Ανακοίνωση εξέδωσε ο μητροπολίτης Πειραιά αναφορικά με τη μυστήρια υπόθεση του Τούρκου κροίσου – καταζητούμενου που δραστηριοποιούταν στα κατεχόμενα, όντας το μόνο πρόσωπο που θέλησε να δώσει απαντήσεις τη στιγμή που ο Άδωνης Γεωργιάδης τηρεί σιγή ιχθύος. Ο Σεραφείμ φέρνει στο φως λεπτομέρειες σε σχέση με το πώς και πότε γνώρισε τον Γιασάμ Αγιαβέφε ή αλλιώς «Λεωνίδα», ο οποίος πολιτογραφήθηκε τιμητικά μετά από συστατική επιστολή του υπουργού Ανάπτυξης. Μάλιστα, ο εκπρόσωπος Τύπου της μητρόπολης Πειραιά, Δημήτρης Αλφιέρης, ξεκαθαρίζει στο documentonews.gr πως «μας τον σύστησαν το 2020», γεγονός που προκαλεί ερωτήματα και υποψίες για το πώς ο Άρειος Πάγος το 2019 χαρακτήρισε τον Τούρκο χριστιανό πριν ακόμα αυτός βαφτιστεί.
Διαβάστε επίσης: Ο Τούρκος διεθνώς καταζητούμενος, εμφανιζόταν ως Έλληνας δύο χρόνια πριν πολιτογραφηθεί τιμητικά
Από τα λεγόμενα του μητροπολίτη αποσαφηνίζεται, επίσης, ποιος τον έφερε σε επαφή με τον μεγιστάνα του ψευδοκράτους, καθώς κατονομάζει τον Ιωσήφ Βουράκη, ο οποίος είναι δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη του Γιώργου Μώραλη και πρόεδρος του ΟΠΑΝ. Δηλαδή, του οργανισμού που ο Γιασάμ Αγιαβέφε έκανε δωρεές υγειονομικού υλικού. Επίσης, ο μητροπολίτης υποστηρίζει πως νονός του Τούρκου είναι ο κ. Βουράκης, ο οποίος διαψεύδει τον εν λόγω ισχυρισμό στο documentonews.gr, δηλώνοντας πως είναι κουμπάρος και όχι ανάδοχος του Γιασάμ Αγιαβέφε. Παράλληλα, ο πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Άθλησης και Νεολαίας του δήμου Πειραιά αφηγήθηκε πως ο Τούρκος γνωστοποίησε στον οργανισμό -χωρίς διαμεσολάβηση του δημάρχου- πως προτίθεται να προβεί σε δωρεές υγειονομικού υλικού, ενώ γνωρίστηκαν όταν ο μεγαλοεπιχειρηματίας του εξέφρασε την επιθυμία να γίνει χριστιανός. Έτσι, τον έφερε σε επαφή με τη Μητρόπολη Πειραιά, κάτι που συμβαδίζει με όσα αναγράφονται στην ανακοίνωση του Σεραφείμ.
Ποιος είναι ο μάρτυρας και ποιος ο… χριστιανός;
Σύμφωνα με τη σχετική ανάρτηση που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Αρείου Πάγου, υπέρ του «Λεωνίδα» κατέθεσε μάρτυρας, τα στοιχεία του οποίου παραμένουν άγνωστα. Κι αυτό τονίζεται διότι το Ε΄ Ποινικό Τμήμα του ανώτατου δικαστηρίου αναγνωρίζει στις 26/9/2019 ότι ο Γιασάμ Αγιαβέφε είναι χριστιανός ενώ εκείνος δεν είχε καν βαφτιστεί.
«Αποδείχθηκε ότι ο εκζητούμενος είναι χριστιανός στο θρήσκευμα και μέλος ομάδας αντιφρονούντων προς το πολιτικό καθεστώς της Τουρκίας, εξαιτίας δε της αντιπολιτευτικής δράσης του έχει δεχθεί τρομοκρατικές επιθέσεις στο σπίτι του στο … με συνέπεια η οικογένειά του και οι γονείς του φοβούμενοι για τη ζωή τους να έχουν καταφύγει και να ζουν στην ….» σημειώνεται στην απόφαση του Αρείου Πάγου και προστίθεται παρακάτω:
«Από τα παραπάνω συνάγεται ότι αν επιτραπεί η έκδοση του εκζητούμενου στην Τουρκία είναι πιθανό να διωχθεί για τα πολιτικά του φρονήματα και να υποβληθεί σε μεταχείριση αντίθετη προς την ανθρώπινη αξιοπρέπεια με κίνδυνο να διακυβευτούν τα ανθρώπινα δικαιώματά του εξαιτίας των θρησκευτικών και πολιτικών πεποιθήσεών του, τα οποία είναι αντίθετα προς το υπάρχον πολιτικό και θρησκευτικό καθεστώς της Τουρκίας».
