O Desmond Child επανήλθε στο θέμα της επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα

O Desmond Child επανήλθε στο θέμα της επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα
Φωτογραφία: Αναστάσης Ναρεκιάν/ Eurokinissi)

«Θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να ευαισθητοποιήσω τον κόσμο γι’ αυτό» δήλωσε στο rockpages.gr o συνθέτης μεγάλων διαχρονικών επιτυχιών. 

Τον Ιούνιο του 2022 ο Desmond Child, ο διάσημος συνθέτης σπουδαίων τραγουδιών όπως το «I Was Made For Loving You» των KISS, το «Living On A Prayer» των Bon Jovi, το «Living La Vida Loca» του Ρίκι Μάρτιν, το «Kings & Queens» της Εϊβα Μαξ κ.ά είχε μιλήσει στο Documento και την Εμυ Ντούρου με αφορμή τη συναυλία στο Ηρώδειο, στην οποία καλλιτέχνες που έχουν τραγουδήσει μερικές από τις πιο μεγάλες και διαχρονικές αυτές επιτυχίες ένωσαν τις φωνές τους για την επανένωση των Γλυπτών του Παρθενώνα. Τότε, ο Desmond Child έκανε λόγο για «μια ευκαιρία να βάλουμε στο παγκόσμιο προσκήνιο το θέμα της επανένωσης των Γλυπτών του Παρθενώνα».

Είκοσι μήνες μετά, σε συνέντευξή του στη μουσική ιστοσελίδα rockpages.gr ο βραβευμένος με Grammy και υποψήφιος για Emmy μουσικός επανήλθε στο θέμα με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις και τόνισε τη σημασία της επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα, την οποία επισκέπτεται τακτικότατα τα 20 τελευταία χρόνια με τον σύζυγό του Curtis και τους δίδυμους γιους τους.

Μιλώντας στον Σάκη Νίκα και τον Γιάννη Δόλα, με αφορμή την κυκλοφορία της αυτοβιογραφίας του με τίτλο «Livin’ on a Prayer – Big Songs Big Life», ο Desmond Child δήλωσε: «Θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για το υπόλοιπο της ζωής μου για να ευαισθητοποιήσω τον κόσμο για αυτό (σ.σ. την επιστροφή των Γλυπτών εκεί που ανήκουν). Και ελπίζω πως κάποια στιγμή στη ζωή μου θα περπατώ στο Μουσείο της Ακρόπολης θαυμάζοντας τη συλλογή ολοκληρωμένη».

Αναφερόμενος στην περσινή συναυλία αποκάλυψε ότι ήταν ο λόγος που καθυστέρησε η έκδοση της αυτοβιογραφίας του αφού «το Desmond Child Rocks the Parthenon ήταν ένα τόσο μνημειώδες event που έπρεπε να γράψω ένα ολόκληρο κεφάλαιο σχετικά με αυτό. Γιατί τα Γλυπτά του Παρθενώνα δεν είναι απλά ένα έργο τέχνης, είναι μέρος ενός ναού. Εγώ το αποκαλώ “μια προσευχή τυλιγμένη στο μάρμαρο”. Κι η προσευχή αυτή δεν είναι ολοκληρωμένη μέχρι όλα τα κομμάτια να είναι μαζί».

Κλείνοντας την αναφορά του στο θέμα, ο Desmond Child τόνισε ότι θεωρεί ύψιστη τιμή τη σύνδεση του ονόματός του με την εκστρατεία επαναπατρισμού των Γλυπτών και την ελληνική Ιστορία: «Θα ήταν σπουδαίο να γίνω κομμάτι της ελληνικής Ιστορίας. Αν είναι να γίνεις μέρος της Ιστορίας… ας είναι καλύτερα της ελληνικής», είπε χαρακτηριστικά.

Στην αυτοβιογραφία του, την οποία συνέγραψε σε συνεργασία με τον θρυλικό μουσικό βιογράφο Ντέιβιντ Ριτζ και την οποία προλογίζει ο Πολ Στάνλεϊ των Kiss ο Desmond Child μιλάει για την αντισυμβατική ανατροφή του, για το σοκ που βίωσε σε ηλικία 18 ετών όταν ανακάλυψε ότι ο άνθρωπος που αποκαλούσε «μπαμπά» δεν ήταν τελικά ο βιολογικός του πατέρας και αναφέρεται εκτενώς στην προσπάθεια ενός Λατίνου ομοφυλόφιλου να επιβιώσει και να καθιερωθεί στον φαλλοκρατικό κόσμο του ροκ εν ρολ.

Documento Newsletter