Ντίνα Ρέππα: «Για μια πόλη που μας αξίζει, Σε μια πόλη που μας ανήκει»

Ντίνα Ρέππα: «Για μια πόλη που μας αξίζει, Σε μια πόλη που μας ανήκει»

«Είμαστε με τις ανάγκες του κόσμου της εργασίας και της νεολαίας. Παρεμβαίνουμε στις Δημοτικές εκλογές για να φωτίσουμε τις πίσω αυλές της πόλης, διεκδικώντας όλα όσα μας στερούν κεντρικό και τοπικό κράτος (δήμος).

Είμαστε εδώ για να μεταφέρουμε αυτές τις διεκδικήσεις των λαϊκών γειτονιών της πόλης και στο Δημοτικό Συμβούλιο», λέει η εκπαιδευτικός Ντίνα Ρέππα, υποψήφια δήμαρχος Αθηναίων με το ψηφοδέλτιο “Αντικαπιταλιστική ανατροπή στην Αθήνα – Ανταρσία σε κυβέρνηση -ΕΕ-Κεφάλαιο”. 

Δασκάλα, μέλος Δ.Σ Συλλόγου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Αριστοτέλης», η Ντίνα Ρέππα μιλά στο Documento για τα προβλήματα της πόλης, για το φαιό πρόσωπο του φασισμού, για την «επέλαση» του Airbnb, για την υποβάθμιση της ζωής στις γειτονιές. Εξηγεί πώς θα εφαρμοστεί η συλλογική εκπροσώπηση του σχήματος , απαντά σχετικά με την διάσπαση των δυνάμεων της ΑΝΤΑΡΣΥΑ στο δήμο Αθηναίων . Θεωρεί ότι «δεν μπορεί να επικαλείται κανείς ούτε στα λόγια φιλολαϊκή διαχείριση σε επίπεδο δήμου αν δεν ενσωματώνει στο πρόγραμμα του, την κατεύθυνση της σύγκρουσης με την Ευρωπαϊκή Ένωση». Η παράταξη της, όπως τονίζει, δεν ζητά μόνο τη ψήφο του κόσμου, αλλά τη συμμετοχή και τη δράση του «για να ανατραπεί αυτή η πορεία απαξίωσης της ζωής μας, υποβάθμισης των γειτονιών μας, αφαίμαξης και φορομπηξίας από ένα Δήμο υπηρέτη συμφερόντων των μεγαλο-επιχειρηματιών τουρισμού-διασκέδασης –ψυχαγωγίας και του real estate».

-Με ποιο σύνθημα κατεβαίνει η Αντικαπιταλιστική Ανατροπή στο δήμο Αθηναίων;

Η Αθήνα βρίσκεται αντιμέτωπη με μια πρωτοφανή αναδιάρθρωση που ετοιμάζουν μεγάλοι επιχειρηματικοί όμιλοι, η οποία θέτει σε αμφισβήτηση την ύπαρξη του κόσμου της εργασίας, της νεολαίας και των φτωχών λαϊκών στρωμάτων στην πόλη. Το κεφάλαιο επιτίθεται για να κερδοφορήσει στα πιο ζωτικά κύτταρα της πόλης μας. Στόχος τους, μια Αθήνα τουριστικός πυλώνας, πόλη των γυαλιστερών διαφημιστικών φυλλαδίων, των εμπορικών κέντρων και των γειτονιών-διασκεδαστηρίων, χώρος μεγάλης κερδοφορίας για τεράστιους οικονομικούς κολοσσούς, με τον λαϊκό κόσμο αποκλεισμένο στις γειτονιές της εγκατάλειψης. Οι εκλογικοί συσχετισμοί στο νέο δημοτικό συμβούλιο θα καθορίσουν την εξέλιξη αυτού του σχεδιασμού του κεφαλαίου και των πολιτικών εκπροσώπων του, ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ΚΙΝΑΛ. Γι’ αυτό το σύνθημά μας είναι «Για μια πόλη που μας αξίζει, Σε μια πόλη που μας ανήκει».

