Ντεμπούτο σε λίγους μήνες για τη Mercedes EQC

Ντεμπούτο σε λίγους μήνες για τη Mercedes EQC

Η Mercedes EQC, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανικής εταιρείας, θα κάνει το ντεμπούτο του στα μέσα του 2019.

Το αυτοκίνητο αποτελεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο για την Mercedes, η οποία το έχει σχεδιάσει και προετοιμάσει με τέτοιον τρόπο, ώστε να ταιριάζει με τη νέα εποχή. Αντιπροσωπεύει τη φιλοσοφία της εταιρείας «Progressive Luxury – Προοδευτική Πολυτέλεια» και συνδυάζει τα ψηφιακά με τα αναλογικά στοιχεία και τον φουτουριστικό με τον λιτό σχεδιασμό.

Οι μυώδεις αναλογίες το κατατάσσουν στα crossover SUV, αλλά η σχεδίαση στα πλευρά, με την εκτεταμένη γραμμή οροφής, τη διάταξη του παραθύρου και την εσοχή οροφής τύπου coupe στο πίσω μέρος, την τοποθετούν ανάμεσα στα SUV και τα SUV Coupe.

Εμπρός, κυριαρχεί το μαύρο πλαίσιο που περιλαμβάνει τους προβολείς και τη μάσκα. Για πρώτη φορά από εκεί και πέρα, μια οπτική ίνα λειτουργεί κάτι σαν σύνδεσμος μεταξύ των φώτων ημέρας με την εμφάνιση φακού, οριοθετώντας το μαύρο πλαίσιο στην κορυφή. Ως εκ τούτου, τη νύχτα, εμφανίζεται μια οριζόντια φωτεινή λωρίδα. Γυαλιστερό χρώμα από τη μεριά τους έχουν τα εσωτερικά περιβλήματα και οι σωλήνες των στάνταρ προβολέων Multibeam LED, ενώ οι μπλε λωρίδες σε μαύρο φόντο και γράμματα Multibeam στην ίδια απόχρωση, φανερώνουν πως το μοντέλο κινείται με ηλεκτρικά μοτέρ.

Mercedes EQC: Συστήματα μετάδοσης

Διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα και οι επιδόσεις της είναι δυναμικές. Η τελική ανέρχεται στα 180 χ.α.ω. και τα πρώτα 100 έρχονται σε 5,1δλ, αποδίδοντας 300kW ή αλλιώς, 408 ίππους. Η αυτονομία που εξασφαλίζει, είναι άνω των 450 χιλιομέτρων. Αναφορικά με την επιθυμητή μειωμένη κατανάλωση ενέργειας, το μοτέρ του εμπρός άξονα αποδίδει καλύτερα στο εύρος των χαμηλών και μεσαίων φορτίων, ενώ ο πίσω καθορίζει τον δυναμισμό. Η συνδυασμένη ροπή τους ανέρχεται στα 765Nm, με την μπαταρία ιόντων λιθίου να έχει χωρητικότητα 80 kWh.

Για να υπάρξει η βέλτιστη ηχομόνωση, οι ηλεκτροκινητήρες απομονώνονται με ελαστικές βάσεις εκεί όπου συνδέονται με το υποπλαίσιο και εκεί όπου το τελευταίο συνδέεται με το αμάξωμα.

Πέντε modes (Comfort, Exo, Max Range, Sport και ένα ατομικό πρόγραμμα) βοηθούν τον οδηγό να επιλέξει πώς θα κινηθεί. Παράλληλα, το σύστημα ECO Assist παρέχει στον οδηγό πλήρη υποστήριξη, προτρέποντάς τον πχ. να αφήσει το γκάζι, όταν οφείλει να συμμορφωθεί με τα όρια ταχύτητας.

Mercedes EQC: Ευέλικτη και γρήγορη φόρτιση

Η Mercedes EQC διαθέτει στον βασικό της εξοπλισμό ένα υδρόψυκτο φορτιστή OBC, χωρητικότητας 7,4 kW, επιτρέποντας τη φόρτιση AC στο σπίτι ή σε δημόσιους δρόμους. Σε ένα Wallbox, η φόρτιση ολοκληρώνεται έως και τρεις φορές πιο γρήγορα και ανάλογα με την κατάσταση, το όχημα μπορεί να φορτιστεί με μέγιστη ισχύ έως 110 kW σε κατάλληλο σταθμό. Σε περίπου 40 λεπτά, εξασφαλίζεται φόρτιση από 10 έως 80%.

