«Είναι πολύ πιο εύκολο να είσαι μαύρος σήμερα». Για τον Τραμπ, το έργο «Bent» που συνέβαλε στην ανάδειξη της θηριωδίας του Γ’ Ράιχ εις βάρος των ομοφυλόφιλων, τον Σκορσέζε και τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ μιλάει στον Αντώνη Μποσκοΐτη ο Αμερικανός θεατρικός συγγραφέας Μάρτιν Σέρμαν.
Γεμάτες σκελετούς οι ντουλάπες Μητσοτάκη-Μενδώνη στο Τατόι. Τα έργα ΕΣΠΑ δεν προχωράνε, τα κονδύλια δεν απορροφώνται, η καταγραφή αντικειμένων εξελίσσεται σε γεφύρι της Άρτας και οι υποσχέσεις υπουργού Πολιτισμού και πρωθυπουργού για το περίφημο σχέδιο ανάπλασης αποδεικνύονται λόγια του αέρα. Ρεπορτάζ της Χρυσούλας Παπαΐωάννου.
Τα μεγάλα μουσεία στην αυλή της υπουργού Πολιτισμού. Για το σχέδιο νόμου της Λ. Μενδώνη που αλλάζει το καθεστώς των πέντε μεγάλων μουσείων της χώρας (Εθνικό Αρχαιολογικό, Βυζαντινό και Χριστιανικό, Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, Βυζαντινού Πολιτισµού Θεσσαλονίκης και Αρχαιολογικό Ηρακλείου), γράφουν στο Docville οι: Κώστας Στρατής (Αρχαιολόγος, MSc Προστασία Μνημείων, πρώην υφυπουργός Πολιτισμού), Μαρία Βλαζάκη (Επίτιμη γενική διευθύντρια Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς, πρώην πρόεδρος της Επικουρικής Επιτροπής της Σύμβασης του 1970 της UNESCO και τέως γενική γραμματέας ΥΠΠΟΑ), Τάσος Τανούλας (Αρχιτέκτων ΜΑ, Δρ ΕΜΠ, ΥΠΠΟ, ΕΣΜΑ/ΥΣΜΑ (1976-2016), Πρόεδρος της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής του ICOMOS), Κώστας Πασχαλίδης (Αρχαιολόγος, επιμελητής αρχαιοτήτων της Προϊστορικής Συλλογής του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου (ΕΑΜ) και μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων).
«Οι μεγάλοι πολιτικοί εγκληματίες πρέπει να εξευτελιστούν». Μια κουβέντα της Ηλέκτρας Ζαργάνη με τον Άρη Μπινιάρη για τον Μπέρτολτ Μπρεχτ, το θέατρο και τους μηχανισμούς που εκτρέφουν απολυταρχικές εξουσίες, με αφορμή την παράσταση «Η άνοδος του Αρτούρο Ούι».
«Το πιο πετυχημένο …ναυάγιο». Λίγο πριν η ταινία του Τζέιμς Κάμερον, «Τιτανικός», επιστρέψει στις αίθουσες σε 3D, ο Κωνσταντίνος Καΐμάκης γράφει για τα παρασκήνια του απόλυτου μπλκομπάστερ με τσακωμούς, κλάματα, απόπειρες δηλητηρίασης και ατυχήματα.
«Οι γυναίκες που «χόρεψαν» στις φυλακές Αβέρωφ». Η Ηλέκτρα Ζαργάνη είδε την παράσταση «Χορεύετε;» από τον θίασο Αντάμα, που είναι βασισμένη στο βιβλίο της Ολυμπίας Παπαδούκα «Γυναικείες φυλακές Αβέρωφ» και συνομιλεί με την Κατερίνα Καΐμά και την Ειρήνη Λιγάτου.
«Ο φωτογράφος είναι θαυμαστής έρωτος και συνάμα οφθαλμοπόρνος». Με αφορμή την επανακυκλοφορία του λευκώματος «Το βλέμμα», η Έμυ Ντούρου και ο Στέλιος Β. Σκοπελίτης συζητούν για τη συνάντηση βλεμμάτων, τον «ρεαλισμό παραλόγου», τις προσωπογραφίες.