-Ως υποψήφια δήμαρχος μιλάτε συχνά για συλλογική εκπροσώπηση της παράταξης σας. Τι σημαίνει αυτό;

Η κίνησή μας έχει βαθιά δημοκρατική λειτουργία, ολομελειακή λήψη των αποφάσεων, συλλογική εκπροσώπηση και εναλλαγή. Η αστική πολιτική αναφέρεται στους «ηγέτες» και στις ηγεσίες, στους «ειδικούς» που ξέρουν, στους παράγοντες που μόνο αυτοί τα καταφέρνουν. Πολλές φορές και τμήματα της αριστεράς δείχνουν εμμονή με τις μονοπρόσωπες εκπροσωπήσεις που επαναλαμβάνονται συνεχώς. Η συλλογική λειτουργία δεν είναι για μας κενό γράμμα, η πολιτική συμμετοχή όλων των αγωνιστών και αγωνιστριών αποτελεί όρο για το αποτελεσματικό ξεδίπλωμα της δράσης μας. Η εργατική δημοκρατία δεν είναι στα λόγια, αποτελεί «εκπαίδευση» στο σήμερα, για την κοινωνία που οραματιζόμαστε. Αλίμονο αν η αντικαπιταλιστική, αντισυστημική αριστερά δεν την υπηρετεί αταλάντευτα!

Η εναλλαγή των εκπροσώπων σας στο Δήμο Αθηναίων πώς θα εφαρμοστεί;

Η εκπροσώπηση στο δημοτικό συμβούλιο δεν θα είναι μονοπρόσωπη για ολόκληρη τη θητεία. Γι’ αυτό κι εμείς ανακοινώσαμε και τους συναγωνιστές που αποτελούν τη συλλογική εκπροσώπηση του σχήματός μας. Εκτός από εμένα, είναι Ρίζος Μιχάλης, Μάτσα Κατερίνα, Μπαρδάνη Άννα, Χουβαρδάς Μπάμπης, Κεφαλληνός Παναγιώτης, Σιαπάτης Απόστολος, Καττής Δημήτρης, Πολιτάκος Κώστας, Παπαχριστούδη Ματίνα. Θα εκπροσωπούμε συλλογικά τη δημοτική κίνηση ολόκληρη τη θητεία και κάποιοι θα εναλλαχτούν στη θέση του δημοτικού συμβούλου στη διάρκεια αυτής της θητείας.

Ηταν πλήγμα ο εκλογικός διχασμός στο δήμο Αθηναίων των δυνάμεων της ΑΝΤΑΡΣΥΑ;

Όπως δημόσια έχει τοποθετηθεί η κίνησή μας, επιδιώξαμε να υπάρξει κοινή παρέμβαση της αντικαπιταλιστικής αριστεράς στον δήμο της Αθήνας στη βάση φυσικά του αναγκαίου αντικαπιταλιστικού πολιτικού περιεχομένου, με συλλογική εκπροσώπηση και εναλλαγή. Όμως, όλες οι προσπάθειες μας για ενότητα, τους τελευταίους τρεισήμισι μήνες, έπεσαν στο κενό, συνάντησαν την άρνηση του άλλου ψηφοδελτίου για ουσιαστική πολιτική συζήτηση. Αρνήθηκαν ακόμα και τις επανειλημμένες προσκλήσεις της Αντικαπιταλιστικής Ανατροπής στην Αθήνα για κοινή συνάντηση και συντροφική συζήτηση. Η ευθύνη βαραίνει απολύτως όσους επέλεξαν μια μονοπαραταξιακή παρέμβαση, με αποκλεισμό και παροπλισμό κάθε άλλης ζωντανής ανατρεπτικής δύναμης.

– Σε τι διαφέρει το δικό σας ψηφοδέλτιο από άλλα του χώρου της Αριστεράς;

Ο δικός μας συνδυασμός ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ-Ανταρσία σε κυβέρνηση-ΕΕ-κεφάλαιο, έχει αντικυβερνητική, αντι-ΕΕ, αντιδιαχειριστική, αντιφασιστική, αντικαπιταλιστική λογική, βαθιά δημοκρατική λειτουργία με συνελεύσεις του σχήματος, την ανακλητότητα, τη συλλογική εκπροσώπηση και την εναλλαγή ως βασικά χαρακτηριστικά της φυσιογνωμίας του.

