Νέα Mercedes GLS

Νέα Mercedes GLS
Η S-Class των SUV, όπως «λέει» η ίδια η εταιρεία, έχει δυναμική εμφάνιση και διαθέτει σύστημα πολυμέσων MBUX, ισχυρούς και οικονομικούς κινητήρες, αλλά και πολλές νέες τεχνολογίες.

Ξεκάθαρα πρόκειται για ένα ικανό αυτοκίνητο και σε όλες τις συνθήκες, με προηγμένα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, που θα κάνει το ταξίδι ή την πορεία του οδηγού πιο άνετη. Το όχημα εφοδιάζεται με μια πλούσια γκάμα κινητήρων, ενώ το σύστημα πολυμέσων MBUX, δεν αφορά μόνο τον οδηγό και τον συνοδηγό, αλλά και τους υπόλοιπους επιβάτες, χάρη στη δυνατότητα επιπρόσθετου εξοπλισμού που διαθέτει η νέα GLS.

Εξωτερικός σχεδιασμός

Το αυτοκίνητο φαίνεται επιβλητικό χάρη στις διαστάσεις του. Αυτές είναι 5.207mm μήκος, 1.956mm πλάτος, με το 3.135mm μεταξόνιό του, που είναι 60mm πιο μακρύ από τον προκάτοχό του, να προσφέρει άπλετο χώρο.

Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται ευπαρουσίαστο και δυναμικό. Για αυτό οφείλεται η 8γωνη γρίλια, το χρώμιο, οι εισαγωγές αέρα και το καπό με τις δύο έντονες ακμές. Επίσης, τον δικό τους ρόλο στη δυναμική παρουσία του οχήματος, παίζουν οι στάνταρ προβολείς MULTIBEAM LED, που παρέχουν εξαιρετική ορατότητα σε οποιαδήποτε συνθήκη.

Αναφορικά με το πίσω μέρος της νέας GLS, διακρίνονται οι μυώδεις ώμοι, που εκτείνονται από τις πίσω θύρες έως τα πίσω φωτιστικά σώματα. Αυτά είναι δύο τμημάτων και βασίζονται στην τεχνολογία LED, ενώ είναι και τρισδιάστατα. Εντοπίζονται λεπτομέρειες χρωμίου, υλικό που υπάρχει και στην προστατευτική ποδιά.

Αεροδυναμική

Ο συντελεστής οπισθέλκουσας ανέρχεται στο 0,32 και είναι καλύτερος από τον προκάτοχο του οχήματος (0,35). Ως εκ τούτου, μειώνεται η κατανάλωση, αλλά και ο θόρυβος που παράγει η αντίσταση του αέρα.

Η νέα GLS εσωτερικά

Το εσωτερικό είναι πολυτελές και ξεχωρίζει το ρέον ταμπλό που εκτείνεται σε όλο το πλάτος, με το σύστημα πολυμέσων MBUX να μπορεί να διαχειρίζεται από τον οδηγό. Νέο είναι και το τιμόνι.

Λόγω του μακρύτερου μεταξονίου, ο χώρος είναι πιο μεγάλος και δη για τη δεύτερη σειρά καθισμάτων. Ο χώρος για τα πόδια έχει αυξηθεί κατά 87mm, όταν τα καθίσματα έχουν τοποθετηθεί στη μέγιστη απόστασή τους από τα εμπρός, κάτι το οποίο διευκολύνει στην είσοδο/έξοδο των επιβατών. Επίσης, προσφέρεται 5ζωνικός αυτόματος κλιματισμός, με την τρίτη σειρά καθισμάτων να εφοδιάζεται με δικό της σύστημα, χάρη στο οποίο ελέγχεται ο εξαερισμός στην οροφή.

Το MBUX λειτουργεί σαν tablet

Με το Rear Comfort package Plus παρέχεται οθόνη λειτουργικού Android 7 ιντσών για τη δεύτερη σειρά και επιτρέπει τον έλεγχο πρόσβασης σε ραδιόφωνο, τηλεόραση, media, κινητά τηλέφωνα και διαδίκτυο. Επίσης, μέσω αυτού, ελέγχεται και ο 5ζωνικός κλιματισμός.

