Νέα Mercedes B-Class, με έμφαση στη σπορ πλευρά του Sports Tourer

Νέα Mercedes B-Class, με έμφαση στη σπορ πλευρά του Sports Tourer

Η νέα Mercedes B-Class έχει πιο δυναμική εμφάνιση από το προηγούμενο μοντέλο και είναι πιο ευέλικτη στο δρόμο, προσφέροντας ταυτόχρονα περισσότερη άνεση και ευρυχωρία.

Ο εγκάρσια τοποθετημένος 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας OM 654 στις εκδόσεις 110 kW και 140 kW κάνει το ντεμπούτο του: είναι ο πρώτος κινητήρας που πληροί τις απαιτήσεις του προτύπου Euro 6d, το οποίο θα είναι υποχρεωτικό για τα καινούρια μοντέλα από το 2020 κι έπειτα. Το κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων διπλού συμπλέκτη κάνει επίσης τη δική του πρεμιέρα. Ο πρωτοποριακός εσωτερικός χώρος της B-Class προσφέρει μια μοναδική αίσθηση ευρυχωρίας και απολύτως ιδιαίτερη σχεδίαση του ταμπλό οργάνων. Η εμπειρία του χρήστη εκτοξεύεται, χάρη στο νέο σύστημα τηλεματικής και πολυμέσων MBUX. Τα πλεονεκτήματά του περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων εξαιρετικά γραφικά, το σύστημα φωνητικού ελέγχου “Hey Mercedes”, μία οθόνη αφής και λειτουργίες Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality) MBUX. Τα υπερσύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης εξασφαλίζουν ένα από τα υψηλότερα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας στην κατηγορία της B-Class με λειτουργίες δανεισμένες από την S-Class. Οι πωλήσεις της νέας B-Class ξεκίνησαν ήδη και εκθέματα βρίσκονται ήδη στις

Οι οδηγίες που δόθηκαν στους σχεδιαστές ήταν να κάνουν τη νέα B-Class να διαφοροποιείται οπτικά από τον κόσμο των πολυμορφικών οχημάτων. Αυτές οι οδηγίες υιοθετήθηκαν και εκτελέστηκαν πιστά, δημιουργώντας ένα αυτοκίνητο με μακρύ μεταξόνιο (2729 mm) και κοντούς προβόλους, ελαφρώς χαμηλωμένη οροφή και μεγαλύτερους τροχούς 16 έως 19 ιντσών για δυναμικές αναλογίες. Το σχετικά χαμηλωμένο μπροστινό τμήμα με τη ρευστή μετάβαση από το καπό του κινητήρα στην κολώνα Α κι έπειτα στο παρμπρίζ, σε συνδυασμό με τους μυώδεις ώμους, υπογραμμίζουν την σπορτίφ συνολική εμφάνιση.

Το ίδιο ισχύει για τους χαμηλού προφίλ προβολείς, που έχουν σχεδιαστεί μελετημένα και με ακρίβεια στο βασικό μοντέλο με προβολείς H7 και φώτα πορείας ημέρας LED. Εάν η παραγγελία του μοντέλου γίνει με προβολείς τεχνολογίας LED και άνω, η B-Class αποκτά αποκλειστικότητα στα φώτα πορείας ημέρας, τα οποία έχουν σχήμα διπλού πυρσού. Οι προβολείς MULTIBEAM LED (προαιρετικός εξοπλισμός) έχουν ιδιαίτερα σπορ εμφάνιση. Επιτρέπουν την ταχύτατη, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη προσαρμογή των προβολέων στις τρέχουσες συνθήκες κυκλοφορίας. Αυτό το χαρακτηριστικό που το μοντέλο δανείστηκε από την πολυτελή κατηγορία, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην compact κατηγορία με τη νέα A-Class και τώρα έρχεται να δημιουργήσει λαμπερές εμφανίσεις και να προσφέρει επιπλέον ασφάλεια στη νέα B-Class.

Στο πίσω μέρος, το πλάτος του αυτοκινήτου τονίζεται από τα φώτα δύο τμημάτων, ανακλαστήρες ενσωματωμένους στον προφυλακτήρα και ένα χαρακτηριστικό μαύρο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα με εμφάνιση διαχύτη και διακοσμητική λωρίδα χρωμίου. Η μεγάλη αεροτομή οροφής και οι γυαλιστερές μαύρες αεροτομές στις πλευρές του πίσω παραθύρου προσφέρουν βελτιωμένη αεροδυναμική ενισχύοντας ταυτόχρονα την σπορτίφ εμφάνιση.

