Και ο Περισσός συντάσσεται με την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για σύσταση εξεταστικής επιτροπής που θα ρίξει φως σε καταγγελίες για αθέμιτες πρακτικές ελέγχου της κοινής γνώμης από την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Το ΚΚΕ λέει «ναι» στη διερεύνηση ζητημάτων χειραγώγησης των πολιτών από τη ΝΔ και υποθέσεων κατασπατάλησης δημοσίου χρήματος, παροχής κονδυλίων προς επιχειρήσεις ΜΜΕ αλλά και αξιοποίησης δημοσκοπήσεων προς όφελος των πολιτικών στόχων της.
Διαβάστε επίσης: Κοινή γραμμή ΣΥΡΙΖΑ-ΚΙΝΑΛ κατά ΝΔ για λίστες Πέτσα και δημοσκοπήσεις
Την ίδια ώρα ο Περισσός καλεί όλους να διευρύνουν το αντικείμενο της διερεύνησης, εστιάζοντας και στις πρακτικές που ακολούθησαν τα τελευταία χρόνια οι κυβερνήσεις με τις διαφημιστικές καμπάνιες. Είναι μια «γραμμή» που την διατηρεί και την επαναφέρει.
Άλλωστε, τον Ιούνιο του 2020, το ΚΚΕ είχε αναλάβει νομοθετική πρωτοβουλία που προκάλεσε πολλές συζητήσεις σε μια περίοδο που ήταν διάχυτη η οσμή σκανδάλων, όπως γράφαμε τότε με τίτλο «Στο «μικροσκόπιο» του ΚΚΕ η λίστα Πέτσα και ο κατάλογος 10ετίας για το δημόσιο χρήμα σε ΜΜΕ».
Η ρύθμιση οδηγούσε στην δημοσιοποίηση του καταλόγου με την κατανομή της χρηματοδότησης ΜΜΕ κατά το 2020 για την πανδημία αλλά και αναδρομικά, τουλάχιστον τα τελευταία 10 χρόνια, για τα ποσά κρατικής διαφήμισης σε έντυπα, ραδιοτηλεοπτικά μέσα και διαδικτυακά. Τότε η τροπολογία αυτή είχε απορριφθεί από την κυβέρνηση της ΝΔ και τα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Το ΚΚΕ είχε βάλει στο επίκεντρο της δημόσιας συζήτησης το αίτημα μηνύματα του Υπουργείου Υγείας ή άλλων φορέων του Δημοσίου, που σχετίζονται με την προστασία της δημόσιας υγείας (πρόληψη και αντιμετώπιση ασθενειών, πανδημιών, εμβολιασμοί κ.ά.), να μεταδίδονται και καταχωρούνται από όλα τα ΜΜΕ (όπως ραδιόφωνο, τηλεόραση, διαδίκτυο, εφημερίδες, περιοδικά) υποχρεωτικά και εντελώς δωρεάν.
Έτσι και σήμερα ο Περισσός λέει «ναι» στην εξεταστική επιτροπή για ζητήματα διασπάθισης δημόσιου χρήματος με κάθε είδους …επικοινωνιακούς μανδύες ελέγχου. Καλεί να υπάρξει έρευνα προς όλες τις κατευθύνσεις αναφορικά με τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης αλλά και να ριχθεί «φως» στο πώς ξοδεύτηκαν τα χρήματα του ελληνικού λαού τα τελευταία τουλάχιστον δέκα χρόνια, στο πλαίσιο της κρατικής διαφήμισης.
Μάλιστα, ξεκαθαρίζει ότι θα συμβάλλει σε αυτή την κατεύθυνση, «παίρνοντας υπόψη του την αρνητική πείρα από αντίστοιχες επιτροπές, που εξαντλήθηκαν σε μικροκομματικούς καβγάδες και τελικά εμπόδισαν την ουσιαστική διερεύνηση των ζητημάτων».