Η κεντρική κονσόλα παρέχει τη δυνατότητα ασύρματης φόρτισης smartphone, ενώ υπάρχουν επιπρόσθετες θύρες USB. Οι πίσω επιβάτες χαίρονται ακόμα περισσότερο τη μετακίνησή τους, χάρη στα πολυτελή προσκέφαλα με πρόσθετα μαξιλάρια και την κεντρική κονσόλα που εκτείνεται προς τα πίσω, ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα και τις ποτηροθήκες.

Μάλιστα, τα καθίσματα είναι δυνατό να παραγγελθούν με λειτουργία μασάζ και κλιματικό έλεγχο στον προαιρετικό εξοπλισμό για το Rear Comfort package Plus της δεύτερης σειράς.

Το MBUX Rear Seat Entertainment System διαθέτει δύο οθόνες αφής 11,6 ιντσών και η νέα GLS, αν παραγγελθεί με το προαιρετικό MBUX rear tablet, μπορεί μέσω αυτού να ελεγχθεί το MBUX Rear Seat Entertainment System.

Το MBUX διατίθεται με δύο οθόνες 12,3 ιντσών, ενώ διαθέσιμο είναι και το έγχρωμο Head-up Display σε ανάλυση 720 x 240 pixels.

Κινητήρες βενζίνης

Η GLS 580 4MATIC εφοδιάζεται με τον V8 κινητήρα και το 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα με ενσωματωμένη γεννήτρια. Αποδίδει 360 kW (489 hp) και 700Nm ροπή, με επιπλέον 250 Nm ροπή και 16 kW/22 hp μέσω του EQ Boost για σύντομα διαστήματα. Η γεννήτρια (integrated starter-generator-ISG) είναι υπεύθυνη για τις υβριδικές λειτουργίες του οχήματος, όπως η EQ Boost, ανάκτηση ενέργειας, ενώ μειώνει την κατανάλωση.

Όσον αφορά στη Mercedes-Benz GLS 450 4MATIC, εφοδιάζεται με έναν 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα και 48βολτο σύστημα. Το μοντέλο είναι διαθέσιμο εκτός ΕΕ. Αποδίδει 270 kW (367 hp) και 500Nm ροπή, με το EQ Boost να παρέχει άλλα 250Nm ροπής και 16 kW/22 hp για σύντομο διάστημα.

Κινητήρες πετρελαίου για την Ευρώπη, τη Ρωσία και άλλες αγορές

Τα δύο μοντέλα της GLS εφοδιάζονται με τον ΟΜ 656, 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα, που υπάρχει στη νυν οικογένεια της φίρμας. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις, ανάλογα με την αγορά. Η GLS 350 d 4MATIC αποδίδει 210 kW (286 hp) και 600Nm ροπή, ενώ η GLS 400 d 4MATIC, 243 kW (330 hp) και 700Nm ροπή. Σε αμφότερες τις εκδόσεις, το μοτέρ πληροί τα πρότυπα Euro 6d, που τίθενται σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2020.

Αυτό έχει επιτευχθεί χάρη στη χρήση ενός επιπρόσθετου καταλύτη SCR και ενός καταλύτη αμμωνίας ASC. Με λίγα λόγια, όποια σωματίδια αμμωνίας ξεπερνούν τον πρώτο, παγιδεύονται στον δεύτερο καταλύτη.

Σύστημα 4MATIC

Όλες οι εκδόσεις της νέας GLS εφοδιάζονται με το αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC. Επενεργεί στη μείωση της κατανάλωσης, κάνει το αυτοκίνητο πιο άνετο, ο πολύδισκος συμπλέκτης είναι στάνταρ και ως εκ τούτου, υπάρχει η δυνατότητα κατανομής ροπής σε ποσοστό 0-100 ανάμεσα στους άξονες.