Σε ευθεία σύγκρουση με τους ισχυρισμούς του Αρείου Πάγου είναι η ανακοίνωση του Σεραφείμ, ο οποίος γνωστοποίησε πως βάφτισε τον Γιασάμ Αγιαβέφε το 2020. «Ηβάπτιση τοῦ ἀνωτέρου πού ἔγινε στίς 23/5/2020» αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο μητροπολίτης, στρέφοντας τα βλέμματα στο ανώτατο δικαστήριο που αναγνώρισε ως χριστιανό τον Αγιαβέφε οκτώ μήνες νωρίτερα. Ο Σεραφείμ διαμαρτύρεται δικαίως για το δημοσίευμα του Documento σε σχέση με το πώς ο Άρειος Πάγος αποκαλεί χριστιανό τον Τούρκο μεγαλοεπιχειρηματία, ωστόσο, για το ζήτημα αυτό οι απαντήσεις πρέπει να δοθούν από το ανώτατο δικαστήριο που -άγνωστο πώς- κατέστησε χριστιανό έναν μη βαπτισμένο.
«Μας τον σύστησαν το 2020»
Το documentonews.gr επικοινώνησε με τον εκπρόσωπο Τύπου της Μητρόπολης Πειραιά, Δημήτρη Αλφιέρη, ο οποίος υποστήριξε κατηγορηματικά σχετικά με τον Αγιαβέφε ότι «μας τον σύστησαν το 2020» και πως νωρίτερα δεν υπήρχε καμία επαφή και επικοινωνία με τον Τούρκο. Η δήλωση αυτή από τον στενό συνεργάτη του Σεραφείμ κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική διότι με αυτόν τον τρόπο καθίσταται σαφές ότι ο μεγιστάνας των κατεχόμενων δεν είχε ξεκινήσει καν τη διαδικασία της κατήχησης προκειμένου να μπορεί να υποστηριχθεί στο δικαστήριο ότι είναι χριστιανός. Γι΄ αυτό και το κυρίαρχο ερώτημα επανέρχεται με ένταση: Με ποια στοιχεία και με ποιανού μαρτυρία ο Άρειος Πάγος οδηγήθηκε στο συμπέρασμα πως ο Γιασάμ Αγιαβέφε είναι χριστιανός πριν ακόμα βαφτιστεί;
Η ανακοίνωση του μητροπολίτη Πειραιά:
Σχετικά μέ τό ἀνακύψαν θέμα τιμητικῆς πολιτογράφησης καί ἀπόδοσης ἑλληνικῆς ἰθαγένειας εἰς τόν κον Λεωνίδα (Γιασάμ) Ἀγιαβέφε, τούρκον ὑπήκοον καί τήν ἐμπλοκή τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς καί τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιῶς κ. Σεραφείμ σᾶς γνωρίζουμε τά κάτωθι:
Ὁ κος Γιασάμ Ἀγιαβέφε ἐπισκέφθηκε, μετά ἀπό μεσολάβηση τοῦ Δημοτικοῦ Συμβούλου Πειραιά καί Πρόεδρου τοῦ Ὀργανισμοῦ Πολιτισμοῦ, Ἀθλητισμοῦ καί Νεολαίας (Ο.Π.Α.Ν.) κου Ἰωσήφ Βουράκη, τόν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πειραιώς προκειμένου νά ἐκφράσει τήν ἔντονη ἐπιθυμία του νά βαπτισθεῖ χριστιανός ὀρθόδοξος, πραγματοποιώντας ἕναν εὐσεβῆ, μακροχρόνιο πόθο του, γνωρίζοντας τίς θέσεις τοῦ Σεβασμιωτάτου σχετικά μέ τό Ἰσλάμ μέσα ἀπό τήν ἀρθρογραφία, τά κηρύγματα καί τίς παρεμβάσεις του, ἰδιαιτέρως δέ ἀπό τήν κυκλοφορηθεῖσα στήν Τουρκία ἐπιστολήν του πρός τόν Πρόεδρον Ἐρντογάν. Ὁ Σεβασμιώτατος ἐζήτησε στοιχεῖα γιά τήν νομιμότητα τῆς παρουσίας τοῦ κου Ἀγιαβέφε στήν χώρα καί τοῦ προσεκομίσθη ἡ ὑπ’Ἀριθμ 1568 τοῦ 2019 ἀπόφαση τοῦ 5ου Ποινικοῦ Τμήματος τοῦ Ἀρείου Πάγου, μέ τήν ὁποία γνωμοδοτήθηκε ὅτι δέν πρέπει νά ἐκδοθεῖ στίς ἀρχές τῆς Τουρκίας ὁ συγκεκριμένος καί ὅτι πρέπει νά παραμείνει στήν χώρα μέ τό καθεστώς τοῦ πολιτικοῦ πρόσφυγα. Ὁ Σεβασμιώτατος ἐκτιμών ὅτι ἡ ἀλλαγή θρησκεύματος ἀπό μουσουλμάνο, συνεπάγεται βάσει τοῦ Κορανίου, τόν θάνατόν του, καί ἑπομένως ἡ αἴτησις εἰσδοχῆς στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία δέν μπορεῖ νά ἔχει κίνητρο σκοπιμότητος καί τηρουμένων τῶν νομίμων προϋποθέσεων, μέ ἀνάδοχον τόν Πρόεδρον τοῦ Ο.