Ο Αμερικανός Πρέσβης Τζέφρι Πάϊατ σε ρόλο Πέτσα

Ο Αμερικανός Πρέσβης Τζέφρι Πάϊατ σε ρόλο Πέτσα

Ποιος είπε πως οι ΗΠΑ δεν έχουν σε τίποτα να αντιγράψουν την Ελλάδα; Ο Αμερικανός Πρέσβης Τζέφρι Πάϊατ, αντιγράφει τον Έλληνα υπουργό, Στέλιο Πέτσα, συντάσσοντας τη δική του πέτσινη λίστα διαφήμισης.

Η αμερικανική πρεσβεία, δίνει διαφήμιση στα Ελληνικά ΜΜΕ, αλλά όπως φαίνεται δεν θεωρεί πως στην κοινή γνώμη απευθύνονται όλα τα Μέσα, αλλά μερικά. Έτσι από τη διαφημιστική λίστα έχουν εξαιρεθεί το Documento, η εφημερίδα Δημοκρατία και η ΕΦΣΥΝ.

Την ευθύνη για τη διανομή της διαφήμισης, έχει η εταιρεία Initiative, η οποία ήταν αυτή που μοίρασε τη διαφήμιση της καμπάνιας για τον κορονοϊό, με τη λίστα Πέτσα. Τι σύμπτωση λοιπόν, από τη διανομή της διαφήμισης που χειρίζεται η Initiative με τον Μιχάλη Γκάλγκο, λείπουν πάλι τα αντιπαθητικά Μέσα.

Η διάκριση είχε επαναληφθεί και το 2018. Η Αμερικανική Πρεσβεία, είχε μοιράσει διαφήμιση στα Μέσα Ενημέρωσης πριν από τη ΔΕΘ, στην οποία οι ΗΠΑ, ήταν τιμώμενη χώρα. Το Documento όμως δεν πήρε. Στείλαμε για το λόγο αυτό επιστολή στην Πρεσβεία στην οποία ρωτάγαμε , αν ο αποκλεισμός σχετίζεται με την αντίληψη του Αμερικανού πρέσβη περί Δημοκρατίας και σεβασμού στον Τύπο. Η αμερικανική πρεσβεία, είχε απαντήσει πως από τη μεριά της δεν υπήρχε κανένας αποκλεισμός και επρόκειτο για απόφαση της εταιρείας Initiative , η οποία διένειμε τη διαφήμιση.

Να όμως που πάλι η Πρεσβεία επιλέγει τις διακρίσεις. Τα ερωτήματα λοιπόν είναι:

1. Πρόκειται για απόφαση της πρεσβείας και ειδικά του Πρέσβη κυρίου Πάϊατ, να διανέμει τα χρήματα της χώρας του με κριτήρια που δεν είναι αντικειμενικά;

2. Πρόκειται για απόφαση της διαφημιστικής εταιρείας Initiative , η οποία για δεύτερη φορά εκθέτει τον πελάτη της;

3. Ή ισχύει το ακόμη χειρότερο το οποίο ψιθυρίζεται, πως ο κύριος Πάϊατ, δεν ενδιαφέρεται για την προβολή της χώρας του αλλά για την προσωπική του πολιτική καριέρα, την οποία φιλοτεχνεί πληρώνοντας διαφημιστικά συγκεκριμένα Μέσα στην Ελλάδα;

Σε κάθε περίπτωση, αδικεί τον κύριο Πάϊατ να αντιγράφει τον Πέτσα και τις μεθόδους του 

Documento Newsletter