Moto Guzzi V7 III

Moto Guzzi V7 III

Η οικογένεια V7III μεγαλώνει με τις ειδικές εκδόσεις Carbon, Rough και Milano που εκφράζουν την άρρηκτη σχέση της Moto Guzzi με την τέχνη του customizing

Η V7 III είναι η τρίτη γένια του πιο αγαπημένου μοντέλου Moto Guzzi και δημιουργήθηκε με ποιότητα και τεχνογνωσία, όπως πάντα στο Mandello. Στο ιστορικό μοντέλο δίνεται έμφαση σε κάθε λεπτομέρεια, ώστε να διασφαλιστεί ότι η κατοχή και η οδήγηση της, είναι μια πραγματικά μοναδική εμπειρία, χωρίς κανένα συμβιβασμό στον χαρακτήρα και την αυθεντικότητα αυτής της θρυλικής μοτοσυκλέτας. Επωφεληθείτε από την προσφορά και αποκτήστε όλα τα μοντέλα της οικογένειας V7III με όφελος 600 ευρώ. Επιπλέον απολαμβάνετε τα μοναδικά προνομία που ισχύουν για όλες τις μοτοσυκλέτες Moto Guzzi: Δωρεάν 2 χρόνια επέκταση εργοστασιακής εγγύησης και 4 χρόνια οδική βοήθεια.

Περισσότερα από πενήντα χρόνια έχουν περάσει από την εμφάνιση του πρώτου μοντέλου V7 και η Moto Guzzi παρουσιάζει τη V7 III, την τρίτη πράξη ενός συγκλονιστικού έργου, μιας ιστορίας που συνεχίζει να γράφεται σε χρυσές σελίδες. Η σχεδίαση της V7 III ήταν μια μεγάλη πρόκληση και το εγχείρημα έκρυβε πολλές δυσκολίες, δεδομένου του κύρους, αλλά και της μεγάλης επιτυχίας που γνώριζε η V7. Από το 2009, είναι η μοτοσυκλέτα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις για τη μάρκα και αποτελεί το μοντέλο εισόδου στον κόσμο της Moto Guzzi.

Όπως και στην περίπτωση της V7 II σε σχέση με την πρώτης γενιάς V7, η ανανέωση της V7 III ήταν αρκετή για να δικαιολογείται η χρήση μεγαλύτερου αριθμού από το λατινικό σύστημα αρίθμησης που ανέκαθεν συνοδεύει τα πιο δημοφιλή και διαχρονικά μοντέλα Moto Guzzi.

Έξι εκδόσεις, αμέτρητες ερμηνείες

Η οικογένεια V7 III διπλασιάζεται και δίπλα στις δημοφιλείς Stone, Special και Racer, προστίθενται οι τρεις νέες εκδόσεις V7 III Rough, V7 III Milano και V7 III Carbon. Οι νέες αυτές V7 III χαρακτηρίζονται από τον διαφορετικό εξοπλισμό που επελέγη προσεκτικά για να τονίσει τον ξεχωριστό προσανατολισμό και την μοναδική προσωπικότητα της κάθε έκδοσης. Οι εκδόσεις Rough, Milano και Carbon αποτίουν φόρο τιμής στην τέχνη του customizing.

Οι V7 III Stone, Rough και Carbon διαθέτουν ένα μονό στρογγυλό όργανο που ταιριάζει απόλυτα στον λιτό χαρακτήρα τους. Οι εκδόσεις Special, Racer και Milano διαθέτουν και ένα δεύτερο στρογγυλό όργανο που περιλαμβάνει το στροφόμετρο. Το ταχύμετρο είναι αναλογικό, ενώ όλες οι υπόλοιπες πληροφορίες βρίσκονται στην ψηφιακή οθόνη: οδόμετρο, μερικός και ολικός μετρητής ταξιδιού (μηδενίζεται αυτόματα οκτώ ώρες από τη στιγμή που θα απενεργοποιηθεί), χρόνος ταξιδιού, στιγμιαία και μέση κατανάλωση καυσίμου, θερμοκρασία αέρα, μέση ταχύτητα και επίπεδο ελέγχου πρόσφυσης MGCT, καθώς και επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, στην οποία η ελάχιστη και η μέγιστη τιμή στροφών ανά λεπτό μπορούν να ρυθμιστούν από τον αναβάτη. Με αυτή τη λειτουργία, μπορείτε να έχετε προκαθορισμένο και υπό απόλυτο έλεγχο εύρος στροφών σε κάθε περίπτωση, όπως πλήρη απόδοση της ισχύος ή μέγιστη εξοικονόμηση καυσίμου. Ο αναβάτης χειρίζεται τα όργανα μέσω ενός κουμπιού που βρίσκεται στο δεξί χειριστήριο. Στον εκτεταμένο κατάλογο αξεσουάρ περιλαμβάνεται η MG-MP, η πλατφόρμα πολυμέσων της Moto Guzzi που συνδέει συσκευή smartphone με τη μοτοσυκλέτα και παρέχει πληθώρα χρήσιμων πληροφοριών.

