλ και την πολιτική κατάσταση στην Ευρώπη.
Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης γράφει για τη σειρά ταινιών του «Thor» και τον ρόλο που έπαιξε ο νεοζηλανδός Τάικα Γουαϊτίτι στην απογείωση του franchise.
Ο Αντώνης Μποσκοΐτης γράφει για τις δύο συναντήσεις που είχε πριν από οκτώ χρόνια με την Ντίνα Κώνστα στη Δεξαμενή. «Ανάμεσα στα τόσα για τα οποία μου μίλησε, κρατάω σήμερα τη σχέση της με τον Γιώργο Εμιρζά, τον Παύλο Μάτεσι και τη Δέσπω Διαμαντίδου, τον θεατρικό μονόλογο της Σωτηρίας Μπέλλου διά χειρός Σοφίας Αδαμίδου, πόσο αντικινηματογραφική ηθοποιός θεωρούσε ότι ήταν, αλλά και το ότι έγινε γνωστή σχεδόν στα 60 της μέσω της τηλεόρασης».
Ο Νταγκ Ολντριτς, κιθαρίστας των The Dead Daisies, μιλάει με τον Γιάννη Πούλλο λίγες μέρες πριν από την εμφάνισή τους στο Release Athens 2022.
Στη στήλη «Θεατρικά και κριτικά» ο Κώστας Ζήσης γράφει για την παράσταση «Ακούω ήχον κώδωνος».