Δεν επιδιώκει, ούτε στοχεύει να διαχειριστεί τη δημοτική εξουσία κάνοντας στην πράξη ό,τι καταγγέλλει ούτε θα συμβάλλει να νομιμοποιηθούν οι πιο αντιδραστικές και αντιλαϊκές πολιτικές.

Δεν πρόκειται να αποδεχτούμε τη μέγγενη της δημοσιονομικής λιτότητας των ισοσκελισμένων προϋπολογισμών, της ευρω- επιτροπείας και των ματωμένων πλεονασμάτων (από την αφαίμαξη των δημοτών), την κάλυψη των κενών με συμβάσεις δουλοπαροικίας, όπως κάνουν οι δήμαρχοι της ΛΑΕ και του ΚΚΕ.

Δεν είμαστε υπέρ της «αξιοποίησης» της κοινωφελούς εργασίας στο Δήμο για να παραχθεί «έργο» όπως λένε άλλα αριστερά ψηφοδέλτια (Ν. Σοφιανός 8/5/19 ΠΟΝΤΙΚΙ). Γιατί η παραγωγή τέτοιου “έργου”, από τον ιδρώτα των πιο πληβειακών στρωμάτων και των ελαστικά εργαζόμενων σε αυτά τα προγράμματα, είναι από τις πιο άγριες μορφές εκμετάλλευσης. Όπως είμαστε αντίθετοι με τις απόψεις που στοχοποιούν τις καταλήψεις ως κέντρα παραβατικότητας και ότι η παρουσία μεταναστών και προσφύγων ενοχοποιείται για την υποβάθμιση των περιοχών.

Διαφωνούμε με τις προτάσεις συνεργασιών και (έστω κι επιμέρους) μετωπικής δράσης με τις παρατάξεις, τα κόμματα, τις πολιτικές που ψηφίζουν, εφαρμόζουν και υπηρετούν τα μνημόνια και το δημοσιονομικό σφαγείο της Ε.Ε. Δεν τσιμπάμε στον “αριστερό” μανδύα και το δήθεν κοινωνικό προσωπείο του ΣΥΡΙΖΑ. Ίσα-ίσα μας εξοργίζει ο άθλιος ευτελισμός των αξιών, της ιστορίας, των αγώνων και των ηρώων της Αριστεράς από το κυβερνητικό επιτελείο του Τσίπρα. Δεν θα γίνουμε το πλυντήριο για να ξεπλύνει τη ρατσιστική, αντιμεταναστευτική του πολιτική που από τη μια κρατά τα στρατόπεδα συγκέντρωσης προσφύγων, την αθλιότητα των hot spot, τη Frontex στο Αιγαίο και την συμφωνία ΕΕ-Τουρκίας κι απ’ την άλλη θέλει οι βουλευτές του να φωτογραφίζονται στις αντιρατσιστικές διαδηλώσεις. Ούτε θα δώσουμε άφεση αμαρτιών σε κάθε δημοτική αρχή που κάνει εξώσεις στους πρόσφυγες και στη συνέχεια καμώνεται τον αντιρατσιστή!

Η συμμετοχή μας στα «Δημοτικά πράγματα», έχει να κάνει με την συμβολή μας στο συντονισμό των αντιστάσεων που αναπτύσσουν πολύμορφες συλλογικότητες στην πόλη, την σύνδεση των αγώνων αυτών με την πάλη των εργαζόμενων στο Δήμο, στον αντικαπιταλιστικό προσανατολισμό τους, θέλουμε να γίνουμε κόκκινη σφήνα ανατροπής με νικηφόρους αγώνες.

– Σε ποια γειτονιά ζείτε;

Ζω στην πλ. Αττικής, σε μια περιοχή που ανήκει κι αυτή στην «πίσω» αυλή της πόλης. Μια περιοχή που έχουν δοθεί αγώνες για την υπογειοποίηση του προαστιακού, για την αντιμετώπιση των θανατηφόρων ατυχημάτων στις γραμμές των τρένων του ΟΣΕ, για τα κτηριακά προβλήματα των σχολείων. Σε μια περιοχή που βιώνει τα αποτελέσματα της πολιτικής των μνημονίων, την εγκατάλειψη από τη δημοτική αρχή της Αθήνας, αλλά ταυτόχρονα, περιοχή που αναπτύσσονται διεκδικήσεις και αγώνες, που μαθαίνει να ζει συλλογικά κι αλληλέγγυα, άνθρωποι από διαφορετικές χώρες, φυλές, θρησκείες.