Η ικανότητα της Moto Guzzi στη σχεδίαση εξαιρετικών πλαισίων είναι θρυλική. Το ατσάλινο πλαίσιο διατηρεί την αφαιρούμενη διάταξη διπλής βάσης και την κατανομή βαρών (46% μπροστά; 54% πίσω) που παραμένει ίδια στην πρόσφατη ιστορία της V7. Το τρίγωνο σέλας τιμονιού και μαρσπιέ είναι ιδανικά σχεδιασμένο για κάθε ύψους αναβάτες, χάρη στη χαμηλότερη σέλα και την ιδανικά σχεδιασμένη θέση των μαρσπιέ αλουμινίου.

Κινητήρας small block: Μοναδικός χαρακτήρας και ήχος. Δημιουργήθηκε το 1967 από μια πανέξυπνη ιδέα του Giulio Cesare Carcano και χαρακτηρίζεται από την ιδιαίτερη διάταξη των κυλίνδρων του. Η έκδοση small block βρίσκεται πλέον στην τρίτη φάση εξέλιξής της και έχει ανανεωθεί πλήρως σε σχέση με τον κινητήρα V7 II, με στόχο την ακόμη μεγαλύτερη απόλαυση στην οδήγηση σε συνδυασμό με καλύτερες επιδόσεις και μέγιστη αξιοπιστία. Η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 52 ίππους.

Η V7 III διαθέτει σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS και ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης MGCT (Moto Guzzi Traction Control), το οποίο παρέχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης. Το πρώτο είναι ένα δικάναλο σύστημα Continental που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών, ενώ το δεύτερο είναι ένα σύστημα που εμποδίζει το σπινάρισμα του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση.

V7 III Carbon

Αυτό το μοντέλο της οικογένειας V7 III διατίθεται σε περιορισμένη αριθμημένη έκδοση. Η V7 III Carbon φέρνει το customizing σε πρώτο πλάνο με δυναμικά στοιχεία, και τη σύγχρονη ομορφιά των πολυάριθμων εξαρτημάτων από ανθρακονήματα, όπως είναι τα κοντά και στενά φτερά και τα καπάκια που αναδεικνύουν τον χαρακτήρα της Έχει κατάμαυρη ματ εμφάνιση που προσφέρει τέλεια αντίθεση με κόκκινα εξαρτήματα, όπως είναι η μπροστινή δαγκάνα της Brembo, τα λογότυπα στα πλαϊνά καπάκια και ο αετός που βρίσκεται στο ρεζερβουάρ καυσίμου. Η σέλα είναι σχεδιασμένη ειδικά γι’ αυτό το μοντέλο και διαθέτει κάλυμμα από αδιάβροχο υλικό Alcantara. Η κόκκινη ραφή στη σέλα είναι μια στυλιστική επιλογή που θα λατρέψουν όσοι έλκονται από την έμφαση στη λεπτομέρεια. Στην πραγματικότητα, αυτό το μοντέλο είναι γεμάτο από τέτοιες λεπτομέρειες, όπως είναι η τάπα του ρεζερβουάρ από μαύρο ανοδιωμένο αλουμίνιο, το μαύρο περίβλημα του προβολέα, τα μαύρα καπάκια των μπεκ ψεκασμού και η μαύρη αντλία του πίσω φρένου. Ο αριθμός περιορισμένης παραγωγής της μοτοσυκλέτας, εμφανίζεται σε μια πλάκα που βρίσκεται στα καβαλέτα του τιμονιού. Υπάρχουν 1921 διαθέσιμες μονάδες, ένας αριθμός που επελέγη για να τιμήσει το έτος ίδρυσης της Moto Guzzi.

V7 III Rough

Αυτή η έκδοση χαρακτηρίζεται από τα τρακτερωτά ελαστικά και τους ακτινωτούς τροχούς, αλλά και από πολλές λεπτομέρειες που χαρίζουν στην V7 III Rough στυλ urban country. Ο εξοπλισμός ολοκληρώνεται με ειδικά σχεδιασμένη σέλα, η οποία διαθέτει ραφές και ιμάντα για τον συνεπιβάτη, καθώς και με πλαϊνά καπάκια αλουμινίου. Τα φτερά είναι κατασκευασμένα από το ίδιο πολυτελές υλικό. Το περίβλημα του προβολέα είναι μαύρο και το πιρούνι προστατεύεται από κλασικές φισούνες.

V7 III Milano

Ποια V7 θα ήθελες να οδηγήσεις στους δρόμους της πόλης; Η Moto Guzzi δίνει την απάντηση με την νέα έκδοση V7 III Milano. Αυτό το μοντέλο βασίζεται στην V7 III Special και διατηρεί τα ίδια βασικά χαρακτηριστικά, όπως είναι τα διπλά στρογγυλά όργανα, η επιχρωμιωμένη εξάτμιση, η επίσης επιχρωμιωμένη χειρολαβή συνεπιβάτη και τα γυαλιστερά χρώματα του ρεζερβουάρ. Διαφοροποιείται όμως με τους τροχούς από κράμα αλουμινίου που συμβάλλουν στην σύγχρονη εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Ο βασικός εξοπλισμός ολοκληρώνεται με πολυτελείς λεπτομέρειες, όπως είναι τα φτερά και τα πλαϊνά καπάκια αλουμινίου. 



Documento Newsletter