Νέα Porsche Macan turbo

Νέα Porsche Macan turbo

Τη νέα Porsche Macan turbo παρουσιάζει η γερμανική εταιρεία, με το συγκεκριμένο SUV να διαθέτει έναν νέο 2,9 λίτρων, 6κύλινδρο biturbo κινητήρα, που αποδίδει 440 PS.

Αυτό σημαίνει 10% περισσότερη ισχύ με 20% μικρότερη χωρητικότητα σε σχέση με αυτόν που αντικαθιστά. Με το προαιρετικό Sport Chrono Package, τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 4,3δλ., 0,3δλ. γρηγορότερα από πριν. Η τελική ανέρχεται στα 270 (+4).

Η επιβράδυνση παρουσιάζει και αυτή βελτιώσεις, καθώς το αυτοκίνητο λανσάρεται με το Surface Coated Brake (PSCB). Εξωτερικά, το όχημα είναι ανανεωμένο και ξεχωρίζει το εμπρός μέρος, αλλά και το σπόιλερ της οροφής, με διπλά πτερύγια. Όσον αφορά στην καμπίνα, τα καθίσματα 18 ρυθμίσεων και το ηχοσύστημα BOSE Surround Sound εξασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή άνεση.

Ισχυρό μοτέρ

Ο 2,9 λίτρων κινητήρας που χρησιμοποιείται ήδη στις Cayenne, Panamera, διαθέτει την τεχνολογία της κεντρικής τοποθέτησης των turbo. Αμφότερα έχουν τοποθετηθεί εντός του V του μοτέρ, με την πολλαπλή εξαγωγής να έχει ενσωματωθεί στην κυλινδροκεφαλή για καλύτερη καύση. Οι μικρότερες διαδρομές για την απαγωγή των καυσαερίων μεταξύ του θαλάμου καύσης και των turbo, αυξάνουν την απόκριση και την ισχύ. Η κινητήρια μονάδα αποδίδει 29 kW (40 PS) περισσότερα από την 3,6 λίτρων, 6κύλινδρη turbo που αντικαθιστά, με τη ροπή των 550Nm να παρέχεται στο εύρος 1.800-5.600 σ.α.λ. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός 7τάχυτου PDK δίδισκου συμπλέκτη κιβωτίου και του Porsche Traction Management (PTM), του συστήματος 4κίνησης.

Porsche Surface Coated Brake

Προσφέρεται στον βασικό εξοπλισμό και η ειδική επίστρωση στους δίσκους, προσφέρει αμεσότερη απόκριση, λιγότερη φθορά και 90% λιγότερη σκόνη από τα τακάκια συγκριτικά με τους σιδερένιους. Αναφορικά με τους μεταλλικής απόχρωσης δίσκους και τις λευκές δαγκάνες, είναι προαιρετικά για τα υπόλοιπα μοντέλα/εκδόσεις της Macan. Τα Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) και Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) αυξάνουν τη σταθερότητα του οχήματος και είναι προαιρετικά, όπως η ρυθμιζόμενη αερανάρτηση με τα νέα υδραυλικά αμορτισέρ.

Εμπρός τμήμα και πίσω σπόιλερ

Το πρώτο διαθέτει τρεις μεγάλες εισαγωγές αέρα, με υψηλής ποιότητας προβολείς LED και το Porsche Dynamic Light System (PDLS). Από το πλάι, ξεχωρίζουν οι τροχοί 20 ιντσών, τα μαρσπιέ και οι εξωτερικοί καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος. Αναφορικά με το σπόιλερ της οροφής με τον σχεδιασμό διπλού πτερυγίου ξεχωρίζει και αυτό, ενώ το στάνταρ σπορ σύστημα εξάτμισης, διακρίνεται από τις ασημί απολήξεις.

Εντός καμπίνας

Η Macan Turbo διαθέτει προσαρμοζόμενα σπορ δερμάτινα καθίσματα, παρέχει ηλεκτρική ρύθμιση 18 θέσεων, σύστημα μνήμης, ενώ τα στοιχεία Alcantara στην οροφή με βουρτσισμένο αλουμίνιο, ανεβάζουν την ποιότητα. Το τιμόνι GT είναι θερμαινόμενο, γνωστό από την 911 και προαιρετικό.

Αναφορικά με το Porsche Communication Management (PCM) των 10,9 ιντσών οθόνης αφής, συνεργάζεται με το στάνταρ ηχοσύστημα BOSE Surround Sound με τα 14 ηχεία του με ισχύ εξόδου 665 watts. Περιλαμβάνει πλοήγηση, πληροφορίες για την κυκλοφορία σε real-time και έξυπνο φωνητικό έλεγχο. Το Porsche Connect Plus έρχεται με λειτουργία τηλεφώνου LTE, ενσωματωμένη κάρτα SIM, υποδοχή για εξωτερική κάρτα SIM, όπως επίσης Wi-Fi και διάφορες άλλες υπηρεσίες του Porsche Connect.

Η προαιρετική λίστα περιέχει βάση smartphone για τυπική επαγωγική φόρτιση Qi για όλα τα μοντέλα Macan, θερμαινόμενο παρμπρίζ, ιονιστή, traffic jam assistant και προσαρμοζόμενο cruise control. Το σύστημα αυτό επιταχύνει και επιβραδύνει το όχημα έως τα 60 χ.α.ω., βοηθώντας τον οδηγό να διευκολυνθεί σε καταστάσεις κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Οι τιμές αρχίζουν από τις 91.922 ευρώ.

Πηγή: Porsche

Ετικέτες

Documento Newsletter