Η τιμή αεροδυναμική cd της νέας B-Class ξεκινά από 0,24 (προηγούμενο μοντέλο: 0,25). Η χαμηλότερη γραμμή οροφής συντελεί στην καλύτερη ροή αέρα της κατηγορίας, λόγω της μικρότερης μετωπικής επιφάνειας. Επιπλέον, οι μηχανικοί αεροδυναμικής μείωσαν και τους αεροδυναμικούς θορύβους χάρη σε εκτενείς, λεπτομερείς μελέτες. Τα πλεονεκτήματα είναι το υψηλό επίπεδο εγρήγορσης και η δυνατότητα για ήρεμη συζήτηση στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Η βελτιωμένη γεωμετρία των καθισμάτων και η χαμηλότερη γραμμή στη βάση των παραθύρων δημιουργούν μία αίσθηση ακόμη μεγαλύτερης ευρυχωρίας σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Ο οδηγός κάθεται 90 χιλιοστά ψηλότερα σε σύγκριση με την A-Class, και συνεπώς απολαμβάνει εξαιρετικά καλή περιμετρική ορατότητα – αυτό οφείλεται και στις βελτιωμένες διατομές των κολώνων οροφής, οι οποίες κρύβουν λιγότερο τον περιβάλλοντα χώρο.

Εσωτερική σχεδίαση: Η δεύτερη επανάσταση

Το εσωτερικό της B-Class είναι εξίσου πρωτοποριακό με την επαναστατική εσωτερική αρχιτεκτονική της νέας A-Class, κι όμως διαφορετικό: ενώ το ταμπλό οργάνων της μικρότερης αδελφής της είναι χωρισμένο σε δύο οριζόντια τμήματα, στην B-Class είναι ενιαίο, κατεβαίνει προς το χώρο πίσω επιβατών και διαθέτει εσοχές στην πλευρά του οδηγού και του συνοδηγού. Η εσοχή μπροστά από τον οδηγό φιλοξενεί την εντελώς ανεξάρτητη μονάδα οθονών, η οποία διατίθεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις: δύο οθόνες 7 ιντσών (17,78 cm), μία οθόνη 7 και μία 10,25 ιντσών (26 cm) και στην έκδοση ευρείας οθόνης με δύο οθόνες 10,25 ιντσών. Προαιρετικά, διατίθεται επίσης το head-up display.

Οι πέντε στρογγυλοί αεραγωγοί διαθέτουν εμφάνιση που θυμίζει τουρμπίνα, εμπνευσμένη από τα αεροσκάφη. Στη γραμμή εξοπλισμού Style δε, οι δακτύλιοί τους τονίζονται χρωματικά στο βάθος παραπέμποντας σε τουρμπίνα πολεμικού αεροσκάφους. Η κεντρική κονσόλα με σύστημα ελέγχου και εντολών μέσω αφής διατίθεται με την εμφάνιση black panel όπως στην E-Class. Μοναδικό χαρακτηριστικό για αυτή την κατηγορία αποτελεί ο ατμοσφαιρικός φωτισμός με 64 χρώματα και δέκα χρωματικούς κόσμους, που επιτρέπει εξατομικευμένες ρυθμίσεις ακόμη και ανάλογα με τη διάθεση.

Τα καθίσματα προσφέρουν πιο επίπεδη και πιο αναπαυτική θέση, καθώς και μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων, αυξάνοντας ακόμη και το μέγιστο χώρο στο ύψος των κεφαλιών. Περισσότερο χώρο προσφέρει και το αυξημένο πλάτος των 1456 χιλιοστών (συν 33 mm), χάρη στο οποίο το πλάτος στο ύψος των αγκώνων είναι αντίστοιχο οχήματος της μεσαίας κατηγορίας.

Σύστημα ENERGIZING: υποστηρίζει το σώμα σε κάθε κίνηση

Η B-Class διατίθεται με προαιρετικό εξοπλισμό που στο παρελθόν προοριζόταν για οχήματα πολύ υψηλότερων κατηγοριών, όπως ο κλιματισμός καθισμάτων και τα καθίσματα πολλαπλού περιγράμματος με λειτουργία μασάζ. Έτσι εξασφαλίζεται ακόμη μεγαλύτερη άνεση στο κάθισμα.

