Νέα πρόκληση: Κατέβασαν την καμπάνια του εμβολιασμού από το documentonews.gr και το koutipandoras.gr

Νέα πρόκληση: Κατέβασαν την καμπάνια του εμβολιασμού από το documentonews.gr και το koutipandoras.gr

Ντροπή! Για ακόμα μία φορά η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη αποδεικνύει την εκδικητική της διάθεση απέναντι στο δημοσιογραφικό έργο του Documento καθώς αμέσως μετά τα αποκαλυπτικά δημοσιεύματα για την υπόθεση Λιγνάδη και τη σχέση του γνωστού σκηνοθέτη με τον ίδιο τον πρωθυπουργό, κατέβασαν την καμπάνια εμβολιασμού για το documentonews.gr και το koutipandoras.gr.

Μετά την περιβόητη πλέον, λίστα Πέτσα, από την οποία σκανδαλωδώς αποκλείστηκαν το Documento και το Κουτί Πανδώρας, και προκάλεσε διεθνείς αντιδράσεις από επίσημους φορείς, ο Κυριάκος Μητσοτάκης και οι «άριστοι» δείχνουν ξανά το πραγματικό τους πρόσωπο.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Έστω για τα μάτια του κόσμου, έδωσαν την Κυριακή διαφήμιση στο Documento και Κουτί της Πανδώρας για τον εμβολιασμό.

Ωστόσο, σήμερα το πρωί χωρίς καμία ειδοποίηση, οι κώδικες της καμπάνιας εξαφανίστηκαν μέσω της εταιρείας που στέλνει τους κώδικες και έτσι, συνοπτικά, το Documento και το Κουτί της Πανδώρας «κόπηκαν» και δε θα συμμετέχουν σε αυτή την καμπάνια.

Αξίζει να υπογραμμιστεί πως για άλλη μία φορά εγείρεται ζήτημα δημοκρατίας που δεν αφορά μόνο το Documento αλλά αποκαλύπτει τον αντιδημοκρατικό χαρακτήρα της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού και την προσπάθεια εκφοβισμού των δημοσιογράφων.

Έρχεται αμέσως μετά τις αποκαλύψεις για την υπόθεση Λιγνάδη και τη σύνδεση της δραστηριότητας του και τη σχέση του με τον ίδιο τον πρωθυπουργό.

Το μήνυμα που ελήφθη στο e-mail του Documento ήταν άκρως… τηλεγραφικό:

Μάλιστα, σε επικοινωνία του documentonews.gr, με την Tempo, το Media Shop που είχε αναλάβει την καμπάνια, δεν είχαν λάβει καμία ενημέρωση.

Τα banners που… εξαφανίστηκαν

Φυσικά, η καμπάνια είχε ήδη «ανέβει» και «έτρεχε» και εμφανιζόταν στις δύο ιστοσελίδες, πριν κατέβει απροειδοποιήτα, ως εξής:

Documentonews.gr:




Koutipandoras.gr:




Απλά και… συνοπτικά η κυβέρνηση αποδεικνύει, για ακόμα μία φορά, ότι θέλει τα ΜΜΕ υποχείριο και αντιλαμβάνεται τον ρόλο τους ως… φερέφωνο του πολιτικού της λόγου. Οτιδήποτε διαφορετικό επιχειρείται να φιμωθεί.

Update

Μετά από τα δημοσιεύματα και τις έντονες διαμαρτυρίες τελικά η εταιρεία απάντησε ότι πρόκειται για αλλαγή καμπάνιας και έστειλε νέους κωδικούς

Documento Newsletter