Στο Simola Hill Climb μετείχε η ιαπωνική εταιρεία, η οποία μπόρεσε να αναδειχτεί νικήτρια στις κατηγορίες Modified Saloon και Supercar.
Στην πρώτη, νικητής στέφθηκε ο Φράνκο Σκριμπάντε με GT-R, καθώς κυριάρχησε και τις δύο ημέρες του αγώνα, σημειώνοντας νέο ανεπίσημο ρεκόρ 38,551δλ. στα προκριματικά.
Νικητής ήταν και στον τελικό χρόνο της διαδρομής των 1,9 χιλιομέτρων, με 39.342δλ., όντας ο μόνος που «κατέβηκε» τα 40 με όχημα παραγωγής.
Στην κατηγορία Road Cars και Supercars, ο Ρέγκχαρτ Ρόετς πήρε τη νίκη με χρόνο 44,094 δλ.
Να σημειωθεί πως στην κατηγορία Modified Saloon, οκτώ από τους εννέα συμμετέχοντες, επέλεξαν να έχουν διάθεσή τους GT-R.
«Η τελευταία μέρα αποδείχθηκε πολύ δύσκολη, με αρκετές καθυστερήσεις και με μια τελική διαδρομή στο σκοτάδι. Παρά ταύτα, οι αγωνιζόμενοι με Nissan έδειξαν το “κράμα” τους και κέρδισαν τους ανταγωνιστές από την Jaguar, τη Ferrari, τη Lamborghini και πολλές άλλες μάρκες», ήταν τα λόγια του Γιάνους Γιάνσε φαν Ρένσμπουργκ, Διευθυντή Marketing της Nissan για τα premium και performance αυτοκίνητα.
Αναφορικά με την κατηγορία B9 για SUV και pick-ups, ο Τέρενς Μας κέρδισε το πρώτο του τρόπαιο ανάβασης, καθώς αναδείχτηκε νικητής με ένα Navara, κατασκευασμένο για συμμετοχή στο ράλι Ντακάρ.
Πηγή: Nissan