Αποκάλυψη για τα 11 κρίσιμα λεπτά που λείπουν από τις συνομιλίες
- Ντοκουμέντα για τα χαλκεία. Τι κρύβεται πίσω από τα «εξαφανισμένα» ηχητικά του ΟΣΕ το βράδυ της τραγωδίας.
- Η «σιγή ασυρμάτου» συμπίπτει με το χρονικό διάστημα κατά το οποίο η επιβατική αμαξοστοιχία είχε ακινητοποιηθεί στη μέση του πουθενά.
- «Σταμάτησε για να πάρει εντολές καθώς είχε καταλάβει ότι ήταν σε λάθος γραμμή» αναφέρει σε μηνυτήρια αναφορά η οικογένεια του νεκρού μηχανοδηγού. «Ανθρώπινο χέρι έσβησε τις συνομιλίες» λέει ο δικηγόρος.
19:22 Η επιβατική αμαξοστοιχία αναχωρεί από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη
23:02 Η επιβατική αμαξοστοιχία φτάνει στον σταθμό της Λάρισας
23:05 Η επιβατική αμαξοστοιχία αναχωρεί από τη Λάρισα
23:07:54 Ξεκινά το ανεξήγητο 11λεπτο κενό στις ηχητικές συνομιλίες. Η χρονική στιγμή συμπίπτει με τη στάση της αμαξοστοιχίας στη μέση του πουθενά
23:18 Συγκρούονται η επιβατική και η εμπορική αμαξοστοιχία
23:19 Aκούγεται η επόμενη συνομιλία, η οποία δεν αφορά τις μοιραίες αμαξοστοιχίες
23:24:38 Ο σταθμάρχης Λάρισας καλεί την επιβατική αμαξοστοιχία: «62, ΑΚΟΥΕΙ;»
Νίκος Κοτζιάς: «Επείγουσα ανάγκη να υπερασπιστούμε τη Συμφωνία των Πρεσπών». Άρθρο-παρέμβαση του πρώην υπουργού, επικεφαλής της πολιτικής κίνησης ΠΡΑΤΤΩ: «Η κυβέρνηση πρέπει να πάψει να γίνεται συνένοχη στις αυθαιρεσίες»
Χαλκιδική. Το θρίλερ των κατασκόπων. Αόρατο επί 15ετία από τις ελληνικές αρχές ήταν το ζευγάρι Ρώσων που είχε μετατρέψει το ξενοδοχείο που διατηρούσαν σε άντρο πρακτόρων της ρωσικής μονάδας στρατιωτικής κατασκοπείας GRU και φαίνεται ότι συμμετείχε σε σαμποτάζ σε Τσεχία και Βουλγαρία
«Μητσοτάκης ΑΕ». Οικογενειακή υπόθεση η τελετή αφής. Η αδερφή, ο γαμπρός, η Zeus+Dione και οι €212.000
Ακίνητα. Αδιανόητο χαράτσι για πυροπροστασία. Μεταθέτουν στους ιδιοκτήτες τον λογαριασμό και τις ευθύνες για τις δασικές πυρκαγιές
Διάλυση. Πάμε κι όπου βγει και στο ΕΚΑΒ. Φέρνουν στρατιώτες, λείπουν 500 ασθενοφόρα, περιμένουν χορηγούς
Μιχαλολιάκος. Έφεση στην προκλητική αποφυλάκιση. Θύελλα προκάλεσε η απόφαση για υφ’ όρον απόλυση του αρχηγού του ναζιστικού μορφώματος
Τέμπη. «Όχι» Μαξίμου και σε προανακριτική για το μπάζωμα. Ειλημμένη απόφαση αποτελεί η απόρριψη του αιτήματος που θα καταθέσει στη Βουλή ο ΣΥΡΙΖΑ
Ευρωεκλογές. Ο χάρτης για τις 202.515 επιστολικές ψήφους. Τα κομματικά επιτελεία αναλύουν την ανθρωπογεωγραφία των εκλογέων του εξωτερικού και της ελληνικής επικράτειας αποζητώντας εκλογικά κέρδη