Π.Α.Ν Πειραιῶς κον Ἰωσήφ Βουράκην, ἀνέθεσε εἰς τόν ἀγγλομαθή Πρωτοπρεσβύτερο, ἐφημέριο τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ Ἁγίων Ἀναργύρων Πειραιά τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς Σπυρίδωνα Τσιμούρη τήν κατήχησή του καί ὅταν ὁλοκληρώθηκε τήν 23/5/2020 ἐβαπτίσθη εἰς τόν Ἱερόν Ναόν Ἁγίων Ἀναργύρων Καραβά λαβών τό χριστιανικό ὄνομα Λεωνίδας, ὑπό τοῦ ἀνωτέρω Ἱερέως. Ἀκολούθως, τήν 7/4/2021, εἰς τόν Ἱερόν Ναόν Ἁγίων Κων/νου & Ἑλένης Πειραιῶς τελέσθηκε ὁ χριστιανικός ὀρθόδοξος γάμος τοῦ συγκεκριμένου μέ τήν ὀρθόδοξη σερβίδα σύζυγόν του, Ἰουλία, ἀπό τούς ἐφημερίους τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ, γιά νά ἐπακολουθήσει ἡ βάπτισις εἰς τόν Ἱερόν Ναόν Ἁγίας Τριάδος τῶν δύο ἀνηλίκων τέκνων τους, Λεονάρδου καί Αἰμιλίας, ἀπό τούς ἐφημερίους τοῦ συγκεκριμένου Ἱεροῦ Ναοῦ τήν 18/7/2021.
Πέραν τῶν ἀνωτέρω, καί ἐπειδή ἡ ἀλλαξοπιστία ἑνός μουσουλμάνου, ἐπιτάσσει κατά τό Κοράνιο, τήν θανάτωσή του ἀπό τούς τέως ὁμοπίστους του, γιά τήν προστασία τοῦ ἰδίου καί τῆς οἰκογενείας του, τοῦ χορηγήθηκε μία βεβαίωσις τῆς εἰσδοχῆς του εἰς τήν Ὀρθόδοξην Ἐκκλησίαν καί τῆς φιλανθρωπικῆς δράσεώς του, πού ἐγνώριζε ἡ Ἱερά Μητρόπολις Πειραιῶς καί πού περιορίζετο σέ παροχή τροφίμων καί φαρμάκων σέ ἀστέγους καί ἐμπεριστάτους. Ὅλα ὅσα ἑπομένως ἀναγράφονται στίς ἐφημερίδες Documento τῆς 10ης /7/2022 καί Μακελειό, τῆς 12/7/2022 εἶναι ψεύδη, συκοφαντίες καί μυθεύματα πού χαρακτηρίζουν τούς συντάκτες τους καί για τά ὁποία θά δώσουν λόγο στήν τακτική καί ποινική δικαιοσύνη, στήν ὁποίαν ἤδη προσέφυγε ὁ Σεβασμιώτατος μέ μηνύσεις καί ἀγωγές ἀποζημιώσεως ὑπέρ τοῦ Φιλοπτώχου Ταμείου τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς. Τό κωμικοτραγικόν καί γελοῖον τῆς ὑποθέσεως εἶναι ὅτι στήν ἐφημερίδα Documento τῆς 10/7/2022 καί στήν σελ.14 ἀναφέρεται ὅτι ἡ βάπτιση τοῦ ἀνωτέρου πού ἔγινε στίς 23/5/2020, ὅπως προκύπτει ἀπό τό ἐκδοθέν πιστοποιητικό βαπτίσεως, ἐπηρέασε τήν ἀπόφαση τοῦ Ἀρείου Πάγου πού ἐξεδόθη στίς 4/10/2019!!! Ὅσον ἀφορᾶ στίς ὕβρεις καί συκοφαντίες τῆς ἐφημερίδος Μακελειό ὁ Σεβασμιώτατος οὐδέποτε ἐγνώρισε στήν ζωή του τόν ἀναφερομένο Καπέ Καπετανάκη καί αὐτό καταδεικνύει τήν ἐγκυρότητα τῆς δημοσιογραφίας τῆς συγκεκριμένης ἐφημερίδος, τήν ὁποίαν ἤδη καλεῖται νά ἀποδείξει στά δικαστήρια πού προσέφυγε ὁ Σεβασμιώτατος.
Διαβάστε επίσης:
Ο Τούρκος καταζητούμενος που αλλάζει τις υπηκοότητες σαν τα «πουκάμισα»