Άλλα έλεγαν προεκλογικά, άλλα λένε τώρα. Η Νέα Δημοκρατία και ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης τότε (26 Μαρτίου 2019) χαρακτήριζαν την υπό σχεδιασμό γραμμή μετρό 4 «τυφλή γραμμή», πρότειναν μάλιστα να επεκταθεί για να δει το φως της… από το Άλσος Βεΐκου προς τον Περισσό και από το Γουδί στην Κατεχάκη.
«Πραγματικά απορώ ποιος σχεδίασε τη Γραμμή Βεΐκου-Γουδή ώστε να παραμένει τυφλή», έλεγε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Όπως όμως και σε τόσα άλλα θέματα τώρα έρχονται να το διαφημίσουν και να πάρουν τα εύσημα χωρίς την επέκταση που ήθελαν τότε! Ενδεικτική είναι και η παρουσίαση της γραμμής, όπως είχε σχεδιαστεί (φωτογραφία).
Έτσι, τρία χρόνια μετά ο Κυριάκος Μητσοτάκης επέλεξε να κάνει φιέστα με την «τυφλή» γραμμή αφήνοντας, μάλιστα, να εννοηθεί ότι πρόκειται για δικό του έργο!
Ωστόσο ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Κώστας Καραμανλής υποχρεώθηκε να πει ότι «ο σχεδιασμός της γραμμής 4 είναι δεδομένος, είναι αυτός που παραλάβαμε και από την προηγούμενη κυβέρνηση και είναι δεδομένο ότι έτσι ακριβώς θα προχωρήσουμε στην υλοποίησή του».
Αντίθετα ο Κυριάκος Μητσοτάκης επέλεξε τους διθυράμβους για τη δική του κυβέρνηση… ξεχνώντας τι έλεγε τρία χρόνια πριν!
🟥Προεκλογικός Μητσοτάκης: Απορώ ποιος σχεδίασε την «τυφλή» γραμμή 4 του Μετρό.
🟥Πρωθυπουργικός Μητσοτάκης: H γραμμή 4 του Μετρό είναι ένα τεράστιο έργο και θα καλύψει τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές. pic.twitter.com/KcrQd266ZX— ʍքǟȶɦǟֆ 💊 (@GiannisMpathas) June 23, 2021
Όπως επισημαίνουν στην κοινή δήλωσή τους οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς και Χρήστος Σπίρτζης «είναι τουλάχιστον ατυχές να παρουσιάζονται τα δύο χρόνια αναμονής των αποφάσεων του ΣτΕ ως μεγάλο επίτευγμα της κυβέρνησης Μητσοτάκη. Είναι, δε, αποκαλυπτικά όσα ειπώθηκαν από τον Υπουργό Υποδομών, Κώστα Αχ. Καραμανλή ότι και σε αυτήν την περίπτωση υπήρχαν σκέψεις να κάνουν ότι συνηθίζουν να κάνουν σε κάθε μεγάλο έργο που βρήκαν έτοιμο προς υλοποίηση: να ακυρώσουν τον διαγωνισμό».
Και ακούστε τι έλεγαν για το μετρό της Αθήνας και τη γραμμή 4: