-Το Μπάτμαν στον Νέο Κόσμο γιορτάζει τα τριάντα χρόνια του με ένα μεγάλο πάρτι και ο ιδιοκτήτης του μπαρ Γιώργος Νάσιος εκμυστηρεύεται στην Εμυ Ντούρου τις σημαντικότερες στιγμές της διαδρομής αυτής.
-Ο stand up comedian Χριστόφορος Ζαραλίκος στη συνομιλία που είχε με τον Σπύρο Οικόπουλο απέδειξε τα πολλαπλά οφέλη του γέλιου και επεσήμανε μια βασική αλήθεια: «Χωρίς μαλακία δεν βγαίνει η ζωή».
-Ο μουσικός Μπάμπης Παπαδόπουλος με αφορμή την τελευταία του δουλειά μιλά στην Εμυ Ντούρου για τις επιρροές του καθώς και τον συνδυασμό του παραδοσιακού ήχου με τα σύγχρονα ακούσματα που χρησιμοποίησε στο πέμπτο προσωπικό του άλμπουμ «Παραλογές του άχρηστου».
-Ο ερευνητής Νίκος Κουραχάνης με αφορμή το βιβλίο του «Πολιτικές Στέγασης Προσφύγων» μιλάει στην Ηλέκτρα Ζαργάνη για το πώς η κυβέρνηση με πρόσχημα το προσφυγικό εμπορεύεται τον νόμο και την τάξη, καθώς και για τους όρους στέγασης, τους συμβολισμούς και τις ευρωπαϊκές πολιτικές.
-Η Μαρία Παπαγιάννη και ο Θάνος Μικρούτσικος γράφουν στο Documento για τη θεατρική παράσταση «Ως την άκρη του κόσμου» που μιλάει για τα παιδιά όλης της Γης.
-Ανοίγει τις πόρτες του στο κοινό το Ιδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, όπου παρουσιάζεται μια από τις σημαντικότερες ιδιωτικές συλλογές που δημιουργήθηκαν κατά το δεύτερο μισό του 20ού αιώνα. Στο ρεπορτάζ η Αφροδίτη Ερμίδη.
-Στα σινεμά παίζεται το τελευταίο φιλμ με ήρωα τον Ράμπο ο οποίος δεν είναι ένας τυχαίος πολεμιστής αλλά πάνω από όλα είναι ένα προϊόν της εποχής του. Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης επισημαίνει τα κινηματογραφικά και πολιτικά στοιχεία που τον δημιούργησαν.
-Μια Στέγη για τον χειμώνα. Οσα αξίζει να σημειώσετε στην ατζέντα σας για το καλλιτεχνικό πρόγραμμα του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ωνάση. Στο ρεπορτάζ η Αφροδίτη Ερμίδη
-Ραντεβού για αρχαιολογικό περίπατο διαμαρτυρίας στην υπόγεια Σαλονίκη με αντικείμενο τη διάσωση της υπόγειας πολιτιστικής κληρονομιάς της πόλης και ξεναγό τον Ιωάννη Κιουρτσόγλου. Στο ρεπορτάζ η Μαρίνα Αγγελάκη.
-Στη στήλη New Entries που επιμελείται η Αφροδίτη Ερμίδη μας συστήνεται η μουσικός Χαριτίνη Πανοπούλου.