Μηδενικές αυξήσεις, κύριε «διαφημιστή»;

Στη ναυτική γλώσσα «ανερμάτιστο πλοίο» είναι το ασταθές. Αλλιώς λέγεται και «ασαβούρωτο»! Τι σχέση έχει όμως η αστάθεια με το υπουργείο Ανάπτυξης; Μα είναι προφανές. Ο «ασαβούρωτος» Αδωνης Γεωργιάδης που διαφήμιζε το σουπερμάρκετ Μασούτης έδωσε τη θέση του στον ανερμάτιστο Κώστα Σκρέκα, που τελευταία δείχνει ότι τον έχει ξεπεράσει όχι μόνο σε μπουρδολογία αλλά και σε τζάμπα κρατική διαφήμιση! Πώς αλλιώς πέρα από μπούρδα μπορεί να χαρακτηριστεί η δήλωση ότι φέτος δήθεν καταγράφονται «μηδενικές αυξήσεις» σε σχέση με το 2022, όταν η τιμή της γαλοπούλας έχει αυξηθεί κατά 68% το 2023 σε σχέση με το 2019 και 15% σε σχέση με το 2022; Η δήλωση έγινε σε συνεργείο της ΕΡΤ. Ολη η Ελλάδα έμαθε την επίσκεψη του Κ. Σκρέκα στον Μασούτη. Το γεγονός ότι η εταιρεία της οικογένειας Σκρέκα, Φόρτις, συνεργάζεται με τον Μασούτη μάλλον είναι τυχαίο, αφού και ο Αδ. Γεωργιάδης την ίδια εταιρεία διαφήμιζε! Ομως ο κ. Σκρέκας έχει αντιγράψει και έναν ακόμη πολιτικό. Εχει πάρει την μπέρτα του Σούπερμαν (ανήκει στον Κωστή Χατζηδάκη) και εμφανίζεται ως «τιμωρός» πολυεθνικών. Την ίδια ώρα κάποιοι σε δικηγορικά γραφεία τρίβουν τα χέρια τους. Ηδη μιλούν για κερδισμένη υπόθεση σε επίπεδο διοικητικών δικαστηρίων. Βέβαια μέχρι να βγει η απόφαση ποιος ζει, ποιος πεθαίνει… Τζ.Ρ