Μέσω ανάρτησής του στο Facebook, ο πρώην γενικός γραμματέας των ΑΝΕΛ, Γιάννης Μοίρας, τονίζει ότι το σκίτσο για τη γενική γραμματέα Αντεγκληματικής Πολιτικής αποτελεί μία καρικατούρα που έχει ως στόχο να στηλιτεύσει τα κακώς κείμενα των ενεργειών της Σοφίας Νικολάου και όχι στο να την εμφανίσει ως σεξουαλικό υποκείμενο.
Στην ανάρτησή του, η οποία έχει τίτλο «Αναλύοντας (κοίτα με τι ασχολούμαστε) μία καρικατούρα», ο Γιάννης Μοίρας, αναλύει τους συμβολισμούς του σκίτσου, όπως το μαγιό, το πηλήκιο και το γκλοπ.
«Εκείνο που διαισθάνομαι, είναι ότι ο σκιτσογράφος, στο πολιτικό κομμάτι είναι που θέλει να εστιάσει. Και όχι στα βυζάκια και τα μπουτάκια της κυρίας γενικής γραμματέα, ή στο να την εμφανίσει ως σεξουαλικό υποκείμενο», αναφέρει στη συνέχεια.
Παράλληλα, τονίζει, αναφερόμενος στον εκδότη του Documento πως δεν έχει δώσει ποτέ του δικαίωμα για ο,τιδήποτε περί σεξισμού, ρίχνοντας στη συνέχεια «βολές» προς την κυβέρνηση: «(σ.σ ο Κώστας Βαξεβάνης) μάχεται δημοσιογραφικά ενάντια σε μία κυβέρνηση που ζέχνει από ρατσισμό και σεξισμό και μισεί τα δικαιώματα και τον δικαιωματισμό».
Μάλιστα, καταλήγει με την εξής διαπίστωση: «Ο Βαξεβάνης δεν είναι εκδότης κάποιου κόμματος, η εφημερίδα του δεν ανήκει ιδιοκτησιακά σε κόμμα, ούτε εφαρμόζει ή υλοποιεί επικοινωνιακή πολιτική κόμματος. Επομένως, Βαξεβάνης και Documento δεν έχουν να δώσουν λόγο σε κανένα κόμμα και κανέναν κομματικό.
Βαξεβάνης και Documento κάνουν δημοσιογραφία, με αντιπολιτευτικό πρόσημο σε ότι αφορά τις τρέχουσες εξελίξεις. Σαφώς και οφείλουν να δίνουν λόγο στην κοινή γνώμη, πρωτίστως όμως σε κείνους που πηγαίνουν στο περίπτερο, δίνουν τα ευρώ τους, τους αγοράζουν και τους στηρίζουν».
Η ανάρτηση του Γιάννη Μοίρα:
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ (ΚΟΙΤΑ ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ!!!) ΜΙΑ ΚΑΡΙΚΑΤΟΥΡΑ
Το μαγιώ συμβολίζει τις τσάμπα διακοπές στην Κω που πήγε να φορτώσει στον δημόσιο κορβανά, σύμφωνα με τα πολιτικώς και δημοσιογραφικώς καταγγελλόμενα, η κυρία γενική γραμματέας Αντεγκληματικής Πολιτικής.
– Τα ευρώ πάνω στο μαγιώ και πάνω στο πηλίκιο, είναι το χρήμα που χρεώνει, σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα πάντα, στο δημόσιο κορβανά για τις διακοπές της. Αλλά και τα ευρώ για την απευθείας (άνευ διαγωνισμού) αγορά μασκών για τα σωφρονιστικά καταστήματα από προμηθευτές το εμπορικό αντικείμενο των οποίων είναι εντελώς άσχετο, όπως αναφέρουν παρόμοιες καταγγελίες.
– Το πηλίκιο και το γκλομπ, είναι η “ενάρετη” (και πάντα “άριστη”) σωφρονιστική πολιτική τύπου Δημάκης, την οποία εφαρμόζει η κυρία γενική γραμματέας.
Το σκίτσο, είναι μία καρικατούρα. Η οποία κάνει αυτό ακριβώς που λέει η ονομασία: επιχειρεί ο σκιτσογράφος να διακωμωδήσει πολιτικοδημοσιογραφικά την κυρία γενική γραμματέα.
Δεν μπορώ να εκτιμήσω με σιγουριά αν πρόκειται για επιτυχημένη, ή μη, καρικατούρα. Γιατί σε αντίθεση με πολλούς φίλους που διαβάζω από χθες, εγώ ειδικός ΔΕΝ είμαι.
Εκείνο που διαισθάνομαι, είναι ότι ο σκιτσογράφος, στο πολιτικό κομμάτι είναι που θέλει να εστιάσει. Και όχι στα βυζάκια και τα μπουτάκια της κυρίας γενικής γραμματέα, ή στο να την εμφανίσει ως σεξουαλικό υποκείμενο.
Ούτε φυσικά και ο εκδότης Κώστας Βαξεβάνης έχει δώσει ποτέ του δικαίωμα για ο,τιδήποτε περί σεξισμού. Το εντελώς αντίθετο θα έλεγα όπως δείχνουν τα ρεπορτάζ και τα αφιερώματα που έχει φιλοξενήσει ή επιμεληθεί. Μάλιστα, μάχεται δημοσιογραφικά ενάντια σε μία κυβέρνηση που ζέχνει από ρατσισμό και σεξισμό και μισεί τα δικαιώματα και τον δικαιωματισμό.
Επίσης, ο Βαξεβάνης δεν είναι εκδότης κάποιου κόμματος, η εφημερίδα του δεν ανήκει ιδιοκτησιακά σε κόμμα, ούτε εφαρμόζει ή υλοποιεί επικοινωνιακή πολιτική κόμματος. Επομένως, Βαξεβάνης και Documento δεν έχουν να δώσουν λόγο σε κανένα κόμμα και κανέναν κομματικό.
Βαξεβάνης και Documento κάνουν δημοσιογραφία, με αντιπολιτευτικό πρόσημο σε ότι αφορά τις τρέχουσες εξελίξεις. Σαφώς και οφείλουν να δίνουν λόγο στην κοινή γνώμη, πρωτίστως όμως σε κείνους που πηγαίνουν στο περίπτερο, δίνουν τα ευρώ τους, τους αγοράζουν και τους στηρίζουν.
Αυτά!
Θα ασχοληθούμε τώρα με κάτι άλλο;
Συγγνώμη που χώνω τη μύτη μου, αλλά από χθες διαβάζω, διαβάζω, διαβάζω… Και απορώ!
Σημείωση: Στις καταγγελίες-αποκαλύψεις για την κυρία γενική γραμματέα και γενικότερα, πρωτοστατεί ο Παυλος Πολακης και μπράβο του.