Πώς μπορεί ο δημόσιος χώρος να αποκτήσει ξανά χαρακτηριστικά συνάντησης ανθρώπων, εργαζομένων, Ελλήνων και μεταναστών;

Μόνο με έναν τρόπο. Να κατακλυστεί, καταληφθεί, οικειοποιηθεί και επανακοινοποιηθεί από τους ανθρώπους και τις δράσεις τους. Τα τελευταία μνημονιακά χρόνια έγινε μια σοβαρή μετατόπιση ακόμη και στην έννοια του «δημόσιου χώρου». Χώρος που οι πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του καπιταλιστικού συστήματος μετέτρεψαν και στη χώρα μας, σε «περιουσία δημοσίου» για να τον πουλήσουν, παραδώσουν σε ιδιωτικά συμφέροντα που θέλουν υπερκέρδη. Για εμάς ο δημόσιος χώρος ανήκει στα Κοινά Αγαθά και ως τέτοιος είναι αδιαπραγμάτευτος. Από άκρη σε άκρη στο δήμο Αθήνας δόθηκαν μεγάλοι και μικροί αγώνες ενάντια στα σχέδια κατάργησης, εξαφάνισης και ξεπουλήματος δημόσιων χώρων. Οι άνθρωποι, οι εργαζόμενοι όπως λέτε στην ερώτησή σας, οι κάτοικοι κέρδισαν τη μάχη όταν αγωνίστηκαν δυναμικά και επίμονα ενάντια στα σχέδια εξαφάνισης των δημόσιων χώρων και όταν μπήκαν σε αυτούς, εγκαταστάθηκαν, τους κατέλαβαν, τους γέμισαν με ζωή με πολύμορφες και ποικίλες δράσεις.

– Πώς η πολιτική για την κατοικία επηρεάζει τη ζωή στην Αθήνα;

Η «επέλαση» του Airbnb επιφέρει σημαντικές ανατροπές στο ζήτημα της κατοικίας. H αλματώδης ανάπτυξη της βραχυχρόνιας μίσθωσης εις βάρος της μακροχρόνιας προκάλεσε εκτίναξη των ενοικίων από 15% έως και 30% στις γειτονιές υψηλής ζήτησης. Περισσότερα από 12.000 ακίνητα διατίθενται για βραχυχρόνια μίσθωση στην πρωτεύουσα, 1.200 στο ιστορικό κέντρο. Έλληνες και ξένοι επενδυτές από Μέση και Άπω Ανατολή, Ρωσία κ.ά., αλλά και ξενοδοχειακοί όμιλοι αγοράζουν και εκμεταλλεύονται μαζικά διαμερίσματα ή και ολόκληρες πολυκατοικίες – το 58% των ακινήτων που εκμισθώνονται μέσω Airbnb διατίθεται από επαγγελματίες. Η γενικευμένη άνοδος των τιμών είναι μία από τις συνέπειες του Airbnb. Αλλάζει πια και η κοινωνική – ταξική σύνθεση αυτών των περιοχών.

– Μπορεί να υπάρξει ασπίδα στις αρνητικές συνέπειες του AirBNB, της βραχυχρόνιας μίσθωσης;

Οι αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις που έγιναν και εξελίσσονται, ούτε έφεραν, ούτε θα φέρουν ανάπτυξη προς όφελος του εργαζόμενου λαού και της νεολαίας. Στην πολιτική της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας του κεφαλαίου απαντάμε με την οργάνωση της πάλης ενάντια στην κυβέρνηση και τις δημοτικές αρχές που στηρίζουν τις αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις.

Αυτό απαιτεί απαγόρευση της χρήσης της κατοικίας για βραχυχρόνια μίσθωση, προγράμματα κοινωνικής κατοικίας για άστεγους, άνεργους, ημιαπασχολούμενους, ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (κακοποιημένα παιδιά και γυναίκες), πρόσφυγες και μετανάστες, με ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης και φροντίδας και ειδικευμένο προσωπικό υποστήριξης, απαλλοτρίωση κενών και αχρησιμοποίητων κατοικιών και κλειστών ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων για την άμεση στέγαση άστεγων, επίδομα ενοικίου για όλους τους άνεργους και φτωχούς που δεν έχουν ιδιόκτητη κατοικία, Κατάργηση των δημοτικών τελών για τους ανέργους και τους φτωχούς.