Το νέο σύστημα ENERGIZING στο κάθισμα είναι ευεργετικό για την πλάτη και τη μέση. Μπορεί να υποστηρίζει ορθοπεδικά την αλλαγή της στάσης του σώματος, μεταβάλλοντας ανεπαίσθητα τη γωνία της πλάτης και της έδρας του καθίσματος σε τακτά διαστήματα. Αυτή η καινοτομία διατίθεται για τα μπροστινά καθίσματα με πλήρως ηλεκτρική ρύθμιση και λειτουργία μνήμης.

Καινούρια είναι και η λειτουργία ENERGIZING COACH, η οποία περιλαμβάνεται στα πακέτα ENERGIZING. Η λειτουργία αυτή βασίζεται σε έναν έξυπνο αλγόριθμο και προτείνει κάποιο από τα προγράμματα των πακέτων ανάλογα με την κατάσταση και το στιλ ζωής του ατόμου. Εάν κάποιος φοράει μία συμβατή έξυπνη συσκευή που φοριέται (wearable) τα προσωπικά στατιστικά του στοιχεία, όπως το επίπεδο άγχους (καρδιακοί παλμοί) ή η ποιότητα ύπνου, βελτιώνουν την ακρίβεια των προτάσεων του συστήματος για ευεξία. Στόχος είναι οι επιβάτες να αισθάνονται καλά και χαλαρά ακόμη και στη διάρκεια απαιτητικών ή μονότονων διαδρομών.

Πολυμορφικά πίσω καθίσματα και βελτιστοποιημένη διαρρύθμιση χώρου αποσκευών

Ο εσωτερικός χώρος έχει αναβαθμιστεί σε πολλά σημεία: το βελτιωμένο άνοιγμα εισόδου πίσω επιτρέπει την καλύτερη πρόσβαση στην κεντρική θέση. Βασικό εξοπλισμό αποτελεί η διαιρούμενη πλάτη πίσω καθίσματος σε αναλογία 40:20:40. Ανάλογα με την έκδοση, από τα μέσα του 2019 θα είναι δυνατή η μετακίνηση των πίσω καθισμάτων κατά 14 εκατοστά και η ρύθμιση της πλάτης σε πιο όρθια θέση, ώστε η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών να διακυμαίνεται μεταξύ 455 και 705 λίτρων. Παρόλο που η χωρητικότητα έχει παραμείνει περίπου ίδια με εκείνη του προηγούμενου μοντέλου, ο χώρος αποσκευών μπορεί να αξιοποιείται καλύτερα χάρη στις παραπάνω βελτιώσεις.

Με αναδιπλωμένη πλάτη του πίσω καθίσματος και αποσκευές φορτωμένες μέχρι το ύψος της οροφής, μπορούν να χωρέσουν έως 1540 λίτρα πίσω από τα μπροστινά καθίσματα, χάρη στο επίπεδο, ρυθμιζόμενο δάπεδο του χώρου αποσκευών. Η αναδιπλούμενη πλάτη του καθίσματος συνοδηγού (προαιρετικός εξοπλισμός, προβλεπόμενη διαθεσιμότητα από τα μέσα του 2019) αυξάνει ακόμη περισσότερο το μήκος φόρτωσης.

Στον βασικό εξοπλισμό διατίθεται το σύστημα EASY-PACK για το πίσω καπό, το οποίο μπορεί να ανοίγει και να κλείνει πολύ βολικά με το πάτημα ενός κουμπιού, ή ακόμη και μια απλή κίνηση του ποδιού όταν συνδυάζεται με τον προαιρετικό εξοπλισμό HANDS-FREE ACCESS.

MBUX – Mercedes-Benz User Experience: μοναδική εμπειρία

Ότι ισχύει για το A ισχύει και για το B: η νέα B-Class είναι το δεύτερο μοντέλο μετά την A-Class που εξοπλίζεται με το σύστημα πολυμέσων MBUX (Mercedes-Benz User Experience), το οποίο εγκαινίασε μία νέα εποχή με τις Υπηρεσίες Συνδεσιμότητας Mercedes me. Η ικανότητά του να μαθαίνει με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης καθιστά το σύστημα μοναδικό. Το MBUX προσαρμόζεται στις απαιτήσεις κι επιθυμίες κάθε χρήστη. Έτσι δημιουργεί ένα συναισθηματικό σύνδεσμο ανάμεσα στο όχημα, τον οδηγό και τους επιβάτες.

Στα πλεονεκτήματά του περιλαμβάνονται ο έλεγχος μέσω οθόνης αφής (βασικός εξοπλισμός), καθώς και, ανάλογα με τον εξοπλισμό, το κόκπιτ ευρείας οθόνης υψηλής ανάλυσης, την οθόνη πλοήγησης με τεχνολογία Επαυξημένης Πραγματικότητας και το ευφυές σύστημα φωνητικού ελέγχου με φυσική ομιλία, το οποίο ενεργοποιείται λέγοντας απλώς «Hey Mercedes». Η οθόνη αφής αποτελεί μέρος του ολοκληρωμένου σχεδιασμού ελέγχου μέσω αφής του MBUX – μιας τριάδας που περιλαμβάνει την οθόνη αφής, το touchpad στην κεντρική κονσόλα και τα πλήκτρα ελέγχου αφής στο τιμόνι.

Το MBUX προκαλεί επανάσταση στην εμπειρία του χρήστη μέσα στο αυτοκίνητο. Συναισθηματικά, ελκυστικά χαρακτηριστικά προβολής υπογραμμίζουν την ευκολία κατανόησης του συστήματος ελέγχου και ενθουσιάζουν με εντυπωσιακά τρισδιάστατα γραφικά μέγιστης ανάλυσης, τα οποία παρέχονται – δηλαδή υπολογίζονται και προβάλλονται – σε πραγματικό χρόνο. Διατίθεται επίσης μια οθόνη head-up (head-up display).

Με τη νέα γενιά συστήματος infotainment MBUX, εισάγονται νέες και βελτιωμένες υπηρεσίες Mercedes me connect. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν λειτουργίες πλοήγησης που βασίζονται στην επικοινωνία Ανίχνευσης Oχήματος. Οι λειτουργίες αυτές διευκολύνουν την εύρεση του οχήματος όταν αυτό είναι σταθμευμένο, ενώ υποστηρίζεται η λειτουργία ειδοποίησης εάν υποστεί ζημιά ή ρυμουλκηθεί ενώ είναι σταθμευμένο.

Η συλλογή εφαρμογών Mercedes me app μπορεί να τοποθετηθεί ως εικονίδιο στην οθόνη με τρόπο φιλικό προς το χρήστη και να ταξινομηθεί ελεύθερα στην αρχική σελίδα, όπως όλες οι υπόλοιπες βασικές εφαρμογές. Επιπλέον, μπορούν προαιρετικά να εμφανίζονται online περιεχόμενα, όπως οι τρέχουσες τιμές πρατηρίων καυσίμων. Η online ενημέρωση είναι ένας εύκολος τρόπος εισαγωγής νέου περιεχομένου στο MBUX.

Η νέα B-Class είναι ήδη έτοιμη για κοινή χρήση ιδιωτικών αυτοκινήτων: Χάρη στο Mercedes me, θα μπορείτε να μοιράζεστε το νέο compact αυτοκίνητο με φίλους και συγγενείς. Η διαδικασία είναι απλή και ασφαλής μέσω της εφαρμογής Mercedes me Car Sharing.

Intelligent Drive: λειτουργίες από την S-Class

Η νέα B-Class είναι εξοπλισμένη με τα πλέον σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης παρέχοντας συνεργατική υποστήριξη στον οδηγό και, συνεπώς, ένα από τα υψηλότερα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας σε αυτή την κατηγορία, με λειτουργίες δανεισμένες από την S Class. Για πρώτη φορά, η B-Class έχει τη δυνατότητα να κινείται ημιαυτόνομα σε ορισμένες καταστάσεις. Για να το επιτύχει, χρησιμοποιεί βελτιωμένα συστήματα κάμερας και ραντάρ, ώστε να «προβλέπει» την κατάσταση της κυκλοφορίας έως και 500 μέτρα μπροστά, ενώ αξιοποιεί δεδομένα χαρτών και πλοήγησης για λειτουργίες υποβοήθησης. Για παράδειγμα, το ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης απόστασης DISTRONIC (Active Distance Assist DISTRONIC), που αποτελεί μέρος του πακέτου υποβοήθησης οδήγησης, έχει την δυνατότητα να υποστηρίζει τον οδηγό σε διάφορες οδηγικές καταστάσεις και να προσαρμόζει προνοητικά και αυτόματα την ταχύτητα, π.χ. όταν το αυτοκίνητο πλησιάζει σε στροφές, διασταυρώσεις ή κυκλικούς κόμβους. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης ενεργό σύστημα υποβοήθησης ακινητοποίησης έκτακτης ανάγκης (Active Emergency Stop Assist) και το ενεργό σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας (Active Lane Change Assist).

