Αναγνωρίστηκε για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του στα «2023 Airport Service Quality (ASQ) Awards» στην κατηγορία των αεροδρομίων που
φιλοξενούν 5 έως 15 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, καθώς και στην κατηγορία των αεροδρομίων με το υψηλότερο επίπεδο καθαριότητας.
Η Fraport Greece διακρίθηκε στα «2023 Airport Service Quality (ASQ) Awards» για το Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία», το οποίο για 2η
συνεχή χρονιά αναγνωρίστηκε ως ένα από τα κορυφαία αεροδρόμια της Ευρώπης, στην κατηγορία των αεροδρομίων που εξυπηρετούν 5 έως 15 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως και για 1η χρονιά έως ένα από τα κορυφαία αεροδρόμια της Ευρώπης, όσον αφορά το επίπεδο καθαριότητάς του.
Πιο συγκεκριμένα, τα βραβεία ASQ, μια πρωτοβουλία του Διεθνούς Συμβουλίου Αεροδρομίων (ACI), επιβραβεύουν τα καλύτερα αεροδρόμια παγκοσμίως, σύμφωνα με τη γνώμη των επιβατών. Η ιδιαιτερότητα αυτών των βραβείων έγκειται στη διαδικασία αξιολόγησης, η οποία συγκεντρώνει άμεσα τα σχόλια των επιβατών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, εξασφαλίζοντας την πιο ρεαλιστική αποτύπωση της εμπειρίας και της ικανοποίησής τους.
Η διάκριση αυτή για το Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία» όχι μόνο επιβεβαιώνει τις βέλτιστες πρακτικές που εφαρμόζονται, καθώς και τις υψηλής
ποιότητας υπηρεσίες που παρέχονται από το απόλυτα καταρτισμένο προσωπικό του αεροδρομίου, αλλά συμβάλλει και στην ενίσχυση της προβολής της πόλης της Θεσσαλονίκης και της Ελλάδας συνολικά.
Ο Alexander Zinell, CEO της Fraport Greece, δήλωσε σχετικά: «Τα βραβεία που ξεχωρίζουν το Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία» ως ένα από τα
κορυφαία αεροδρόμια της Ευρώπης -και μάλιστα από τους ίδιους τους επιβάτες μας- μας γεμίζουν χαρά και υπερηφάνεια για την Εταιρεία μας, για όλους τους
εργαζόμενούς μας, αλλά και για τους συνεργάτες μας.
Η διάκριση αυτή μας δίνει ισχυρή ώθηση να συνεχίσουμε το έργο μας με ακόμη μεγαλύτερη ενσυναίσθηση, εστιάζοντας πάντα στις προσδοκίες και ανάγκες του συνόλου των επιβατών μας, όπως αυτές διαμορφώνονται με την πάροδο του χρόνου.
Κύριος στόχος μας παραμένει η συμβολή στην ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού και των τοπικών κοινωνιών, μέσω της βιώσιμης ανάπτυξης της Εταιρίας μας, παρέχοντας ταυτόχρονα μια ασφαλή και αξέχαστη ταξιδιωτική εμπειρία σε όλους τους επιβάτες».