Mercedes EQC: Σύστημα MBUX με επιπρόσθετες λειτουργίες

Είναι εμπλουτισμένο με πλήθος λειτουργιών, όπως η οθόνη της αυτονομίας που υπολείπεται, η κατάσταση φόρτισης και η ροή ενέργειας. Από αυτό, ρυθμίζονται οι λειτουργίες του συστήματος πλοήγησης, οι επιλογές των προγραμμάτων οδήγησης, το ρεύμα φόρτισης και ο χρόνος αναχώρησης. Από το ειδικό μενού, ο οδηγός μπορεί να ομαδοποιήσει τις λειτουργίες EQ, ενώ εναλλακτικά αποκτά πρόσβαση χρησιμοποιώντας ένα πλήκτρο στον κάτω αριστερό πίνακα ελέγχου. Υπάρχει και δυνατότητα φωνητικών εντολών, που βοηθάει και αυτή.

Mercedes EQC: Άνετες και χαλαρές διαδρομές

Κατά το λανσάρισμά της, η Mercedes EQC διαθέτει έλεγχο κλιματισμού πριν την αναχώρηση, που ελέγχεται μέσω του MBUX ή μέσω της εφαρμογής Mercedes me App. Κατά συνέπεια, πριν αναχωρήσει ο οδηγός, έχει διαμορφωθεί η κατάλληλη θερμοκρασία στο εσωτερικό. Το σύστημα επίσης, μπορεί να υπολογίσει τη γρηγορότερη διαδρομή και τον συντομότερο χρόνο φόρτισης. Αυτό είναι εφικτό τόσο εντός όσο και εκτός καμπίνας. Έτσι, παρέχεται ευκολότερη και γρηγορότερη φόρτιση και η πρόσβαση στους σταθμούς μπορεί να γίνει και πέρα των εθνικών συνόρων.

Αξίζει να τονιστεί πως μια νέα ενότητα είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της Mercedes-Benz Ελλάς, εκεί όπου οι ενδιαφερόμενοι εγγράφονται και αποκτούν πληροφορίες για το όχημα. Απαραίτητη προϋπόθεση για την εγγραφή αποτελεί η δημιουργία ή η ύπαρξη λογαριασμού Mercedes me (Σύνδεσμος: https://www.mercedes-benz.gr/passengercars/mercedes-benz-cars/models/eqc/registration.html).

Mercedes EQC: Κυριαρχεί η ασφάλεια

Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Mercedes εξοπλίζεται με τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης. Υπάρχει καταρχάς το πακέτο Driving Assistance, όπου το Active Distance Assist DISTRONIC ανιχνεύει κίνηση και μειώνει την ταχύτητα στα 100 χ.α.ω. ως προφύλαξη. Όταν το όχημα κινείται στον αυτοκινητόδρομο, το lane guidance το διατηρεί στη λωρίδα του, αφήνοντας χώρο για τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.

Σχετικά με το υποπλαίσιο, περιβάλλει τα εξαρτήματα κίνησης που βρίσκονται στο εμπρός τμήμα και αυτή η μονάδα υποστηρίζεται από τα συνήθη σημεία στήριξης. Υπάρχει και προστασία της μπαταρίας. Βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του οχήματος και περιβάλλεται από ειδικό υλικό, που απορροφά την ενέργεια. Ανάμεσα στο πλαίσιο και την μπαταρία, είναι τοποθετημένα ειδικά υλικά, ενώ στην μπροστινή περιοχή της μπαταρίας, ένα προστατευτικό αποτρέπει τη διείσδυση ξένων αντικειμένων στη μονάδα αποθήκευσης ενέργειας. Το σύστημα υψηλής τάσης από τη μεριά του, απενεργοποιείται αυτόματα ανάλογα με τη σοβαρότητα της πρόσκρουσης και υπάρχουν διάφορα σημεία, όπου παρεμβαίνουν τα σωστικά συνεργεία για να το κλείσουν χειροκίνητα.

Mercedes EQC: Πολλές δοκιμές αντοχής σε όλο τον κόσμο

Μέχρι να λανσαριστεί το όχημα, 200 πρωτότυπα και οχήματα προπαραγωγής της EQC θα έχουν δοκιμαστεί σε περισσότερα από 500 μεμονωμένα τεστ. Οι δοκιμές απαιτούν πολλά εκατομμύρια χιλιόμετρα σε τέσσερις ηπείρους (Ευρώπη, Βόρεια Αμερική, Ασία και Αφρική) και ανάλογα με τα συμπεράσματα και τα αποτελέσματα που θα έχουν στα χέρια τους οι ειδικοί, αναλόγως θα διασφαλιστεί η αρχιτεκτονική του οχήματος. Τεστ γίνονται επίσης στις εγκαταστάσεις της Mercedes, με την αναλογία ψηφιακών και πραγματικών δοκιμών να ανέρχεται στο 35%-65%.

Πηγή: Mercedes

Ετικέτες

Documento Newsletter