Σε ένα νέο… δωράκι για τα μέσα ενημέρωσης προχωράει η κυβέρνηση Μητσοτάκη όπως ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, μιλώντας στην επιτροπή της Βουλή.
Πριν καλά καλά κοπάσουν οι αντιδράσεις που προκάλεσε η «λίστα Πέτσα» με τα 20 εκατομμύρια ευρώ στα ΜΜΕ για την πανδημία, η κυβέρνηση ανακοίνωσε την έναρξη μιας νέας ενημερωτικής καμπάνιας για την ανάσχεση της πανδημίας, ύψους 2 εκατ. ευρώ, που θα προβληθεί αποκλειστικά από τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας.
«Η νέα εκστρατεία θα περιλαμβάνει μόνο τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας καθώς κρίνεται ότι με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται καλύτερα ο στόχος και το ποσό θα ανέλθει σε περίπου δύο εκατομμύρια ευρώ. Η διαδικασία θα προχωρήσει με ταχύτητα και πλήρη διαφάνεια» επισήμανε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος την ώρα που γιατροί, εκπαιδευτικοί και καλλιτέχνες βρίσκονται στο δρόμο διαμαρτυρόμενοι για τις ελλείψεις και την οικονομική ασφυξία.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος επανέλαβε μάλιστα αρκετές φορές ότι η ενημέρωση σώζει ζωές και ότι είμαστε σε κρίσιμη φάση. Ωστόσο, σε μια τόσο κρίσιμη φάση, η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιλέγει για ακόμα μία φορά να διαθέσει χρήματα για να ενημερώσει τον κόσμο για την πανδημία από το να προχωρήσει σε χειροπιαστά έργα που θα εξομαλύνουν την κατάσταση.
Επιπλέον, να υπενθυμίζουμε ότι η κυβέρνηση δεν έχει δώσει ακόμα στοιχεία σχετικά με τα κριτήρια επιλογής των ΜΜΕ στις δύο προηγούμενες ενημερωτικές καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι – Μένουμε Ασφαλείς». Ας ελπίσουμε ότι αυτή τη φορά θα δείξει μεγαλύτερη διαφάνεια, αν μη τι άλλο σε αυτό το ζήτημα, έχοντας πάρει το μάθημά της.