Μία ζυθοποιία από την Κοζάνη που στοχεύει να κατακτήσει τις αγορές

Μία ζυθοποιία από την Κοζάνη που στοχεύει να κατακτήσει τις αγορές

Το όνειρό τους έγινε πραγματικότητα, και δεν ήταν άλλο από το να ασχοληθούν με την επιχειρηματικότητα και τη μεταποίηση. 

Τρία νεαρά αδέρφια από την Κοζάνη, ο 18χρονος Θωμάς, και οι 22χρονοι Δημήτρης και Γιώργος Περτσινίδης, επέλεξαν να παραμείνουν στην Ελλάδα, να επιχειρήσουν και να φτιάξουν την ομώνυμη ζυθοποιία με έδρα τη βόρεια Ελλάδα, καθώς όπως ανέφεραν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ «το μέλλον της μπύρας στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα υποσχόμενο».

Οι προοπτικές στο συγκεκριμένο κλάδο είναι ευοίωνες καθώς, όπως υπογραμμίζουν, τα περιθώρια για μια επιχείρηση να αναπτυχθεί είναι αρκετά μεγάλα. Μόλις τα τελευταία χρόνια αρκετές μικροζυθοποιίες έχουν αρχίσει να «ξεφυτρώνουν» σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και οι περισσότερες από αυτές γίνονται από «εξαιρετικούς συναδέλφους με πολύ καλή γνώση στο προϊόν».

«Αυτό που μας οδήγησε να φτιάξουμε από το μηδέν την εταιρία είναι η αγάπη μας για τη ζυθοποίηση και την επιχειρηματικότητα» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γιώργος Περτσινίδης λέγοντας ότι ο ίδιος και τα αδέρφια του, από μικρή ηλικία το μόνο που ήθελαν ήταν να ασχοληθούν «με την επιχειρηματικότητα και την μεταποίηση καθώς θεωρούμε πως αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους κλάδους της ελληνικής οικονομίας».

Δύο ήταν οι λόγοι που τα τρία αδέρφια επέλεξαν τη μπύρα ως προϊόν για να ασχοληθούν επιχειρηματικά. Αρχικά, η «στενή σχέση» που έχουν με την περιοχή της Βαυαρίας που αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιοχές παραγωγής μπύρας, αλλά και επειδή ο συγκεκριμένος κλάδος τώρα «χτίζεται» ουσιαστικά στην Ελλάδα.

Η εν λόγω επιχείρηση αποτελεί μία νεοσύστατη εταιρία ο σκοπός της οποίας είναι η δημιουργία μπύρας σε περιορισμένες ποσότητες με έμφαση κυρίως στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα.

Μάλιστα όπως σημειώνει ο Γιώργος Περτσινίδης «πιστεύω πως υπάρχει μεγάλο περιθώριο εξέλιξης της αγοράς με την προσθήκη νέων ειδών μπύρας, αλλά και με την δημιουργία εκδηλώσεων και σεμιναρίων με στόχο την εκπαίδευση των καταναλωτών στο προϊόν».

Η δυναμική που αποκτούν χρόνο με τον χρόνο οι ελληνικές μπύρες στις αγορές του εξωτερικού, είναι συνεχώς αυξανόμενη και με την ελληνική ετικέτα, αλλά και το brand name να αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα σε πολλές χώρες του εξωτερικού και κυρίως της Ευρώπης και της Αμερικής. «Οι ελληνικές μπύρες δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τις ξένες μπύρες, ούτε σε θέμα ποιότητας, αλλά ούτε και σε θέμα γεύσης, το μόνο το οποίο στερούνται είναι το brand name, το οποίο η Ελλάδα τώρα αρχίζει να δημιουργεί» λέει ο κ. Περτσινίδης.

Οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούν προέρχονται από Έλληνες παραγωγούς, αλλά και από το εξωτερικό, καθώς κάποιες από αυτές δεν παράγονται στην Ελλάδα, όπως ειδικές βύνες, λυκίσκοι κ.α.

Η αρχή και το μέλλον

Τα αδέρφια έλαβαν τη γνώση της ζυθοποίησης όταν κατά τη διάρκεια του περασμένου καλοκαιριού, βρέθηκαν στην ιστορική μοναστηριακή ζυθοποιία Ettaler Klosterbrauerei του μοναστηριού Ettal Kloster στη νότια περιοχή της Βαυαρίας. Εκεί, όπως λέει ο Γιώργος παρέμειναν για δυο μήνες, όπου και είχαν τη δυνατότητα να μάθουν τα μυστικά της ζυθοποίησης από μια εξαιρετική ομάδα ντόπιων ζυθοποιών.

Επίσης, όπως ανέφεραν στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων δέχθηκαν πρόταση να παραμείνουν και να εργαστούν στη Γερμανία αλλά «επιλέξαμε να έρθουμε στην Ελλάδα και να επιχειρήσουμε εδώ» όπως χαρακτηριστικά σημείωσαν.

Στόχος τα επόμενα πέντε χρόνια όπως λέει ο Γιώργος Περτσινίδης είναι «η δημιουργία μιας οικονομικά βιώσιμης επιχείρησης και η σταθερή ανάπτυξη και επέκταση της με τον μεγαλύτερο δυνατό και βιώσιμο ρυθμό ανάπτυξης».

Επίσης προγραμματίζεται η δημιουργία μιας μεγαλύτερης βιοτεχνικής μονάδας ζυθοποιίας με σκοπό την δημιουργία δεκάδων άμεσων θέσεων εργασίας υψηλής εξειδίκευσης».

Τα σχέδια όμως δεν σταματούν εκεί για τα αδέρφια, καθώς στον άμεσο στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρίας και σε ορίζοντα τριετίας είναι η κατασκευή υπερσύγχρονων επισκέψιμων εγκαταστάσεων ύψους 250.000 ευρώ στο Βατερό Κοζάνης παραγωγικής ικανότητας 30 εκατόλιτρων (HL) μηνιαίως.

Οι εγκαταστάσεις θα αποτελούνται από τους χώρους παραγωγής και αποθήκευσης, και ενός ειδικά διαμορφωμένου περιβάλλοντα χώρου που θα αποτελείται από μία μεγάλη ξύλινη πέργκολα 72τμ με ξύλινα, μοναστηριακού τύπου, τραπέζια και πάγκους που θα αποτελεί τον χώρο γευσιγνωσίας και οργάνωσης εκδηλώσεων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ετικέτες

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter