Νέο Range Rover Evoque, διαθέσιμο σε plug-in και ήπια υβριδική έκδοση

Νέο Range Rover Evoque, διαθέσιμο σε plug-in και ήπια υβριδική έκδοση

Το νέο Evoque είναι 5θυρο και όλοι οι κινητήρες που το εφοδιάζουν – τρεις diesel και τρεις βενζίνης – είναι 2λιτροι.

Το Evoque λανσάρεται, όπως τα Range Rover Sport και Range Rover σε υβριδικές εκδόσεις, ενώ το σύστημα των 300 volt θα προστεθεί στα τέλη του 2019. Θα εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, συνεργαζόμενο με το 3κύλινδρο βενζίνης, μειώνοντας τις εκπομπές κάτω από τα 45g/km.

Όλα τα συστήματα (που είναι 4κίνησης), διατίθενται με τεχνολογία 48 volt ήπιας υβριδικής έκδοσης, με τον εναλλάκτη να ανακτά ενέργεια κατά την πέδηση και να προσθέτει ηλεκτρική ισχύ κατά την επιτάχυνση.

Ο κινητήρας μπορεί να απενεργοποιείται σε ταχύτητες κάτω των 17 χ.α.ω. για περισσότερη οικονομία, ενώ η πιο φιλική προς το περιβάλλον ήπια υβριδική έκδοση κινητήρα diesel, έχει εκπομπές 149g/km.

Ο ισχυρότερος κινητήρας βενζίνης αποδίδει 296 ίππους και το Evoque θα συνεχίσει να διατίθεται με 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Σχεδιαστικά, το αυτοκίνητο διατηρεί το χαρακτηριστικό με την υψωμένη μεσαία γραμμή και το μικρό πίσω παράθυρο, ενώ κατασκευαστικά, έχει δημιουργηθεί στην αναβαθμισμένη πλατφόρμα της φίρμας που αποκαλείται Premium Transverse Architecture. Το μήκος των 4.370mm είναι ίδιο με του απερχόμενου μοντέλου, αλλά το μακρύτερο μεταξόνιο προσφέρει περισσότερο χώρο στους επιβάτες και η γενικότερη κατασκευή, καλύτερη σταθερότητα.

Από εκεί και πέρα, το σύστημα καμερών επιτρέπει στον οδηγό να βλέπει τι γίνεται εμπρός του οχήματος. Ονομάζεται Ground View και χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις παρκαρίσματος ή όταν ο οδηγός θέλει να κινηθεί εκτός ασφάλτου. Διατίθεται επίσης και μια οθόνη τοποθετημένη στο παρμπρίζ, που αντικαθιστά τον εσωτερικό καθρέπτη και παρέχει ευρυγώνια ορατότητα πίσω στο αυτοκίνητο. Αυτό το σύστημα είναι παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιεί η Cadillac.

Δύο οθόνες των 10 ιντσών κοσμούν την κεντρική κονσόλα, τη στιγμή που τα συστήματα ασφαλείας περιλαμβάνουν προσαρμοζόμενο cruise control βασισμένο σε αισθητήρες και υποβοήθηση διεύθυνσης που διατηρεί το όχημα στο κέντρο της λωρίδας του.

Η καμπίνα μπορεί να εμπλουτιστεί από μια σειρά υφασμάτων υψηλής ποιότητας, ενώ οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να διαλέξουν συνδυασμό μάλλινου Kvadrat και δέρματος Dinamica.

Πηγή: Land Rover

Ετικέτες

Documento Newsletter