Παραμονή της πρότασης του εισαγγελέα της Έδρας του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου που δικάζει τον πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου Δημήτρη Λιγνάδη με τις κατηγορίες των τεσσάρων περιπτώσεων βιασμού σε βάρος τριών ανηλίκων αγοριών και ενός ενήλικου άνδρα ο Γιάννης Λιγνάδης, εξισώνει το κίνημα του metoo με την Χρυσή Αυγή.
Ο αδερφός του κατηγορούμενου με άρθρο του που δημοσιεύτηκε στο iefimerida επιχειρεί να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη προσδοκώντας να επηρεάσει την έκβαση της δίκης, μόνο που δεν τα κατάφερε γιατί μόλις ανακοινώθηκε η απόφαση του εισαγγελέα Κωνσταντίνου Κούντρια που προτείνει την ενοχή του Δημήτρη Λιγνάδη για τρεις υποθέσεις βιασμού σε βάρος ανηλίκων αγοριών.
Πιστός στην υπερασπιστική γραμμή που βλέπει αριστερές συνομωσίες και σκευωρούς ο Γιάννης Λιγνάδης κάνει λόγο για πολιτικά παιχνίδια και χειραγώγηση από «ποικιλώνυμες και ποικιλόχροες «συνιστώσες» της ψευδοαριστεράς (με τον όρο σημαίνω ό,τι δεν ανήκει στο ΚΚΕ)». Ας μας εξηγήσει ο κ. Λίγνάδης σε ποιες συνιστώσες αναφέρεται;
Όσο δελεαστικό όμως κι αν είναι το τυρί της δήθεν στημένης δίωξης του αδερφού του από αριστερούς καλλιτέχνες και αριστερούς δημοσιογράφους δεν πρόκειται να πέσω στη φάκα και να του επιτρέψω να με παρασύρει σε ένα αφήγημα που για όλα μιλάει εκτός από το δια ταύτα που δεν είναι άλλο από τις κατηγορίες βιασμού που βαραίνουν τον αδερφό του. Στο γεμάτο επίθετα άρθρο του ο πρώην φιλόλογος του Αρσάκειου βλέπει δράκους και τέρατα ψάχνοντας όμως μακριά από την οικογενειακή εστία του ονόματος του που όπως φανερώνει η πρόσφατη επώνυμη καταγγελία από μαθήτρια του Αρσάκειου τα αδέρφια Λιγνάδη κρύβουν διάφορους σκελετούς στην ντουλάπα τους. Τα στόματα έχουν αρχίσει να ανοίγουν για τα καλά χαρακτηρίζοντας τα αδέρφια Λιγνάδη συγκοινωνούντα δοχεία στον τρόπο που προσέγγιζαν μαθήτριες και μαθητές.
Στο γεμάτο ρητορείες κείμενο του αναφέρεται «σε Κλέωνες και άκριτες κουτσομπόλες των ΜΚΔ και ΜΜΕ που τελώντας σε κατάσταση ναρκισσιστικού παροξυσμού έχουν αυτοαναγορευτεί σε φύλακες των ηθών και Δημοσίους Κατηγόρους (εδώ οι ταυτίσεις με πρόσωπα θεμιτές)». Ακόμα και τώρα ο Λιγνάδης (διαλέξτε όποιο από τα δύο αδέρφια θέλετε, έτσι κι αλλιώς, όπως φαίνεται έχουν πάρα πολλά κοινά) νομίζουν πως βγάζουν λόγο σε κάποιο αμφιθέατρο ή φωτογραφίζονται με τον Μητσοτάκη και τη Μενδώνη. Δεν έχουν συνειδητοποιήσει πως ο Δημήτρης Λιγνάδης κατηγορείται για ΒΙΑΣΜΟ ανηλίκων και ο βιασμός δεν είναι ούτε δεξιός ούτε αριστερός είναι έγκλημα κατά ανθρώπων και μάλιστα από τα πιο ειδεχθή. Κανείς μας δεν θα έμπαινε στη διαδικασία να ασχοληθεί με τον Λιγνάδη αν δεν υπήρχαν αυτές οι καταγγελίες. Όσο κι αν προσπαθούν να στήσουν ένα αφήγημα που θέλει τον Λιγνάδη θύμα συνομωσίας δεν πρόκειται να πείσουν κανέναν.
Όλο αυτόν τον καιρό η υπερασπιστική γραμμή μιλάει για πόλεμο που αφορά τη Λίνα Μενδώνη και ο Λιγνάδης είναι μια ακόμη παράπλευρη απώλεια. Τότε, γιατί η υπουργός Πολιτισμού δεν κλήθηκε να καταθέσει; Εφόσον έχει στηθεί τέτοιος παρακρατικός μηχανισμός γιατί δεν ζήτησαν από την Μενδώνη να πάρει θέση; Φυσικά, αυτή η ερώτηση δεν απευθύνεται μόνο στον Γιάννη Λιγνάδη , αλλά και στην Λίνα Μενδώνη που το όνομα της πρωταγωνιστεί σε μια ποινική δίκη σεξουαλικών εγκλημάτων.
Από το να προσπαθεί να βρει απίθανους τρόπους ο Λιγνάδης να εξισώσει την εγκληματική οργάνωση Χρυσή Αυγή με τους καλλιτέχνες και τους δημοσιογράφους ας κοιτάξει να απαντήσει στο τι ακριβώς συνέβαινε στο Αρσάκειο όταν εργαζόταν εκεί. Ας εξαντλήσει τους βερμπαλισμούς του σε αυτά που ενδεχομένως να έρθουν μετά το άνοιγμα του φακέλου ΑΡΣΑΚΕΙΟ κι ας αφήσει τον Καβάφη και τον Ελύτη στην ησυχία τους και μην τους μπλέκει στα κρυφά και απόκρυφα της οικογένειας Λιγνάδη.
Τέλος, αλγεινή εντύπωση προκαλεί και σίγουρα εγείρει ερωτήματα που δεν είναι ίσως η ώρα να απαντηθούν γιατί το iefimerida που το λες και φιλοκυβερνητικό μέσο κι από τα πρώτα της λίστα Πέτσα έσπευσε να δημοσιεύσει ένα άρθρο που επαναλαμβάνω εξισώνει το metoo με την Χρυσή Αυγή και μάλιστα παραμονή της πρότασης του εισαγγελέα. Αν κάτι είναι ύποπτο και συνιστά πολιτική ερμηνεία είναι η στάση της Λίνας Μενδώνη και του Κυριάκου Μητσοτάκη από την αρχή αυτής της υπόθεσης.