Νέες ευρωπαϊκές διακρίσεις για την Εξυπηρέτηση Πελατών της COSMOTE

Δύο βραβεία στα European Contact Center & Customer Service Awards για την COSMOTE e-Value

Ενα ευρύ πεδίο δραστηριοτήτων καλύπτουν οι θυγατρικές εταιρείες του Ομίλου ΟΤΕ, που καταγράφουν αξιοσημείωτες οικονομικές επιδόσεις. Στόχος τους είναι να βελτιώνουν συνεχώς την εμπειρία του πελάτη, αλλά και να δημιουργούν νέες πηγές εσόδων, παρέχοντας υπηρεσίες και σε άλλες εταιρείες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η COSMOTE e-Value, το μεγαλύτερο contact center στην ελληνική αγορά, που εκτός από τις ανάγκες του Ομίλου ΟΤΕ εξυπηρετεί και έργα για πολλά brands της ελληνικής και διεθνούς αγοράς.

Πρόσφατα, η COSMOTE e-Value διακρίθηκε για τέταρτη συνεχή χρονιά στα European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSAs), τον μακροβιότερο και πιο σημαντικό θεσμό στην Ευρώπη για τον κλάδο των contact centers, με δύο βραβεία που επιβεβαιώνουν τις καινοτόμες πρακτικές της στην εξυπηρέτηση πελατών. Ειδικότερα, στην τελετή απονομής των βραβείων στο Λονδίνο η COSMOTE e-Value απέσπασε το Gold βραβείο στην κατηγορία «Customer Experience Awards» για την πιο αποτελεσματική προσέγγιση πωλήσεων και το Silver βραβείο στην κατηγορία «Operational Excellence Awards» για την πιο Αποτελεσματική Πρωτοβουλία Επιχειρησιακής Βελτίωσης.

Ξεχωριστή εμπειρία

Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, από το 2021 έως σήμερα η COSMOTE e-Value έχει διακριθεί με συνολικά 11 βραβεία στα ECCCSAs για τις πρωτοβουλίες και τις καινοτομίες που δημιουργούν αξία στην εμπειρία του πελάτη, αλλά και για τις υπηρεσίες BPO (Business Process Outsourcing) που διαθέτει.

«Οι κορυφαίες αυτές ευρωπαϊκές διακρίσεις αποδεικνύουν για μια ακόμη φορά τη δέσμευσή μας για εξαιρετικές εμπειρίες εξυπηρέτησης στους πελάτες μας, σε κάθε επαφή μαζί τους. Επιτυχίες σαν αυτές αποτελούν έμπρακτη αναγνώριση της αφοσίωσης και του πάθους των ανθρώπων μας, που χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης. Επενδύοντας σταθερά στους ανθρώπους μας και στις τεχνολογίες αιχμής, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε και να διευρύνουμε τις υπηρεσίες μας και να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών μας» δήλωσε ο Αθανάσιος Στράτος, Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ και CEO COSMOTE e-Value.

Σημειώνεται ότι στα European Contact Center & Customer Service Awards συμμετέχουν πολυεθνικές εταιρείες outsourcing και διεθνή brands με παρουσία σε περισσότερες από 40 χώρες παγκοσμίως. Τα βραβεία αυτά αναγνωρίζουν εταιρείες και οργανισμούς που πρωτοστατούν στην παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών στους πελάτες τους.

Gold βραβείο στην κατηγορία «Customer Experience Awards» και Silver βραβείο στην κατηγορία «Operational Excellence Awards»

Ηγετική θέση

Η COSMOTE e-Value αποτελεί σήμερα το μεγαλύτερο contact center στην ελληνική αγορά, παρέχοντας υψηλής ποιότητας ολοκληρωμένες υπηρεσίες, ενώ σημειώνει ανάπτυξη 38% σε νέα έργα την τελευταία πενταετία. Εκτός από τον Ομιλο ΟΤΕ, εξυπηρετεί και έργα για 80 brands σε πολλές διαφορετικές γλώσσες. Αξιοποιώντας την τεχνολογική της υπεροχή, την πολυετή εμπειρία και τη δυναμική των 6.000 στελεχών της, η COSMOTE e-Value κατέχει ηγετική θέση στον τομέα του customer relationship management.

Η COSMOTE e-Value, που δραστηριοποιείται από το 1999 στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών contact center, επικεντρώνει τη στρατηγική της στην ανάπτυξη και τη συνεχή αναβάθμιση ψηφιακά καινοτόμων omni-channel και ανθρωποκεντρικών λύσεων, που στοχεύουν σε ένα εξαιρετικό customer journey και μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης. Παράλληλα εστιάζει στη δημιουργία νέων υπηρεσιών που χτίζουν μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες, ενώ παράλληλα συμβάλλει στην επιχειρηματική ανάπτυξη, την επίτευξη στοχευμένων επιχειρησιακών αποτελεσμάτων και τη δημιουργία εναλλακτικών πηγών εσόδων για τις επιχειρήσεις-πελάτες της. Οι υπηρεσίες της περιλαμβάνουν ανάλυση και διεύρυνση πελατολογίου, πλήρη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, αναβαθμισμένη εμπειρία πελάτη, προώθηση πωλήσεων, τηλεφωνική εξυπηρέτηση, έρευνα αγοράς και επιχειρησιακές συμβουλευτικές υπηρεσίες. Τέλος, η e-Value είναι η μοναδική ελληνική εταιρεία που συμπεριλαμβάνεται στη διεθνή λίστα World’s Most Ethical Companies του Ethisphere Institute για το 2024.