Nέα αύξηση πωλήσεων για την SEAT κατά 21% τον Απρίλιο, οι οποίες ανήλθαν σε 189.300 οχήματα το πρώτο τετράμηνο του έτους σημειώνοντας αύξηση 19,3%. Στην Ελλάδα καταγράφεται αύξηση πωλήσεων 128% το πρώτο τετράμηνο.
Η SEAT συνεχίζει να σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Μετά την ολοκλήρωση του καλύτερου πρώτου τριμήνου στην ιστορία της, οι παγκόσμιες πωλήσεις SEAT σημείωσαν περαιτέρω πρόοδο και αυξήθηκαν κατά 21% τον Απρίλιο, με συνολικά 50.100 πωληθέντα αυτοκίνητα (2017: 41.400). Με αυτόν τον όγκο πωλήσεων, η SEAT πέτυχε τα καλύτερα αποτελέσματα Απριλίου στην πρόσφατη ιστορία της και έσπασε το ρεκόρ των 45.100 οχημάτων του 2000.
Οι πωλήσεις SEAT συγκεντρωτικά το πρώτο τετράμηνο της χρονιάς καταγράφουν επίσης όγκους ρεκόρ. Συνολικά η μάρκα από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο πούλησε 189.300 αυτοκίνητα παγκοσμίως, δηλαδή 19,3% περισσότερα αυτοκίνητα από το 2017 (158.700), υπερβαίνοντας έτσι ακόμα και τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων που έχει επιτύχει ποτέ σε αντίστοιχη περίοδο (181.300 αυτοκίνητα το 2000).
Ο SEAT Vice-president Sales and Marketing Γουέϊν Γκρίφιθς επεσήμανε ότι «τον Απρίλιο διατηρήσαμε το ρεκόρ πωλήσεων. Στην Ευρώπη ξεκάθαρα διευρύνουμε την τάση της αγοράς και η ανάπτυξη μας πέρα από την Ευρώπη είναι ακόμα ισχυρότερη χάρη στα θετικά αποτελέσματα στην Αλγερία. Η στρατηγική της παγκοσμίοποίησης της SEAT έχει ήδη αποφέρει αποτελέσματα. Επίσης συνεχίζουμε να καινοτομούμε με νέα έργα όπως η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που εφαρμόζουμε στα πλαίσια της έναρξης πωλήσεων μας στη Νορβηγία. Το project αυτό θα χρησιμοποιηθεί ως βάση για την προώθηση λύσεων και στις υπόλοιπες αγορές».
Τους τέσσερις πρώτους μήνες του έτους, η Γερμανία, η Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο μαζί με την Αλγερία ήταν οι τέσσερις ταχύτερα αναπτυσσόμενες χώρες σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2017. Η Ισπανία, η κορυφαία αγορά της SEAT, σημείωσε αύξηση κατά 15,9% με συνολικά 39.200 πωληθέντα αυτοκίνητα, ακολουθούμενη από τη Γερμανία (35.300 πωλήσεις, +19.0%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (23.700 πωλήσεις, +13.8%). Η Γαλλία και η Ιταλία, δύο στρατηγικές αγορές για τη SEAT σημείωσαν επίσης αύξηση φτάνοντας τις 10.000 πωλήσεις (+13,3%) και τις 8.400 πωλήσεις (+17,5%) αντίστοιχα.
Στην Ανατολική Ευρώπη, οι πωλήσεις SEAT αυξήθηκαν κατά 22,8% μέχρι το τέλος Απριλίου, με συνολικά 12.700 πωληθέντα αυτοκίνητα, χάρη στη δυναμική χωρών όπως η Τσεχική Δημοκρατία (3.100, +16.4%), η Σλοβακία (1.800, +150.3%) και τη Σλοβενία (1.000, +26.7%). Εκτός Ευρώπης, η ανάπτυξη της SEAT ήταν ακόμη υψηλότερη σημειώνοντας αύξηση 24,8% με συνολικά 28.300 αυτοκίνητα. Το κλειδί αυτής της αύξησης ήταν η άνοδος των πωλήσεων στην Αλγερία, όπου τα 10.000 οχήματα που πωλήθηκαν είναι 10 φορές περισσότερα από τα αντίστοιχα για το 2017, στο Μαρόκο (900 πωλήσεις, +64,8%) και στη Τυνησία (700 πωλήσεις, +19,2%).
Για την Ελλάδα, ο Απρίλιος ήταν ένας μήνας που η SEAT κατέγραψε ρεκόρ ανάπτυξης. Με 358 ταξινομήσεις και 3.4% συνολικό μερίδιο αγοράς, η Ισπανική Μάρκα είδε τα μεγέθη της να αυξάνονται κατά 209% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2017 (116 ταξινομήσεις). Ειδικά στις Λιανικές ταξινομήσεις, η επίδοση ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητική αφού με 138 ταξινομήσεις, η SEAT κατέγραψε τον μήνα που πέρασε μερίδιο αγοράς Λιανικής της τάξης του 3.8%. Συγκεντρωτικά στο πρώτο τετράμηνο της φετινής χρονιάς, η SEAT συγκαταλέγεται ανάμεσα στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ελλάδα, με 1.015 συνολικά ταξινομήσεις, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 128% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο της περσινής χρονιάς (444 ταξινομήσεις).