Ντεμπούτο με οικολογικό μήνυμα για την κόρη της Μαντόνα, Λούρδη, στην πασαρέλα (Photos)

Ντεμπούτο με οικολογικό μήνυμα για την κόρη της Μαντόνα, Λούρδη, στην πασαρέλα (Photos)

Τη φιλική προς το περιβάλλον, αντισυμβατική και περίεργη συλλογή του παρουσίασε το brand Gypsy Sport στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης.

Η επίδειξη μόδας ξεκίνησε με ενός λεπτού σιγή, την οποία ζήτησε η Domonique Echeverria, φίλη και θεραπεύτρια του Uribe: πρώτον, για την 11η Σεπτεμβρίου, δεύτερον, για τη Μητέρα Φύση και για αναστοχασμό.

«Μόνο γι αυτή τη στιγμή, ας προσποιηθούμε ότι είμαστε όλοι ίσοι. Απλά για μια στιγμή, αφήστε τον εαυτό σας να παραμείνει γαλήνιος, να νιώσετε τον ρυθμό στο σώμα σας. Κάντε ένα διάλειμμα. Αναπνεύστε. Συνδεθείτε!» φώναξε φορώντας ένα στέμμα από φύλλα και κολιέ από κοχύλια. Το κοινό έβαλε τα τηλέφωνα στη σιωπηλή λειτουργία προσπαθώντας να εντοπίσει αυτό το μαγικό πράγμα που αποκαλούσε «εσωτερική ειρήνη».

Όταν το σόου ξεκίνησε τα μοντέλα περπατούσαν φορώντας κροσέ φορέματα πασπαλισμένα με κελύφη από στρείδια, φλοράλ τζιν κολάν και τζιν τζάκετ με κεντήματα.

https://twitter.com/xblueheartemoji/status/1040060622271066112

Υπήρχαν φορέματα φτιαγμένα από ζώνες, σκισμένα πουκάμισα και τζιν και ενδιαφέρουσες υβριδικές κατασκευές όπως φούστες φορεμένες πολύ χαμηλά για να αποκαλύπτουν ενσωματωμένο εσώρουχο. Αληθινά λουλούδια, φύλλα, γρασίδι, κομμάτια δέντρων και κοχύλια ολοκλήρωναν τις δημιουργίες, σύμφωνα με το WWD.

Ανάμεσα στα μοντέλα ήταν ένα νέο πρόσωπο: η Λούρδη Λεόν, κόρη της Μαντόνα, που φορούσε κολιέ από κοχύλια φορεμένο ως σουτιέν, σκισμένο τζιν καμπάνα και πράσινα φτερά στο κεφάλι, καθώς κι ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου, μικροσκοπικά.

Η Λούρδη Λεόν έχει ασχοληθεί ξανά με το μόντελινγκ -πρόσφατα πρωταγωνίστησε στην καμπάνια Converse x MadeMe- αλλά αυτή ήταν η πρώτη φορά που ανέβηκε στην πασαρέλα. Όπως ο Uribe είπε στο Vogue από τα παρασκήνια, η Λούρδη Λεόν μπόρεσε να αποφύγει τη διαδικασία του κάστινγκ από τον σχεδιαστή, ο οποίος είναι φίλος της. Ρώτησε αν θα μπορούσε να συμμετάσχει στο σόου του, επειδή υποστηρίζει τα προοδευτικά μηνύματά του και προφανώς, εκείνος είπε ναι.

«Η συλλογή αυτή ήταν κατά 95% από βιώσιμα υλικά ή επαναχρησιμοποιούμενα υλικά και αυτό που ήθελα ήταν οι άνθρωποι να εκτιμήσουν πραγματικά τη μόδα, αλλά και να εκτιμήσουν τον κόσμο γύρω μας» είπε ο σχεδιαστής.

Ετικέτες

Documento Newsletter