«Όπως στόχος της κυβέρνησης είναι η δίκαιη ανάπτυξη, στόχος του δικού μας υπουργείου είναι η δίκαιη ψηφιακή ανάπτυξη» είπε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκος Παππάς, κατά την ομιλία του στο Αναπτυξιακό Συνέδριο Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, που πραγματοποιείται στην Κομοτηνή.
Ο υπουργός επισήμανε ότι «στην παρούσα φάση γίνεται μια τιτάνια προσπάθεια για την ολοκλήρωση δύο έργων. Το rural broadband θα φέρει ίντερνετ σε κάθε γωνιά της χώρας, ενώ ξεκινά και το superfast broadband για την επιδότηση πρόσβασης νοικοκυριών και επιχειρήσεων σε ίντερνετ υπερυψηλών ταχυτήτων».
Αναφέρθηκε στην «έξυπνη γεωργία», λέγοντας ότι μπορεί να προσφέρει στους αγρότες μας, μείωση κόστους 30%-45% και το πρόγραμμα αυτό περνά μέσα κι από τη διαστημική πολιτική που αναπτύσσει η χώρα.
«Δεν λείπουν οι ιδέες ούτε τα μυαλά. Αυτό που λείπει κι αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να διαχύσουμε τις νέες τεχνολογίες προς τα κάτω», τόνισε ο κ. Παππάς και συνέχισε: «Εκτός από τις νέες τεχνολογίες οι πολίτες πρέπει να έχουν πρόσβαση και στις ώριμες».
Ειδικότερα για την περιοχή της Θράκης υπογράμμισε:
-Η τηλεοπτική κάλυψη κάθε γωνιάς της Θράκης, που ξεκίνησε το 2017, συνεχίζεται με στόχο να φτάσει στις απομακρυσμένες περιοχές, αυτό που απολαμβάνουν ήδη οι πολίτες της υπόλοιπης χώρας.
-Η επιχορηγούμενη δορυφορική πρόσβαση στα ελληνικά κανάλια ελεύθερης λήψης στους κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών αφορά -για τη Θράκη- τους μόνιμους κατοίκους 164 «λευκών» περιοχών στους δήμους Αλεξανδρούπολης, Διδυμοτείχου, Ορεστιάδας, Σαμοθράκης Σουφλίου, Μύκης, Ξάνθης & Αρριανών.
-Μέχρι την περασμένη Τετάρτη, 5.191 συνολικά νοικοκυριά των νομών Έβρου (1.753 νοικοκυριά), Ξάνθης (2.809 νοικοκυριά) και Ροδόπης (629 νοικοκυριά) είχαν αποκτήσει ήδη τη δωρεάν και για πάντα πρόσβασή τους στους ελληνικούς τηλεοπτικούς σταθμούς ελεύθερης λήψης.
Σε ό,τι αφορά τον τουρισμό παρατήρησε: «Τον Τουρισμό πρέπει να τον πάμε ένα βήμα παρακάτω. Γι’ αυτό το λόγο, δρομολογούμε τη δημιουργία Ψηφιακής Πλατφόρμας, μέσω της οποίας θα αξιοποιηθούν πληθώρα δράσεων και στρατηγικών, για την ανάδειξη του εθνικού μας Brand».