O Αργύρης Ξάφης («Σύμφωνα με κάποιους, δεν πρέπει να ασκώ κριτική δημοσίως αφού σκηνοθετώ στο Εθνικό Θέατρο») και ο Δημήτρης Ήμελλος («Η ελευθερία είναι κάτι το οποίο έχει τίμημα, είναι προσωπική ευθύνη του καθενός να σηκώσει το κόστος της διεκδίκησης και δεν είμαστε όλοι διατεθειμένοι να το πληρώσουμε») συζητάνε με την Αφροδίτη Ερμίδη για τον «Αίαντα» του Σοφοκλή που ετοιμάζονται να κατέβουν στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, την κατάσταση του Τύπου στην Ελλάδα και την τηλεοπτική δραματουργική άνοιξη.
«Δεν μας πάει ο μιλιταρισμός, δεν μας πάει το στιλ του παραγγέλματος και της προσταγής, το μοτίβο της υποχρεωτικότητας και των απαγορεύσεων. Αυτά προέρχονται από εποχές με χουντικές νοοτροπίες και κατάλοιπα»: Ο Frank Panx λίγες μέρες πριν από τη συναυλία του με τους Panx Romana στην Τεχνόπολη μίλησε με την Ηλέκτρα Ζαργάνη για τους πρώτους πάνκηδες, τα στέκια της Πλάκας, τις επεισοδιακές συναυλίες αλλά και για τον δρόμο της αλληλεγγύης.
«Τόσο στη Χώρα των Βάσκων όσο και στην υπόλοιπη Ισπανία υπάρχει τεράστια ανακούφιση για το γεγονός πως η ETA δεν υφίσταται πλέον»: Η Ισπανίδα σκηνοθέτρια της ταινίας «Μαϊσάμπελ» Ιθίαρ Μπογιαΐν μιλάει με τον Κωνσταντίνο Καϊμάκη για τη δημιουργία της και τη βία που πήγαζε από τη δράση της αυτονομιστικής βασκικής οργάνωσης.
«Δεν πιστεύω ότι η Ευρώπη έχει κρατήσει σωστή και ενιαία στάση. Ολα προχωρούν πολύ αργά, κάποιες χώρες είναι κατά κάποιον τρόπο με τον Πούτιν, κάποιες άλλες το παίζουν ουδέτερες»: Ο Ολέκσι «Ζλάτογιαρ» Κόμπελ, ο Ουκρανός μπασίστας της πολυεθνικής progressive κολεκτίβας Soen, εξηγεί στον Γιάννη Πούλλο πόσο δύσκολο είναι για ένα μουσικό να περιοδεύει την ώρα που η πατρίδα του βομβαρδίζεται.
«Ποιο θα ήταν το αποτέλεσμα, ας πούμε, αν συναντιόταν μια ομάδα Ισπανών καλλιτεχνών του φλαμένκο με Κρητικούς που παίζουν λύρα και λαούτο; Στο φεστιβάλ στα Ανώγεια μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω πράξη αυτήν τη σκέψη. Τα Ανώγεια είναι ένας τόπος με καταπληκτικούς λυράρηδες»: Ο συνθέτης και σολίστ κιθάρας Χρίστος Τζιφάκις μιλάει με την Ηλέκτρα Ζαργάνη για τον νέο του δίσκο «Flamenco Odyssey» και την ώσμωση του φλαμένκο με την κρητική μουσική.
Πνευματικό παιδί της Αρλέτας και διοργανωτής της συναυλίας στο Θέατρο Ρεματιάς στο Χαλάνδρι, ο ερμηνευτής και συνθέτης Γιώργης Χριστοδούλου ανοίγει το αρχείο της, ανασύρει μνήμες από την προσωπική του φιλία και τη συνεργασία του με την καλλιτέχνιδα και τις μοιράζεται με τον Αντώνη Μποσκοΐτη.
Στη στήλη «Θεατρικά & Κριτικά» ο Κώστας Ζήσης γράφει για το «Ονειρο ενός γελοίου» του Φιόντορ Ντοστογέφσκι, σε σκηνοθεσία της Εφης Μπίρμπα, με τον Άρη Σερβετάλη.