Συστήματα υποβοήθησης

Όταν το Active Distance Assist DISTRONIC είναι ενεργοποιημένο, η GLS μπορεί να αναγνωρίζει αργά κινούμενα οχήματα και να πληροφορήσει τον οδηγό. Το σύστημα μπορεί να μειώσει την ταχύτητα του οχήματος στα 100 χ.α.ω. ως προφύλαξη, ενώ με το Driving Assistance package Plus και τη λειτουργία Active Stop-and-Go Assist, όχι μόνο διατηρείται το αυτοκίνητο στη λωρίδα του, αλλά έως την ταχύτητα των 60 χ.α.ω., μπορεί να διατηρήσει ασφαλείς αποστάσεις. Όταν η κυκλοφορία μειωθεί, η GLS επιταχύνει, σε συνδυασμό με τα σήματα οδικής κυκλοφορίας και τα όρια ταχύτητας.

Σύστημα ανάρτησης

Ονομάζεται AIRMATIC και πρόκειται για αερανάρτηση, που συνεργάζεται με το στάνταρ Adaptive Damping System Plus. Διαθέτει αισθητήρες και οι αλγόριθμοι αναγνωρίζουν τα χαρακτηριστικά του δρόμου. Το σύστημα διατηρεί το ύψος του αυτοκινήτου σταθερό, ανεξάρτητα από το τι μπορεί να επικρατεί.

E-ACTIVE BODY CONTROL

Συνδυάζεται με το AIRMATIC και ελέγχει τις δυνάμεις απόσβεσης και τα ελατήρια κάθε τροχού ξεχωριστά. Με το ROAD SURFACE SCAN και τη λειτουργία CURVE, το E-ACTIVE BODY CONTROL παρέχει εξαιρετικά επίπεδα άνεσης και το όχημα δεν κουράζει τους επιβάτες.

Λειτουργεί με τάση 48V και διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό. Σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση, το σύστημα μπορεί να ανακτήσει ενέργεια και να υποστηρίξει το αυτοκίνητο κατά τις διαμήκεις ή πλευρικές δυνάμεις, ακόμα και σε δρόμους με ανωμαλίες.

Από εκεί και πέρα, αν το αυτοκίνητο για παράδειγμα έχει κολλήσει στην άμμο, η ανάρτηση ανυψώνεται και μεταβάλλεται η πίεση που ασκείται στους τροχούς. Με τον κάθε τροχό να λειτουργεί ανεξάρτητα, αυξάνεται η πρόσφυση σε αυτόν που πρέπει και όλα ύστερα αποτελούν τυπική διαδικασία για τη διαφυγή του οχήματος.

Εν συνεχεία, κατά τη διάρκεια των στροφών, το E-ACTIVE BODY CONTROL μπορεί να κλίνει το αμάξωμα σε τρία στάδια, δίχως να εμφανιστεί το φαινόμενο της φυγόκεντρης δύναμης και αν η νέα GLS διαθέτει το ROAD SURFACE SCAN, μια κάμερα, ανιχνεύει τυχόν ανωμαλίες, με την ανάρτηση να προετοιμάζεται, ενισχύοντας έτσι την ποιότητα της πορείας.

Λειτουργία πλυντηρίου

Στον βασικό εξοπλισμό διατίθεται η λειτουργία Carwash. Όταν έχει επιλεχτεί, η ανάρτηση ανυψώνεται στο ανώτερο σημείο της και αυτό βοηθά στην απομάκρυνση της βρωμιάς στους θόλους των τροχών, αλλά και στην είσοδο του αυτοκινήτου στο πλυντήριο.

Η λειτουργία επίσης:

-Αναδιπλώνει τους εξωτερικούς καθρέπτες

-Κλείνει τα πλευρικά παράθυρα και την ηλιοροφή

-Απενεργοποιεί τους αισθητήρες νερού στο παρμπρίζ και ως εκ τούτου οι υαλοκαθαριστήρες δεν λειτουργούν κατά τη διάρκεια της πλύσης

-Αλλάζει τη λειτουργία του κλιματισμού και ο αέρας εντός της καμπίνας ανακυκλώνεται. Επίσης, ενεργοποιεί την εμπρόσθια κάμερα, βοηθώντας τον οδηγό να εισέλθει στο χώρο πλύσης

-Απενεργοποιεί τις παραπάνω ρυθμίσεις όταν ο οδηγός εξέρχεται του πλυντηρίου και αναπτύσσει ταχύτητα άνω των 20 χ.α.ω.

Πηγή: Mercedes-Benz

Ετικέτες

Documento Newsletter