Νέο σοβαρό περιστατικό: Τρένο παραβίασε ερυθρό σηματοδότη στους Αγίους Αναργύρους – «Επιδημία» βλαβών

Νέο σοβαρό περιστατικό: Τρένο παραβίασε ερυθρό σηματοδότη στους Αγίους Αναργύρους – «Επιδημία» βλαβών

Τελειωμό δεν έχουν τα ερωτήματα για τις συνθήκες ασφάλειας στον σιδηρόδρομο, μόλις έναν χρόνο μετά την τραγωδία των Τεμπών και τους κυβερνητικούς ισχυρισμούς ότι… όλα βαίνουν καλώς. Όλα αυτά στον απόηχο της αποκάλυψης του documentonews.gr, που έφερε στο φως πως αντί GPS για τρένα είχαν τοποθετήσει σύστημα που βάζουν ντελιβεράδες και εντόπιζε τη θέση τους «κατά προσέγγιση».

Διαβάστε περισσότερα: Τέμπη: Αντί GPS για τρένα είχαν τοποθετήσει σύστημα που βάζουν ντελιβεράδες – Εντόπιζε τη θέση τους «κατά προσέγγιση»

Έναν χρόνο μετά το έγκλημα των Τεμπών, βλέπουν το φως της δημοσιότητας ολοένα και περισσότερα περιστατικά για τις «τρύπες» στον σιδηρόδρομο. Μετά την αποκάλυψη για το σοβαρό συμβάν στον σταθμό ΣΚΑ των Αχαρνών, ένα ακόμα προκαλεί αίσθηση.

Διαβάστε περισσότερα: Αχαρνές: Παραλίγο «νέα Τέμπη» τα Χριστούγεννα με δύο τρένα στην ίδια γραμμή – Πώς τα «ουρλιαχτά» πρόλαβαν την τραγωδία

Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα» τρένο παραβίασε ερυθρό σηματοδότη σε ένα ακόμα επεισόδιο στον προαστιακό που προκαλεί πολλά ερωτήματα για την ασφάλεια των πολιτών.

Μόλις το απόγευμα του περασμένου Σαββάτου καταγράφηκε παραβίαση κόκκινου σηματοδότη από την αμαξοστοιχία 2235 που εκτελούσε το δρομολόγιο Αεροδρόμιο – Άνω Λιόσια.

Ακόμα, το ίδιο δημοσίευμα επισημαίνει πως, την ίδια στιγμή, γίνονται «εκπτώσεις» στα στάνταρ ασφαλείας του τροχαίου υλικού, οι οποίες οδηγούν πολλές φορές στην κυκλοφορία τρένων τα οποία δεν πληρούν τους τεχνικούς κανόνες. Χαρακτηριστική περίπτωση πως την περασμένη Τετάρτη η αμαξοστοιχία 520 (Αθήνα – Λιανοκλάδι) η οποία αποτελούνταν από ηλεκτράμαξα και τρία βαγόνια, αναχώρησε για τον προορισμό της με εντεολή της διοίκησης της Hellenic Train παρότι κατά τον τεχνικό έλεγχο πριν από την αναχώρησή της, τον σταθμό του Ρέντη, βρέθηκε να έχει ληγμένα πιστοποιητικά τεχνικής επιθεώρησης σε κάποιο από τα βαγόνια της.

Εν παραλλήλω, σε μεγάλη πληγή για τις σιδηροδρομικές μετακινήσεις εξελίσσονται και οι βλάβες. Όπως αναφέρει το ίδιο δημοσίευμα, κατά τους τελευταίους 11 μήνες καταγράφηκαν 567 βλάβες (σχεδόν δύο κάθε ημέρα δηλαδή), σε προαστιακά και υπεραστικά τρένα.

Διαβάστε επίσης:

Έγκλημα Τέμπη: 1,3 εκατ. υπογραφές στο ψήφισμα Καρυστιανού – Πώς μπορείτε να συμμετέχετε

Έγκλημα Τέμπη: Συνεχίζεται η κάλυψη Μαξίμου σε Τριαντόπουλο για το μπάζωμα

Τι έκρυψαν κάτω από τα μπάζα στα Τέμπη;

Μαρία Καρυστιανού: Μόνη της και όλοι τους…

Τέμπη: Αντί GPS για τρένα είχαν τοποθετήσει σύστημα που βάζουν ντελιβεράδες – Εντόπιζε τη θέση τους «κατά προσέγγιση»

Documento Newsletter