Η νέα B-Class περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό της τo διευρυμένο σύστημα ενεργής υποβοήθησης πέδησης (Active Brake Assist), το οποίο μπορεί να μετριάζει τη σοβαρότητα των οπίσθιων συγκρούσεων με αργά κινούμενα ή σταματημένα οχήματα – τώρα και με πεζούς και ποδηλάτες που διασχίζουν το δρόμο – ή και να τις προλαμβάνει.

Και η νέα B-Class αναπτύχθηκε και δοκιμάστηκε στο νέο Κέντρο Τεχνολογίας Ασφάλειας Οχημάτων (TFS). Ο σχεδιασμός των δομών του οχήματος όσον αφορά στη γεωμετρία, στο πάχος υλικών, στις τεχνολογίες συνδέσεων και την ποιότητα υλικών ενσωματώνει τα ευρήματα από πραγματικά ατυχήματα. Πολλά εξαρτήματα του αμαξώματος κατασκευάζονται από χάλυβα υψηλής και υπερυψηλής αντοχής, ώστε να επιτυγχάνεται το μέγιστο αποτέλεσμα με όσο το δυνατόν χαμηλότερο βάρος, επειδή στο επίκεντρο του σχεδιασμού ασφάλειας βρίσκεται ο άκρως σταθερός κλωβός ασφαλείας επιβατών.

Ο οδηγός και ο συνοδηγός διαθέτουν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων με πυροτεχνικούς εντατήρες και περιορισμό δύναμης ζωνών ασφαλείας. Σε συνδυασμό με το σύστημα PRE-SAFE® (προαιρετικός εξοπλισμός), τα μπροστινά καθίσματα εξοπλίζονται με ηλεκτρικά αναστρέψιμους εντατήρες ζωνών ασφαλείας. Και τα δύο εξωτερικά πίσω καθίσματα διαθέτουν ζώνη ασφαλείας με εντατήρα και περιοριστή δύναμης ζώνης. Η νέα B-Class περιλαμβάνει στο βασικό της εξοπλισμό αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, αερόσακο γονάτων οδηγού, αερόσακους παραθύρων και πλευρικούς αερόσακους (αερόσακος θώρακα/λεκάνης). Προαιρετικά διατίθενται επίσης πίσω πλευρικοί αερόσακοι.

Διπλό ντεμπούτο για το σύστημα μετάδοσης κίνησης: νέος πανίσχυρος δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας πιστοποιημένος κατά Euro 6d, νέο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων διπλού συμπλέκτη

Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, όλες οι εκδόσεις της νέας B-Class εξοπλίζονται με τη νέα οικογένεια αποδοτικών κινητήρων, οι οποίοι συμμορφώνονται στο σύνολό τους με τα όρια του προτύπου Euro 6d-TEMP. Πρεμιέρα κάνει η εγκάρσια τοποθετημένη έκδοση του δίλιτρου πετρελαιοκινητήρα OM 654 ισχύος 110 kW και 140 kW, στροφαλοθάλαμο από αλουμίνιο και βαθμιδωτή διαδικασία καύσης (“stepped-bowl”). Χάρη στην εκτενή μετεπεξεργασία καυσαερίων με πρόσθετο καταλύτη SCR κάτω από το δάπεδο, η B-Class με τον κινητήρα OM 654q είναι το πρώτο compact μοντέλο της Mercedes-Benz που λαμβάνει πιστοποίηση σύμφωνα με το πρότυπο Euro 6d, το οποίο θα τεθεί υποχρεωτικά σε ισχύ για τα νέα μοντέλα την 1.1.2020. Ο μεγάλος πετρελαιοκινητήρας έρχεται να προστεθεί στον τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα (OM 608) 1,5 λίτρων με ισχύ έως 85 kW και ροπή στρέψης έως 260 Nm, ο οποίος μας είναι ήδη γνωστός από την A-Class.