Κύμα καταλήψεων. Φράουλες και αίμα στα πανεπιστήμια των ΗΠΑ. Άγρια καταστολή με δεκάδες συλλήψεις η απάντηση των αρχών στο κίνημα των Αμερικανών φοιτητών για τη Γάζα
Αντιδράσεις. Νομικοί αποδομούν τον νέο δικαστικό χάρτη. Δικηγόροι και δικαστικοί υπάλληλοι εξηγούν στο Documento γιατί η κυβερνητική «μεταρρύθμιση» φέρνει περισσότερα προβλήματα παρά λύσεις
Δολοφονία Λυγγερίδη. Στα χαρακώματα για το «μεροκάματο» οι συνδεσμίτες. Τα οικονομικά οφέλη που αποκόμιζαν από την εγκληματική τους δράση οι αρχηγοί της Θύρας 7 ήταν ο λόγος που επικεφαλής συνδέσμων ήθελαν να τους ανατρέψουν και να πάρουν τη θέση τους
Το MadMax είναι γένους θηλυκού;
Το MadMax είναι γένους θηλυκού; H «Furiosa» θα μαρσάρει με φόρα σε λίγες μέρες στο κόκκινο χαλί των Καννών. Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης ανατρέχει στην ιστορία του πιο διάσημου δυστοπικού franchise.
Το πιο ακριβό πασχαλινό δώρο: Τα αυγά του οίκου κοσμημάτων Φαμπερζέ αγαπήθηκαν, μισήθηκαν και κατέρριψαν κάθε ρεκόρ στο χρηματιστήριο της τέχνης. Γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη.
«Μετά το θάνατο του Χατζιδάκι αντιμετώπισα ένα εχθρικό κλίμα». Συνέντευξη του Ηλία Λιούγκου, του ερμηνευτή που έχει ταυτιστεί με το χατζιδακικό έργο, στον Αντώνη Μποσκοίτη.
Έγραφε γιατί δεν γινόταν αλλιώς: Ο Πολ Όστερ, ένας από τους σημαντικότερους Αμερικανούς λογοτέχνες της γενιάς του έφυγε αφήνοντας κληρονομιά τον μυθιστορηματικό και συχνά αυτοβιογραφικό κόσμο του. Γράφει η την Κατερίνα Αγγελιδάκη.
Ο τάφος του Πλάτωνα: Ο Δημήτρης Πλάντζος, καθηγητής κλασικής αρχαιότητας στο ΕΚΠΑ, καταθέτει τη δική του άποψη για τις ανακοινώσεις ότι, «επιτέλους» λύθηκε το μυστήριο για το πού βρίσκεται ο τάφος του Πλάτωνα.
Σάτιρα για το Χόλιγουντ: Ο Ράιαν Γκόσλινγκ και η Έμιλι Μπλαντ ανάβουν φωτιές στο νέο φιλμ του Ντέιβιντ Λίτς «Ο κασκαντέρ». Γράφει ο Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης.
Μια παράσταση για τους «αόρατους» εργάτες: Η Ειρήνη Δρίβα παρακολούθησε την πρόβα της περφόρμανς «Τι οφείλουμε στη δημοκρατία», στην Ιχθυόσκαλα, η οποία θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία του Φεστιβάλ Αθηνών και του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά.
Τα 27 δευτερόλεπτα που παραλίγο να κοστίσουν τη ζωή του Σαλμάν Ρούσντι: Η τρομακτική εμπειρία του βρετανοϊνδού συγγραφέα γίνεται το κεντρικό θέμα ενός βιβλίου-μαρτυρία Γράφει η Έμυ Ντούρου.
«Μάθε με να φεύγω» του Άκη Δήμου: Βρεθήκαμε στην πρόβα του ανέκδοτου έργου του συγγραφέα και μιλήσαμε με τον σκηνοθέτη Γιάννη Σκουρλέτη. Γράφει η Ειρήνη Δρίβα.