Με δήλωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία απαντά στις αναφορές του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή για την κατάσταση στα Μέσα Μαζικής Μεταφορά κας τις υποδομές.
Ο Νίκος Παππάς κατηγορεί τόσο τον πρωθυπουργό όσο και τον υπουργό Μεταφορών για προκλητική αδράνεια και προκλητικά ψεύδη.
«”Ανεμελιά” και ψέματα από Μητσοτάκη-Καραμανλή για ΜΜΜ και υποδομές. Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής συνεχίζουν «ανέμελοι». Παραμένουν εγκληματικά αδρανείς, προκλητικά ψεύτες», αναφέρει.
Συγκεκριμένα απαντώντας στον Κυριάκο Μητσοτάκη ότι έκαναν ό,τι μπορούσαν στις Μεταφορές, σημειώνει:
- Ευθύνονται για το πρωτοφανές μπάχαλο στις αστικές συγκοινωνίες, για τους συνωστισμούς και την εξάπλωση της πανδημίας. Δεν ενίσχυσαν τα δρομολόγια των ΜΜΜ, άφησαν δεκάδες λεωφορεία και τρόλεϊ στα αμαξοστάσια να περιμένουν μικροεπισκευές και οδηγούς.
- Επιδεικνύουν επιτελική υστεροβουλία. Ακύρωσαν τον διαγωνισμό του ΣΥΡΙΖΑ για 750 νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, απένταξαν την προμήθεια 92 οχημάτων από το ΠΕΠ Αττικής. Προχωρούν σε ασύμφορες συμπράξεις με τα ΚΤΕΛ, εξαγγέλλουν πάλι και πάλι τα 300 νέα λεωφορεία που θα αναμένουμε για καιρό.
- Ψεύδονται, λέγοντας ότι στην Αθήνα παρέλαβαν μόνο 850 λεωφορεία και τρόλεϊ, αναφερόμενοι στα δρομολόγια της θερινής περιόδου του 2019. Σύμφωνα με την τηλεματική, μέσα στο 2020 έκαναν δρομολόγια 1.539 λεωφορεία και τρόλεϊ.
- Αντίστοιχα στη Θεσσαλονίκη, δεν παρέλαβαν μόνο 230 λεωφορεία, αλλά 330. Οι ίδιοι τα αύξησαν σε 350, με κάτι «σαπάκια» από τη Λειψία που πιάνουν φωτιά στις ανηφόρες και κάποια οχήματα ιδιωτών.
- «Μαγείρεψαν» τη σειρά κατάταξης επιτυχόντων και επιλαχόντων οδηγών και μηχανικών στις αστικές συγκοινωνίες, αναρτώντας δύο φορές τις λίστες με διαφορετικά κάθε φορά αποτελέσματα. Οι προσλήψεις καθυστερούν δραματικά.
Όσον αφορά τις υποδομές μιλά για εγκληματικές καθυστερήσεις σημειώνοντας:
- Έχουν «παγώσει» τα μεγάλα έργα υποδομής, που εκκίνησε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, όπως ο ΒΟΑΚ (σ.σ.: τώρα γυρνούν στον δικό μας σχεδιασμό), ο Ε65, η Πατρών-Πύργου, το μετρό Θεσσαλονίκης, η γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας.
- Στερούν από τη χώρα την αντιστροφή της καταστροφικής πορείας της οικονομίας, που θα μπορούσε να επιτευχθεί με τη δημιουργία χιλιάδων θέσεων εργασίας, την εισροή εσόδων στα δημόσια ταμεία, την ολοκλήρωση ενός σύγχρονου αποθέματος υποδομών.
«Σε τόσο κρίσιμες συνθήκες για την κοινωνία και την οικονομία, η αδράνεια και τα ψέματα των Μητσοτάκη-Καραμανλή τους καθιστούν επικίνδυνους», καταλήγει ο Νίκος Παππάς.