Ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης στο Docville την Κυριακή με το Documento

Ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης στο Docville την Κυριακή με το Documento

 «Ευθύνη δεν έχουν μόνο οι πολιτικοί, αλλά και εκείνοι που τους ψηφίζουν». Ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, που πρωταγωνιστεί στον μονόλογο «Εκτός ύλης reloaded», μιλάει στην Ειρήνη Δρίβα για την πολιτική κατάσταση στη χώρα μας και τους κινδύνους που παραμονεύουν αν δεν υψώσουμε ανάστημα απέναντι στα κακώς κείμενα.

Η Καίτη Γκρέυ, μια γυναίκα που σφράγισε με τη φωνή της το ελληνικό λαϊκό τραγούδι και που έζησε τους πιο φλογερούς έρωτες, φεύγει και παίρνει μαζί της μια ολόκληρη εποχή. Το Documento την αποχαιρετά μέσα από ανέκδοτες ιστορίες από την ιδιωτική και επαγγελματική της ζωή, όπως τις είχε αφηγηθεί πριν από χρόνια στον Αντώνη Μποσκοΐτη.

Ο Γιώργος-Ικαρος Μπαμπασάκης περιγράφει το πέρασμα του Μπομπ Ντύλαν από τη φολκ στο ροκ, με αφορμή την ταινία «A complete unknown» που προβάλλεται στους κινηματογράφους.

Είδαμε ξανά το ντοκιμαντέρ «Ντόναλντ Τραμπ: Αμερικανικό όνειρο». Με άλλα μάτια αυτήν τη φορά. Η μίνι σειρά ντοκιμαντέρ, που προβλήθηκε για πρώτη φορά το 2018, λειτουργεί ως υπενθύμιση της πορείας του Τραμπ και ως πικρή διαπίστωση ότι, πέρα από όλα τα ελαττώματά του, έχει ένα τεράστιο προτέρημα: αντοχή που επαναφορτίζεται από μια σχεδόν πρωτόγονη ανάγκη να είναι διαρκώς το κέντρο του σύμπαντος. Γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη.

Ο διάσημος μονόλογος «Prima facie» της Σούζι Μίλερ με τη Λένα Παπαληγούρα συγκλονίζει και προβληματίζει. Ο κριτικός θεάτρου Ηρακλής Λογοθέτης είδε την παράσταση.

Ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες για τα 97α Οσκαρ και, παρότι δεν υπάρχει ξεκάθαρο φαβορί, το «Emilia Perez» έχει το προβάδισμα. Γράφει ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης.

Τη θέση του γενικού γραμματέα της Αρχαιολογικής Εταιρείας ανέλαβε ο Νίκος Καλτσάς, ο οποίος αντιστάθηκε στη «νομιμοποίηση» της διαβόητης συλλογής Στερν. Ρεπορτάζ της Κατερίνας Αγγελιδάκη.

«Το φανταστικό σινεμά αποτελούσε ανέκαθεν τον πιο ξεκάθαρο καθρέφτη της εποχής του» γράφει σε άρθρο του ο κριτικός κινηματογράφου Άκης Καπράνος, λίγες μέρες πριν από τα τρία masterclasses που θα κάνει στο πλαίσιο των μεταφεστιβαλικών δράσεων του 37ου Πανοράματος Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου κατά τα οποία θα αναλύσει τις ταινίες «Νοσφεράτου, μια συμφωνία του τρόμου», «Δράκουλας» και «Η μνηστή του Φρανκενστάιν».

Με αφορμή τον «Λυκάνθρωπο» του Λι Γουανέλ που προβάλλεται στις αίθουσες, ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης μας υπενθυμίζει τους πιο εμβληματικούς werewolves.

Μεγάλη διάκριση για τον Θεόδωρο Τερζόπουλο και για το ελληνικό θέατρο είναι η επιλογή του διακεκριμένου σκηνοθέτη ως συγγραφέα του φετινού μηνύματος για την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου, το οποίο θα διαβαστεί στις 27 Μαρτίου. Γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη.

Ο Βορειομακεδόνας Κρίστο Ροντζέφσκι στο νέο του άλμπουμ επιστρέφει στις φολκ ρίζες του. Ο Αντώνης Μποσκοΐτης καταγράφει τις εντυπώσεις του από το «Black Earth» που κυκλοφόρησε σε βινύλιο.

Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης είδε το «Όλα όσα φανταζόμαστε ως φως» και θεωρεί πως η ινδική ταινία που παραλίγο να κερδίσει τον Χρυσό Φοίνικα στις Κάννες είναι μια σπουδαία δημιουργία.

Ο Αντώνης Μποσκοΐτης μέσα από δύο παλιότερες συνεντεύξεις του με τη Μαρία Κωνσταντάρου και τη Δέσποινα Στυλιανοπούλου ξεχωρίζει δύο αστείες στιγμές με πρωταγωνίστριες τη Σαπφώ Νοταρά και τη Ρένα Βλαχοπούλου.

Διαβάστε επίσης:

Το Κρεμλίνο απαντά στον Τραμπ: «Δεν εξαρτάται από την τιμή του πετρελαίου ο πόλεμος στην Ουκρανία»

Δύσκολες ώρες για τον ΠΟΥ: Παγώνει προσλήψεις και κάνει περικοπές μετά την απόσυρση των ΗΠΑ

Washington Post: «Ο Τραμπ επιχειρεί θανάσιμο χτύπημα στη διαφορετικότητα στις ΗΠΑ»

Παγκόσμια «ανάπτυξη» μια νέα αποικιοκρατία: Οι πλούσιοι «κάνουν μπάνκα» με τεράστια κέρδη!

Ο Τραμπ ρίχνει ευθύνες και στον Ζελένσκι που «ξεκίνησε τον πόλεμο» στην Ουκρανία κατά της Ρωσίας (Video)

Documento Newsletter