Η νέα Mustang Shelby GT500 αποτελεί το ισχυρότερο μοντέλο που κατασκεύασε ποτέ η Ford και μάλιστα έχει απόδοση πάνω από 700 ίππους.
Το αυτοκίνητο μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο στον δρόμο όσο και την πίστα ή ακόμα και σε πιο έντονες οδηγικές περιστάσεις, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εταιρεία.
Κάτω από το καπό υπάρχει ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας από αλουμίνιο, χωρητικότητας 5,2 λίτρων, χειροποίητος. Για να υπάρχει καλύτερη ψύξη και προκειμένου να διατηρηθεί χαμηλά το κέντρο βάρους, ο υπερτροφοδότης και το intercooler βρίσκονται εντός της διάταξης V του μοτέρ.
Το αλουμίνιο εξασφαλίζει ελαφριά κατασκευή, ενώ υπάρχουν βέλτιστες διαδρομές για τη ροή του αέρα και του λιπαντικού. Συν τοις άλλοις, ειδικό σύστημα διατηρεί το λιπαντικό σε ισορροπία, ώστε να μην μειώνεται η χρήση του κατά τις έντονες κλίσεις και αλλαγές πορείας.
Το κιβώτιο είναι 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη της Tremec, που αλλάζει σχέσεις σε διάστημα λιγότερων των 100ms. Όπως λέει η Ford, είναι το γρηγορότερο από κάθε άλλο χειροκίνητης λειτουργίας. Το κιβώτιο έχει σχεδιαστεί για να μεταδίδει κατάλληλα την ισχύ του κινητήρα στους τροχούς, μέσω των προγραμμάτων normal, slippery, sport, drag και track.
Για να τιθασευτεί η περίσσια δύναμη του μοτέρ, έχει αλλάξει η γεωμετρία της ανάρτησης, η ηλεκτρονική υποβοήθηση του τιμονιού έχει μειωθεί, ενώ τα ελατήρια των αμορτισέρ εμπρός και πίσω, είναι πιο ελαφριά και πιο σκληρά. Η ανάρτηση MagneRide από εκεί και πέρα, παρέχει καλύτερο έλεγχο στις πλευρικές επιταχύνσεις.
Τα ελαστικά είναι Michelin Pilot Sport 4S ή Pilot Sport Cup 2. Οι δίσκοι των φρένων είναι μεγαλύτεροι (420mm), με 6πίστονες δαγκάνες της Brembo.
Τα πακέτα χειρισμού του οχήματος είναι δύο. Το πρώτο είναι το Handling Package που περιλαμβάνει ρυθμιζόμενα εξαρτήματα γωνίας κάμπερ και σπόιλερ τύπου Gurney και το δεύτερο το Carbon Fiber Track Package, με τροχούς 20 ιντσών, φαρδύτερους πίσω, ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 και ρυθμιζόμενο σπόιλερ, εμπνευσμένο από τους αγώνες της κατηγορίας GT4. Τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί προκειμένου να μειωθεί το βάρος.
Όσον αφορά στις μεγαλύτερες οπές της γρίλιας και τον αεραγωγό του ειδικά αεροδυναμικού σχεδιασμένου καπό, παρέχουν ψύξη στον κινητήρα. Γενικότερα, η ψύξη του κινητήρα είναι πιο αποδοτική κατά 50%. Το νέο σπόιλερ και ο διαχύτης από τη μεριά τους, παίζουν τον ρόλο τους στην αεροδυναμική.
Εσωτερικά, διακρίνεται το ανθρακόνημα στην περιοχή του πίνακα οργάνων και η επένδυση των θυρών σε Dark Slate Miko και ειδική ραφή. Τα καθίσματα είναι της Recaro, ενώ παρέχονται και ρυθμιζόμενα. Ο πίνακας οργάνων είναι LCD 12 ιντσών, το σύστημα ήχου της B&O Play με 12 ηχεία, ενώ όλα αυτά ελέγχονται μέσω της οθόνης αφής οκτώ ιντσών του συστήματος SYNC 3 της Ford, που περιλαμβάνει τις λειτουργίες SiriusXM και FordPass Connect.
Οι νέες αποχρώσεις είναι οι Rapid Red, Twister Orange και Iconic Silver, με τις αγωνιστικές ρίγες να είναι κι αυτές διαθέσιμες για τη νέα Shelby GT500.
Πηγή: Ford