Διαθέσιμοι είναι επίσης δύο τετρακύλινδροι βενζινοκινητήρες της γκάμας M 282 με κυβισμό 1,33 λίτρων και ισχύ 100 kW/120 kW. Στα καινοτόμα χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται η διαχείριση κυλίνδρων (σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων 7G-DCT), η κυλινδροκεφαλή σχήματος «Δ» και το φίλτρο σωματιδίων.

Η νέα B-Class διατίθεται αρχικά μόνο με κιβώτια ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη. Νέο εδώ είναι το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων 8G-DCT, το οποίο τοποθετείται σε συνδυασμό με τον μεγαλύτερο πετρελαιοκινητήρα. Θα ακολουθήσουν νέοι κινητήρες και μοντέλα με τετρακίνηση 4MATIC. Ως βασικός εξοπλισμός τοποθετείται ρεζερβουάρ 43 λίτρων, ενώ προαιρετικά διατίθεται ρεζερβουάρ 51 λίτρων, ανάλογα με τον κινητήρα.

Ανάρτηση: ευκίνητη και άνετη

Τουλάχιστον εξίσου ευκίνητη με το προηγούμενο μοντέλο, αλλά ακόμη πιο άνετη – αυτές ήταν οι οδηγίες που δόθηκαν στους ειδικούς για την ανάπτυξη της ανάρτησης της νέας B-Class. Ανάλογα με την έκδοση, υπάρχουν αρκετές επιλογές για τη βασική διαμόρφωση, όπως η χαμηλωμένη ανάρτηση άνεσης και η ανάρτηση με ενεργή μεταβαλλόμενη απόσβεση, η οποία επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει τη ρύθμιση των αποσβεστήρων κατά την οδήγηση με το DYNAMIC SELECT. Το σύστημα διαθέτει μία ηλεκτρονική βαλβίδα, με την οποία επιπλέον αναλύεται η κατάσταση οδήγησης και βελτιστοποιείται ο βαθμός απόσβεσης σε κάθε τροχό ξεχωριστά.

Σε όλες τις εκδόσεις της νέας B-Class, οι μπροστινοί τροχοί διαθέτουν γόνατα McPherson και σφυρήλατα αλουμινένια ψαλίδια, στα οποία υπάρχουν στερεωμένα ακραξόνια από χυτό αλουμίνιο. Με τον τρόπο αυτό, μειώνεται όσο το δυνατόν περισσότερο η μη αναρτημένη μάζα, βελτιώνοντας το κράτημα στο δρόμο και την άνεση.

Πίσω, τα μοντέλα με τις μικρές εκδόσεις κινητήρα εξοπλίζονται με ημιάκαμπτο άξονα στη βασική διαμόρφωση. Σε συνδυασμό με τους πιο ισχυρούς κινητήρες ή κατ’ επιλογή του πελάτη, χρησιμοποιείται ένας πιο σύγχρονος πίσω άξονας τεσσάρων συνδέσμων, ο οποίος κατασκευάζεται κυρίως από αλουμίνιο, ώστε να μειώνεται η μη αναρτημένη μάζα. Τα τρία ψαλίδια και ο διαμήκης βραχίονας σε καθέναν από τους πίσω τροχούς στερεώνονται σε ένα φορέα, ο οποίος απομονώνεται από τα αμάξωμα με λαστιχένια έδρανα, ώστε να μεταφέρονται λιγότεροι κραδασμοί από την ανάρτηση στο αμάξωμα. Και στις δύο εκδόσεις πίσω άξονα, τεσσάρων συνδέσμων και με ημιάκαμπτο άξονα, χρησιμοποιούνται αμορτισέρ μονού σωλήνα και ξεχωριστά ελικοειδή ελατήρια.

Οι τιμές της νέας B-Class στην Ελληνική αγορά:

• B180 € 32.560

• Β200 € 32.900

• Β180d Auto € 34.957

• B200d Auto € 40.960

• B220d Auto € 48.926

Documento Newsletter