«Ανοίγουμε τις πόρτες της εταιρείας, προφανώς θα διευκολύνουμε κάθε έρευνα που θα γίνει από τις ανακριτικές και εισαγγελικές αρχές, προκειμένου να χυθεί άπλετο φως και βέβαια προφανώς δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι αυτές είναι πρακτικές που ανήκουν πια στο παρελθόν» δήλωσε ο πρόεδρος της “Αττικό Μετρό”, Γιάννης Μυλόπουλος στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ με αφορμή τα νέα στοιχεία που απέστειλαν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών οι γερμανικές Αρχές, σχετικά με υπόθεση που αφορά στην ανάθεση και υλοποίηση σε κοινοπραξία εταιρειών, έργων του Μετρό την περίοδο 2003-2007.
«Είναι μία υπόθεση που αφορά 15 χρόνια πριν, είναι από το 2003 μέχρι το 2007, μία εποχή που από ό,τι φαίνεται η μίζα ήταν κοινή πρακτική. Και από ό,τι φαίνεται τις συνέπειες εκείνης της κακής πρακτικής την πλήρωσε πολύ ακριβά η Ελλάδα στη συνέχεια» είπε ο κ. Μυλόπουλος, υπογραμμίζοντας ότι «η βούληση της σημερινής διοίκησης αλλά και της σημερινής κυβέρνησης είναι η κάθαρση».
Σε ό,τι αφορά τα πρόσωπα που μπορεί να εμπλέκονται στην υπόθεση, σημείωσε: «Υπάρχουν υπεύθυνοι κατά νόμο, οι οποίοι παραβίασαν τους νόμους του κράτους και βεβαίως πρέπει να οδηγηθούν στα δικαστήρια, αλλά υπάρχουν και αυτοί που είναι πολιτικά υπεύθυνοι κι ακόμη και αν κάποιος δεν “τα είχε πάρει”, αλλά “κάτω από τη μύτη του” γίνονταν όλα αυτά -με την ανοχή του ενδεχομένως ή και με την άγνοιά του- αυτός έχει πολιτική ευθύνη, αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορεί να διεκδικούν σήμερα πάλι να κυβερνήσουν την Ελλάδα».
«Οι ίδιοι θέλουν να βοηθήσουν την Ελλάδα να βγει από τη δύσκολη θέση, πάλι με τις ίδιες πρακτικές, πάλι με τις βαλίτσες, πάλι με τις μίζες», πρόσθεσε, μη αποκλείοντας «και στην υπόθεση του μετρό να αρχίσουν πάλι να κάνουν μηνύσεις, οι κυρίως υπεύθυνοι να μηνύουν αυτούς που σήμερα αποκαλύπτουν την υπόθεση».
Κληθείς, εξάλλου, να σχολιάσει στοιχεία που επικαλείται σε ανακοίνωσή της η διοικούσα επιτροπή Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας, σχετικά με το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου του μετρό στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Μυλόπουλος δήλωσε:
«Αυτοί που κατέστρεψαν το μετρό, αυτοί που οδήγησαν το μετρό στο πάγωμα, στο σταμάτημα του έργου -πρώτα το καθυστέρησαν και μετά το σταμάτησαν- έρχονται σήμερα και κουνάνε το δάχτυλο σε εμάς που κάνουμε μία μεγάλη προσπάθεια, έρχονται και γίνονται κατήγοροι. Είναι η ίδια πρακτική του κ. Σαμαρά, ο οποίος μήνυσε τον πρωθυπουργό».
«Εάν συνέχιζαν να είναι αυτοί στα πράγματα», συνέχισε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, «δεν θα υπήρχε μετρό και είναι κατανοητό ότι στενοχωριούνται που προχωρά το μετρό διότι σκέφτονται πως αυτό που εκείνοι δεν κατάφεραν -είτε επίτηδες, είτε από ανεπάρκεια- ήλθαν κάποιοι σήμερα και το προχωρούν».
«Αυτοί που σταμάτησαν το έργο, να γίνονται κατήγοροι και να κουνούν το δάχτυλο σε αυτούς που κάνανε μια τεράστια προσπάθεια για να το ξεκολλήσουν και να το προχωρήσουν, αυτό καταντάει όχι απλώς να είναι μικροπολιτικό και μικροκομματικό, είναι και μικρόψυχο», είπε, διευκρινίζοντας: «Κατηγορούν ότι το μετρό θα τελειώσει το 2020 και δεν θα τελειώσουν οι σταθμοί Αγίας Σοφίας και Βενιζέλου το 2020, ενώ θα γίνει το μετρό μέχρι το Σιντριβάνι και μετά από 1-1,5 χρόνο θα τελειώσουν αυτοί οι σταθμοί. Για ό,τι ακριβώς κατηγορούν, ευθύνονται αυτοί 100%».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