Με το GT-R NISMO 2020 η εταιρεία ανεβάζει τον πήχη στην κατηγορία των supercars, με τον κινητήρα του συγκεκριμένου μοντέλου να διαθέτει πλεόν ένα ζεύγος turbo υψηλής ροής και μεγάλης διαμέτρου, όμοιων με αυτούς της αγωνιστικής έκδοσης του GT3.
Τα turbo έχουν 10 πτερύγια, ένα λιγότερο από το τρέχον μοντέλο και το καθένα από αυτά είναι 0,3mm λεπτότερο. Ως εκ τούτου, μειώνεται η μάζα κατά 14,5% και η αδράνεια κατά 24%, επιτρέποντας στην αύξηση της απόκρισης.
Κάθε μοτέρ κατασκευάζεται στο χέρι από εξειδικευμένος μηχανικούς, με το όνομα του καθενός να υπάρχει σε μια πλακέτα στο εμπρός μέρος του.
Το 6τάχυτο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη, όταν τεθεί στην R-mode, επιτυγχάνει πιο δυναμικές αλλαγές. Το Adaptive Shift Control (ASC) επιλέγει την κατάλληλη σχέση για κάθε περίπτωση και αυτό γίνεται αισθητό κατά τη διάρκεια της πέδησης και όταν στρίβει το αυτοκίνητο. Ο χειρισμός είναι ακριβέστερος και μειώνεται η υποστροφή.
Στον τομέα της αεροδυναμικής, οι αλλαγές είναι εντελώς λειτουργικές, αυξάνοντας την ψύξη σε στρατηγικά σημεία, όπως στον χώρο του κινητήρα και τα φρένα, δίχως να επηρεάζουν την τιμή 0,26 του συντελεστή οπισθέλκουσας. Από εκεί και πέρα, το αυτοκίνητο περιλαμβάνει πολλά εξαρτήματα από ανθρακόνημα, όπως τους προφυλακτήρες και τα εμπρός φτερά (-4,5 κιλά), το καπό (-2 κιλά), την οροφή (-4 κιλά), το πορτμπαγκάζ και την πίσω αεροτομή.
Συνδυαστικά, τα εξωτερικά μέρη του αυτοκινήτου έχουν οδηγήσει σε μια συνολική μείωση του βάρους κατά 10,5 κιλά, πέραν της μείωσης των 20 κιλών που επετεύχθησαν από τις αναβαθμίσεις και τα νέα εξαρτήματα.
Στον τομέα της πέδησης, η Nissan συνεργάστηκε με την Brembo. Οι μεγάλες δαγκάνες αγκαλιάζουν τους κεραμικούς δίσκους, τους μεγαλύτερους που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε ιαπωνικό αυτοκίνητο. Εμπρός είναι διαστάσεων 410mm και πίσω 390mm. Οι δαγκάνες είναι 6πίστονες και 4πίστονες αντίστοιχα, κάτι που σημαίνει πως το όλο σύστημα έχει καλύτερη απόκριση, είναι αποτελεσματικό και παράλληλα ισχυρό.
Αναφορικά με τον χειρισμό του οχήματος, οι τελευταίες ρυθμίσεις βελτιώνουν τη σταθερότητα στις στροφές, ενώ το τιμόνι διαθέτει καλύτερη γραμμικότητα και ακρίβεια, ακόμα και στις ταχύτητες των 300 χ.α.ω. Τα αμορτισέρ Bilstein DampTronic ρυθμίστηκαν στην επαναφορά (20% πιο μαλακά) και στη συμπίεση (5% πιο μαλακά), λαμβάνοντας υπόψη τη μείωση του βάρους κατά 30 κιλά.
Το σασί από τη μεριά του, έχει συγκολληθεί με ιδιαίτερο τρόπο στις ενώσεις του με το αμάξωμα και κατά συνέπεια προσφέρει μεγαλύτερη αντοχή και ακρίβεια, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο πιέζεται.
Τέλος, τα καθίσματα της Recaro του GT-R NISMO 2020 παρέχουν ακόμα καλύτερη στήριξη σε οδηγό και συνοδηγό. Η προσθήκη εσωτερικής δομής πλαισίου στο κέλυφος του άνθρακα, αύξησε την ακαμψία τους κατά περίπου 20%. Σημαντικό το γεγονός πως το βάρος κάθε καθίσματος, έχει μειωθεί κατά 1,4 κιλά.
Οι αποχρώσεις με το σκούρο δερμάτινο NISMO σε κόκκινους τόνους, κάνουν την καμπίνα πιο όμορφη, οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι από κόκκινο σουέτ, ενώ στο τιμόνι, το ταμπλό και την επένδυση οροφής υπάρχει σκούρο γκρι Alcantara.
Πηγή: Nissan