Ένατη συνεχόμενη νίκη για τον Μαρκέθ στην πίστα του Sachsenring ο αναβάτης της Repsol Honda διαχειρίστηκε τα ελαστικά του έκανε έναν αγώνα τακτικής και τερμάτισε πρώτος εμπρός από τους δύο της Movistar Yamaha, Βαλεντίνο Ρόσσι (δεύτερος) και Μάβερικ Βινιάλες (τρίτος).
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής φύλαξε τα ελαστικά του όσο ακολουθούσε τους Ντανίλο Πετρούτσι και Χόρχε Λορένθο στο πρώτο κομμάτι του αγώνα, πέρασε μπροστά στο 13ο γύρο όταν αποφάσισε ότι ήταν ώρα να προσπαθήσει να δημιουργήσει μία διαφορά ασφαλείας. Στο τελευταίο μέρος της διοργάνωσης, όταν η φθορά των ελαστικών ήταν μεγαλύτερη, διαχειρίστηκε αυτή τη διαφορά και έμεινε πρώτος.
Με την αυστηρή γλώσσα των αριθμών, ο Marc κατέκτησε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του εκκινώντας από την pole, την πέμπτη του νίκη για τη φετινή χρονιά, την 40η του στην κατηγορία MotoGP και την 66η νίκη και στις τρεις κατηγορίες, ενώ αύξησε τη διαφορά του από τον Valentino Rossi στους 46 βαθμούς με 10 αγώνες να απομένουν μέχρι τη λήξη της σεζόν. Επιπλέον, η ένατη νίκη του στο Sachsenring προέκυψε μετά από εννέα συνεχόμενες pole position, ενώ ο 99ος αγώνας του MotoGP ήταν και ο 9ος της φετινής σεζόν.
Ο Ντάνι Πεντρόζα, ο οποίος δεν αισθάνθηκε ποτέ άνετα με το στήσιμο της μοτοσυκλέτας του όλο το Σαββατοκύριακο, βελτίωσε μόνο κατά δύο θέσεις τη θέση του στην εκκίνηση και τερμάτισε όγδοος.
Τώρα η ομάδα της Repsol Honda μπορεί να απολαύσει δύο εβδομάδες διακοπών μέχρι το GP Τσεχίας στο Brno στις 5 Αυγούστου.
Οι δηλώσεις
1ος Μαρκ Μαρκέθ
«Φυσικά, είμαι πολύ χαρούμενος, μια και εννέα συνεχόμενες νίκες εδώ είναι κάτι το απίστευτο! Όμως η πίεση είναι μεγαλύτερη κάθε χρόνο γιατί από την Πέμπτη ο καθένας με ρωτά αν θα νικήσω την Κυριακή! Τέλος πάντων, έχουμε την εμπειρία να το διαχειριστούμε και αυτό. Σήμερα περίμενα ο αγώνας να έχει διάφορες φάσεις, με την πρώτη πτώση απόδοσης του ελαστικού να παρουσιαστεί στον ένατο γύρο και μία τελευταία επτά με πέντε γύρους πριν τον τερματισμό. Ήμουν προετοιμασμένος να διαχειριστώ διαφορετικές καταστάσεις, όμως στο ξεκίνημα δεν ήταν εύκολα τα πράγματα επειδή η εκκίνησή μου δεν ήταν ιδανική. Περίμενα να με περάσει ο Lorenzo, όχι όμως και ο Petrucci. Έχασα δύο θέσεις και μετά το προσπέρασμα δεν ήταν εύκολο. Όταν πέρασα μπροστά άρχισα να πιέζω ώστε να δημιουργήσω μια διαφορά χωρίς όμως να κάνω απερισκεψίες, ώστε να μπορώ να διαχειριστώ τη φθορά των ελαστικών προς το τέλος του αγώνα. Όμως μετά μου έδειξαν ότι ο Valentino πλησίαζε γρήγορα και όταν είδα 0,6” στην πινακίδα, κατάλαβα ότι έπρεπε να πιέσω και πάλι και να εκμεταλλευτώ στο έπακρο τα ελαστικά μου για δύο ή τρεις γύρους, έτσι έκανα και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Μπορούσα να αυξήσω τη διαφορά μου και να τη διαχειριστώ μετά. Αργότερα, όταν πανηγύριζα είδα έναν κριτή με καπέλο με το Νο 26, του το πήρα και πήγα να πανηγυρίσω μπροστά στους θεατές γιατί πιστεύω ότι αυτό το Σαββατοκύριακο ο Dani ήταν ο πρωταγωνιστής και θα μας λείψει. Όλοι μας στη Honda δουλεύουμε πολύ καλά και χρειάζεται να συνεχίσουμε έτσι και στο δεύτερο μέρος του Πρωταθλήματος, με το ίδιο πάθος που είχαμε μέχρι τώρα».
8ος Ντάνι Πεντρόζα
«Ήταν ένας απογοητευτικός αγώνας γιατί αυτή είναι μια πίστα στην οποία ανέκαθεν ήμουν πιο γρήγορος, όμως δυσκολευτήκαμε όλο το Σαββατοκύριακο με το στήσιμο της μοτοσυκλέτας. Καταφέραμε να βελτιωθούμε κάπως στα σημεία, όμως ποτέ δεν αισθάνθηκα πραγματικά άνετα. Έκανα περίπου το ίδιο γρήγορους γύρους καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, όχι όμως αρκετά γρήγορους. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε άλλο από το να συνεχίσουμε να δουλεύουμε και να προσπαθούμε να βελτιώσουμε το στήσιμο και την αίσθηση πάνω στη μοτοσυκλέτα».
Βαθμολογία Πρωταθλήματος
1ος Μαρκ Μαρκέθ (Repsol Honda Team) 165
2ος Βαλεντίνο Ρόσι (Movistar Yamaha MotoGP) 119
3ος Μάβερικ Βινιάλες (Movistar Yamaha MotoGP) 109
4ος Αντρέα Ντοβιτσιόζο (Ducati Team) 88
5ος Γιόχαν Ζάρκο (Monster Yamaha Tech 3) 88
6ος Χόρχε Λορένθο (Ducati Team) 85
Βαθμολογία Πρωταθλήματος Κατασκευαστών
1η Honda 200
2η Yamaha 160
3η Ducati 158
4η Suzuki 104
5η KTM 39
6η Aprilia 26