– Έχετε αναδείξει ως αντιδραστικό τον ρόλο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πώς μεταφράζεται αυτή η διάσταση στην πόλη;

Οι δήμοι έχουν άμεση οργανική σύνδεση με το μοντέλο διακυβέρνησης της ΕΕ. Όλη η κατεύθυνση χρηματοδότησης δήμων και περιφερειών στοχεύει στην ενίσχυση της καπιταλιστικής ανάπτυξης. Οι όποιες πολιτικές της ΕΕ πχ. για την καταπολέμηση της φτώχειας, στην πραγματικότητα είναι η εφαρμογή μιας αντιδραστικής πολιτικής σε πλευρές όπως οι εργασιακές σχέσεις και τα εργασιακά δικαιώματα.

Ως αποτέλεσμα αυτών των πολιτικών έχουμε την συνεχή προσπάθεια ιδιωτικοποίησης των κοινωνικού χαρακτήρα υπηρεσιών του Δήμου, την διασύνδεση του με τους ιδιώτες μέσω ΣΔΙΤ (ηλεκτρολογικό), την κατάργηση χιλιάδων οργανικών θέσεων εργασίας, τη ραγδαία αύξηση των ελαστικών εργασιακών σχέσεων, την παραχώρηση βασικών πλευρών του πολιτισμού σε εταιρεία (ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ), την πλήρη ανταποδοτικότητα και νέων υπηρεσιών (χώροι αθλητισμού-αίθουσες κλπ), την εκχώρηση δραστηριοτήτων στο πράσινο, τις τεχνικές υπηρεσίες, την καθαριότητα σε ιδιώτες.

Ο Δήμος αλλάζει γρήγορα και μετατρέπεται σε ένα γρανάζι περάσματος όλων των αντιδραστικών αλλαγών που επιβάλλονται από την ΕΕ.

Δεν μπορεί να επικαλείται κανείς ούτε στα λόγια φιλολαϊκή διαχείριση σε επίπεδο δήμου αν δεν ενσωματώνει στο πρόγραμμα του, την κατεύθυνση της σύγκρουσης με την Ευρωπαϊκή Ένωση. Δεν μπορεί να υπάρχει αριστερή αντικαπιταλιστική πάλη αν δεν έχει σαν βασικό στοιχείο τη ρήξη και σύγκρουση με τις πολιτικές της ΕΕ στην κατεύθυνση της αποδέσμευσης.

-Περιγράψτε μας μια εικόνα που δείχνει το φαιό πρόσωπο του φασισμού.

Όλες οι δράσεις του φασισμού, των φασιστών έχουν μια και μόνο εικόνα. Επίθεση, εκφοβισμός, τραμπουκισμοί, πάντα στο πλευρό των ισχυρών ενάντια στους φτωχούς, στους πρόσφυγες, στους μετανάστες, σε όσους αγωνίζονται. Θα μπορούσα να σας πω για την εικόνα του νεκρού Παύλου Φύσσα ή για την εικόνα των παιδιών μεταναστών που τους απαγορευόταν η είσοδος σε μια παιδική χαρά στην πλατεία του Αγ. Παντελεήμονα. Πριν τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, θα θυμάστε πως οι Χρυσαυγίτες είχαν οργανώσει «τάγματα εφόδου», ήταν τότε που και πολλά ΜΜΕ διέδιδαν την εικόνα των «καλών χρυσαυγιτών» που βοηθάνε γριούλες στα ΑΤΜ. Την περίοδο εκείνη δρούσε ένα τάγμα τους στην πλατεία Ομόνοιας. Σταματάνε μια γυναίκα, τη Σοφία επειδή είχε ξανθά μαλλιά, τη βούτηξαν κυριολεκτικά με κραυγές «είσαι Βουλγάρα, τώρα θα δεις τι θα πάθεις», την έσπρωχναν, τη χτύπησαν. Η Σοφία ήταν Ελληνίδα και δεν μπόρεσε να τους ξεφύγει εκείνη την ημέρα.

Ποια είναι η πιο δυνατή απάντηση σε ρατσιστές, φασίστες, Χρυσαυγίτες;

Η εγκληματική και ναζιστική οργάνωση ΧΑ εμφανίζεται στις γειτονιές και κάνει κηρύγματα μίσους για να εκτρέψει την οργή για τη φτώχεια, την ανεργία και τα μνημόνια, σε εμφύλιο πόλεμο των φτωχών. Μέσω της «νόμιμης» παρουσίας στο δημοτικό συμβούλιο στήνουν ομάδες «αγανακτισμένων» και επιτίθενται. Στην Αθήνα όμως, αναπτύσσονται μαζικές λαϊκές αντιδράσεις απέναντι στον φασισμό, τον ρατσισμό, τον εθνικισμό και τη ΧΑ. Πριν λίγες μέρες, την Παρασκευή 17 Μάη, η απόπειρα της ΧΑ να πραγματοποιήσει την κεντρική της προεκλογική συγκέντρωση στον Κολωνό απέτυχε παταγωδώς. Οι κάτοικοι την αγνόησαν και το αντιφασιστικό κι αντιρατσιστικό κίνημα, το νεολαϊστικό κίνημα, οι δυνάμεις της αντικαπιταλιστικής αριστεράς, σωματεία και μαζικοί φορείς της γειτονιάς με τη μαζική και δυναμική διαδήλωση στους δρόμους της Ακαδημίας Πλάτωνα ακύρωσαν τα σχέδια τους. Το ίδιο συνέβη όταν η ΧΑ επιδίωξε να εμποδίσει τη λειτουργία του κυριακάτικου σχολείου για τα πακιστανόπουλα στο 144ο ΔΣ στα Σεπόλια, το απογευματινό σχολείο για τα προσφυγόπουλα από τον Ελαιώνα στο 66ο Γυμνάσιο. Οι μαζικές κινητοποιήσεις και η αποκάλυψη του πραγματικού προσώπου και των στοχεύσεων της ΧΑ ακύρωσαν τον ρατσιστικό τους λόγο και τις επιδιώξεις τους.

Ταυτόχρονα, η πάλη για τα εργατικά λαϊκά δικαιώματα, η ενίσχυση της λαϊκής αυτοπεποίθησης για την ήττα της αντεργατικής πολιτικής της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και της μνημονιακής αντιπολίτευσης ΝΔ-ΚΙΝΑΛ, αποτελούν και όρο για την απονομιμοποίηση του φασισμού και της ΧΑ, ώστε το δηλητήριο του μίσους να μην βρίσκει έδαφος να αναπτύσσεται.

Ποιο είναι το πολιτικό μήνυμα που στέλνετε για την παρουσία σας και την επόμενη ημέρα στην πόλη;

Είμαστε με τις ανάγκες του κόσμου της εργασίας και της νεολαίας. Παρεμβαίνουμε στις Δημοτικές εκλογές για να φωτίσουμε τις πίσω αυλές της πόλης, διεκδικώντας όλα όσα μας στερούν κεντρικό και τοπικό κράτος (δήμος). Είμαστε εδώ για να μεταφέρουμε αυτές τις διεκδικήσεις των λαϊκών γειτονιών της πόλης και στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Μια φράση-κάλεσμα που θα απευθύνατε σε όσους αναζητούν δρόμους αντίστασης και ρήξης για να σας στηρίξουν …

Δεν ζητάμε μόνο τη ψήφο σας, αλλά τη συμμετοχή και τη δράση σας στις πρωτοβουλίες των φορέων, των επιτροπών κατοίκων, των αντικαπιταλιστικών κινήσεων της πόλης για να ανατραπεί αυτή η πορεία απαξίωσης της ζωής μας, υποβάθμισης των γειτονιών μας, αφαίμαξης και φορομπηξίας από ένα Δήμο υπηρέτη συμφερόντων των μεγαλο-επιχειρηματιών τουρισμού-διασκέδασης –ψυχαγωγίας και του real estate. Για την Αθήνα του αγώνα στις γειτονιές της αντίστασης!

Ετικέτες

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter